Počet exkluzivních her pro PlayStation 5 byste momentálně spočítali na prstech jedné ruky. Není proto nijak překvapivé, že se o další takové tituly hráči zajímají a věnují jim svou pozornost bez ohledu na to, zda jde o jejich oblíbený žánr, či nikoliv. Returnal od studia Housemarque je toho zářným příkladem a bylo mírně úsměvné sledovat, jak se z podceňované a přehlížené hry stala v uplynulých dvou třech týdnech ostře sledovaná záležitost, o níž se teď mluví jako o kandidátovi na titul hry roku. Přesto by zřejmě nešlo o univerzálního vítěze, který by bodoval u širokého publika – ačkoliv se může Returnal tvářit na první pohled jako atraktivní sci-fi střílečka s nezaměnitelným DNA her od Housemarque, k jejímu konci dokráčí jen ti nejodhodlanější.
Obtížný, ale spravedlivý
O obtížnosti Returnal toho už bylo řečeno mnoho, je však důležité zůstat u definice žánru, ze kterého titul vychází. Koncept roguelite předkládá výzvu v podobě nutnosti kráčet dál bez možnosti hru standardním způsobem ukládat a tvořit si tak malé záchranné body pro případ, kdyby se něco nepodařilo. Každá smrt, která nepochybně přijde kvůli množství nepřátel a nejrůznějších pastí, do kterých s hlavní hrdinkou Selene vběhnete, ani nevíte jak, znamená smazání dosavadního postupu, včetně většiny sesbírané výbavy a možná trochu krutý restart. Abychom z toho všeho mohli udělat pravidlo, nechybí nejrůznější výjimky, na které budete během hraní postupně narážet. Ne všechno, co na podivné planetě Atropos najdete, je odkázáno ke zkáze v případě vaší smrti. Ne všechny cesty k místu, kde jste naposled selhali, musí být tak dlouhé jako v předchozích pokusech. Život také nemusíte mít jen jeden, a ne vždy se vrátíte na místo havárie vlastní lodi, která se z neznámého důvodu cyklicky opakuje. Odhalování, jak celý mechanismus funguje, je však součástí celého zážitku a měli byste to být vy, kdo na tyto zákonitosti přijde. Dovolím si však první malé rýpnutí směrem k vývojářům, kteří bez ohledu na četné tutoriály zůstávají možná až příliš strozí a některé poměrně důležité věci buďto nevysvětlí, nebo jim věnují jen pár slov a zbytek už nechají na hráči.
Diskuzí nad těžkými hrami se zpravidla mísí několik proudů a jeden z nejsilnějších hlásá cosi o tom, že drtivá většina herní produkce je akorát tak pro děti a respekt zasluhují jen ty tituly, které z hráčů s krutým smíchem ždímou první poslední. Tak nekompromisně bych to neviděl, ale rozhodně se podepisuji pod to, že závody byste zřejmě také s nezájmem o motorsport nehráli, nebo snad ano? Proto je lamentování nad tím, že každý přešlap může směřovat k restartu celého cyklu, v podstatě bezpředmětný a podtrhuji, že místy až krutost Returnalu nevidím jako nedostatek či designérskou chybu. Naopak, atmosféra, kterou pravidla hry vyvolávají, funguje stejně dobře jako u jiných povedených zástupců rogue žánru a přinutí vás skutečně vážit každý krok vpřed a přemýšlet úplně jinak. Konkrétně po několika restartech zjistíte, že vývojáři navrhli zcela precizní ovládání, které nikdy znenadání nemění pravidla hry a stane se ještě mocnější zbraní než všechny dostupné pistole, pušky či brokovnice. Dovolí vám bleskurychle uskakovat záplavám barevných projektilů. DualSense umožní díky adaptivním triggerům přesně najít místo, kde se spouští sekundární mód zbraně. A haptická odezva napoví, odkud se blíží útok, případně dodá vaší snaze další vrstvu zajímavých efektů. Impulsy, předávané ovladačem do vašich dlaní, jsou pravděpodobně nejsilnější od Astro’s Playroom, která sloužila jako přímá demonstrace nových prvků ovladače, což je perfektní vyznamenání pro Housemarque a obrovský plus Returnalu.
Smrt – restart
Tohle všechno budete v šesti dostupných biomech potřebovat na každém kroku, protože o souboj tu jde především a vyplní převážnou část celé herní doby. Už od prvních nepřátel v džunglích Overgrown Ruins, ale výrazněji pak o biom dva dále, začnete potkávat roztodivná monstra se specifickými útoky. Designéři si s nimi dali obrovskou práci, a i když můžete mezi některými spatřit určité evoluční stupně, každý z protivníků se do vás pustí odlišným způsobem. Posláním hry je naučit se mimo jiné rychle určit, který z nepřátel musí padnout jako první, abyste si udělali prostor pro pokoření zbývajících, což je na Returnalu další skvělá věc. Škoda jen, že vzorce chování umělé inteligence jsou po několika hodinách velmi jasně čitelné a mezi nepřáteli – byť vizuálně mnohdy až nesrovnatelně odlišnými – se technicky vzato vyskytuje jen několik typů. Pravděpodobně vám to ale během hraní bude úplně jedno, protože tu největší výzvu tvoří jejich množství a kombinace, která vám zatopí i při snaze krýt se za pevnými překážkami. Na druhou stranu ale neplatí, že by byl Returnal jen zběsilým během kupředu, hra umí sundat nohu z plynu a hektické pasáže střídají chvíle, kdy prozkoumáváte každý kout a rozhodujete se, jak budete v daném cyklu rozšiřovat možnosti hlavní hrdinky.
Co dělat po skončení?
Příběhovým finále Returnal nekončí a je možné vracet se do hry opakovaně zpět, ať už pro vysbírání všech bonusů, nebo jen pro otestování dalších zbraní či dalšímu střetnutí s bossy. Je rovněž možné zpřístupnit hru online funkcím, které však nepřináší multiplayer. V biomech ale můžete narazit na těla padlých průzkumníků, která tam zanechali živí hráči, a buďto je výměnou za ether okrást o nějaký náhodný předmět, nebo je pomstít v boji proti náhodnému minibossovi. S mrtvými hráči je rovněž možné přímo bojovat, ani v tomto případě ale nestojíte proti živému protivníkovi. Poslední náplní zábavy jsou denní výzvy, v nichž se splněním zapíšete do žebříčku a získáte další - v tomto případě již konkrétní - odměny.
Smyslem opakovaného hraní stále stejných úrovní, které se náhodně vytváří z předem připravených arén či menších bloků, je setrvalá příprava na souboj s bossem. Ať už do ní zařadíte zvyšování celkového množství zdraví nebo postupné vylepšování dílčích schopností hrdinky, jde o hru ve hře, do níž vstupuje i prvek určité nahodilosti a zdravého riskování. V arénách budete postupně objevovat truhlice s artefakty, augmentacemi či parazity, které přidávají nejrůznější bonusy či úplně nové funkce výměnou za nějaký postih. Ten může být vyjádřen mírou pravděpodobnosti, nebo rovnou konkrétním mechanismem, po kterém je postih smazán, což ještě podtrhuje přitažlivou nejistotu. Hra tyto předměty ale předkládá velmi chytře a rozhodně nutí k zamyšlení, zda je chcete použít, nebo je necháte bez povšimnutí na svém místě. V prvním případě vám mohou zpřístupnit například pozvolné doplňování zdraví na základě stanovených pravidel – a v takovém případě můžete ihned svůj aktuální cyklus považovat za velmi perspektivní – jenže v jiných případech se efekt vůbec neprojeví a vy ještě o některou z vlastností přijdete. Je to kruté, ďábelské, ale vše máte ve svých rukou a nemůžete chválit, nebo naopak kritizovat za rozhodnutí nikoho jiného než sami sebe.
Rychle to nepůjde
Prozkoumávání lokací je postupně možné i na místech, kam jste se ještě před nějakou chvíli vinou absence některé schopnosti či prvku výbavy nemohli vůbec dostat. Podobně jako v případě nepřátel ale po několikerém restartu zjistíte, že generování světa na základě náhodného skládání připravených částí map do sebe se až příliš rychle opakuje a jsou biomy, které si jsou vzájemně velmi podobné. Přičtete-li k tomu fakt, že se vám může nalepit smůla na paty a lokace budete probíhat ne pětkrát, ale třeba patnáctkrát, může se opravdu dostavit pocit frustrace, že už znáte každý kámen, a přesto nemůžete letět kupředu, jak byste si představovali, protože postavit se se základní pistolí některému z bossů sice jde, ale pokud nemáte fantastické reflexy, nebo to alespoň o sobě netvrdíte na internetu, pravděpodobně neuspějete. Vstupuje do toho bohužel i nešťastná absence jakéhokoliv ukládání pozice, i kdyby bez sebemenších výhod pro hráče nebo jakékoliv možnosti zneužití. Pokud chcete hraní přerušit, nedejbože si dát od skvěle rozehraného cyklu chvíli přestávku skrze jinou hru, nic vám nebrání, počítejte ale s tím, že Returnal vám to vrátí restartem. A když k tomu přidám občasné padání hry, které zatím neopravil ani 10GB patch, šťouchance do břicha jsou místy až nepříjemně citlivé.
Alespoň tak máte šanci naplno si vychutnat celkovou prezentaci a zajímavé detaily jednotlivých lokací. Ačkoliv hra nemá tu nejlepší grafiku, která by v detailech strkala do kapsy veškerou konkurenci, rozhodně se vývojáři z Housemarque nemají za co stydět. Vlastní záležitostí jsou už zmiňované efekty, výbuchy, zářivé barvy a salvy projektilů, které vytváří nesourodou, ale doslova magickou změť podnětů, mezi kterými musí Selene neustále tančit, a ještě rozsévat smrt kolem sebe. Působivě ale vypadá Returnal i ve chvíli, kdy se nebojuje a vy tak máte šanci zkoumat pozůstatky mimozemské civilizace, zastoupené ruinami budov či chrámů, znepokojivými sochami a mechanismy, které mohou vaši cestu ulehčit, stejně jako odsoudit ke startu nového cyklu. Atmosféra z některých míst doslova odkapává, i když jen málokdy nabízí něco víc než jen mrtvé kulisy inspirované tu Vetřelcem, tu Vesmírnou odyseou a pochopitelně i řadou her jako je Control či Metroid.
Do určité míry si Returnal od zmiňovaných děl půjčuje i příběh, způsob jeho postupného odhalování nebo náležitost, se kterou je vyprávěn. I když chválím úvodní momenty nebo první pasáže v domě, který do prostředí Atropu na první pohled nepatří, další a další části přestávají dávat na některých místech smysl. Pro alespoň částečné pochopení je nutné číst všechno, co se vám dostane pod ruku a nemáte-li rádi otevřené konce, po jejichž zhlédnutí musíte jít diskutovat s ostatními, co to mělo vlastně znamenat, Returnal vás pravděpodobně neuspokojí. Hra nabízí dva možné závěry, ani o jednom se nedá jednoznačně říct, zda je dobrý, či špatný, oba jsou ale nepříjemně utnuté, a ještě víc ve mně posílily dojem, že Returnal je pouze o skvělém, byť dokola se opakujícím souboji se sebou samým. To rozhodně není málo, současně to ale dle mého není dost na to, aby hru skutečně docenil někdo jiný nežli odhodlaní fanoušci žánru. Na to pamatujte, než půjdete s vidinou nové exkluzivní hry pro PlayStation 5 utratit svých 2000 korun.
Vynikající souboje v nezaměnitelném duchu Housemarque
Responzivní a za každých okolností přesné ovládání
Atmosféra, která vás přinutí bát se o hrdinčin hlavní život
Systém zkratek a možného navýšení počtu životů na jeden cyklus
Svižné načítání náhodně se skládajících biomů
Nepředvídatelnost vlastností předmětů, které mohou vylepšit i zhoršit vaše šance na úspěch
Nemožnost uložit aktuální stav hry je vysloveně na překážku
Technické chyby, včetně padání hry, přichází v nejméně vhodné okamžiky
Příběh ve druhé části paradoxně ztrácí na zajímavosti a přináší jen další z řady velmi otevřených konců
Cena hry může být s ohledem na žánr a nutnost opakovat a grindovat ve stále stejných lokacích příliš
Returnal byl nepochybně nejambicióznější hrou studia Housemarque a několikaletá píle se nadaným Finům vyplatila. Jde o perfektního zástupce rogue žánru, který je sice neúprosný, ale setrvale spravedlivý. Souboje probíhají ve vysokém tempu a za přítomnosti fantastického ovládání, v pomalejších pasážích pak narazíte na promyšlený systém vylepšování, který není jen o hledání toho nejlepšího vybavení, ale o neustálém zvažování případného risku a odměny. Hra nicméně trpí na občasné pády, nenabízí jakoukoliv možnost uložit rozehraný stav hry při opuštění hry a příběh v druhé polovině sklouzává k obvyklým „mindfuckům“ bez jakéhokoliv vysvětlení. Fanoušci žánru si mohou s klidným srdcem přičíst bodík k dobru, pamatujte ale také na vysokou cenu.
Nicméně si říkám, jak dlouhá je herní doba. Za jak dlouho se člověk může dostat na konec? Neberu teď v potaz selhání s restarty, ale hra se nedá uložit. Byť asi pomáhají místa s teleporty.
Ve skutečnosti vás víc hrát na jednom profilu nemůže. Hra nemá žádné menu, kde by sis profil zvolil, takže kdokoliv, kdo hru zapne, hraje ten jediný save, který tam je. Řešením je mít konzoli přepnutou jako primární, kdy pak může jakýkoliv účet na konzoli hrát hry z knihovny „majitele“ konzole.
Malinko mě mrzí, že v recenzi je zmíněná cena hry jako negativum. Není to trochu degradace toho žánru, když ta hra očividně produkční kvality má takové, aby si zasloužila plnou cenu? Pak už je to na každém z hráčů, aby si rozhodl, ne? Trošku mě to zarazilo, jinak pěkná recenze a sám si hru užívám plnými doušky 🙂
Já myslím, že ta cenovka opravdu nemůže zůstat jen tak bez povšimnutí. Nejde z mojí strany o nějakou přímočarou výtku, která není bez diskuzí, uvádím to spíš jako varování pro někoho, kdo by očekával, že herní doba je vyplněná stále novým obsahem apod. Proto poznámka „s ohledem na žánr a nutnost opakovat a grindovat ve stále stejných lokacích“ 🙂
Já si myslím, že to do recenzí nepatří – cena nemá žádný vliv na kvalitu hry. Každý hráč by si měl umět sám spočítat a ohodnotit sám pro sebe jestli si hru může dovolit nebo ne. A obzvlášť v dnešní době, kdy se hráč může podívat na desítky recenzí a videí o hře a tak předejít nákupu hry, která není pro nej/nemusela by ho bavit.
K tomu ukládání – pokud to dobře chápu, tak to nejde ani uložit v případě, kdy chci pokračovat třeba druhý den? Tzn. nechávat po dobu hraní hry konzoli ve spánku?
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Další nekategorizované soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Cookie
Délka
Popis
_hjSession_2633384
30 minutes
No description
_hjSessionUser_2633384
1 year
No description
A1
1 year
No description
A3
1 year
No description
aum
1 year
No description available.
bblosync
never
No description available.
bm2uu
3 months
No description available.
bsw_origin_init
past
No description
C
1 month
No description
cct
1 year
No description available.
custom_data
past
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
SONATA_ID
1 year
No description available.
syncdata_NEU
10 days
No description available.
syncdata_TAP
10 days
No description available.
test
1 hour
No description available.
xtc
1 year 1 month
No description
zuuid_k
1 year
No description
zuuid_k_lu
1 year
No description
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Nicméně si říkám, jak dlouhá je herní doba. Za jak dlouho se člověk může dostat na konec? Neberu teď v potaz selhání s restarty, ale hra se nedá uložit. Byť asi pomáhají místa s teleporty.