Mortal Kombat je fenomén. Protože když v herním průmyslu nějaká značka přežije třicet let a pořád slaví úspěchy, rozhodně si zaslouží, aby se o ní jako o fenoménu mluvilo. Slavná mlátička zvládla vcelku úspěšně proniknout i do světa filmů, seriálů nebo komiksů a pořád to vypadá, že jí nedocházejí síly, což potěší. Říkejte si, co chcete, ale jednou za čas člověku udělá dobře, když může na monitoru nebo televizi někomu urazit pěstí hlavu, vykuchat ho, nebo mu vyrvat páteř. Doby, kdy Mortal Kombat šokoval a pohoršoval, už jsou dávno pryč. Po třech dekádách má velkou a stabilní základnu fandů, kteří právě krvavost oceňují, a i když se strážci morálky občas ozvou i dnes, už je nikdo moc neposlouchá. No a hlavně se to pořád i po těch třech dekádách skvěle hraje, nový díl nevyjímaje.
Staří známí v nové éře
Mortal Kombat 1 se sice tváří jako cosi mezi restartem, remakem a pokračováním, základ však naštěstí zůstává. Jinak by to snad ani nešlo. Rozhodně potěší, že se tvůrci rozhodli začít od začátku. I když možná spíš napůl od začátku. Tři předchozí díly byly po příběhové stránce hodně obsáhlé a komplikované a vztahy mezi jednotlivými bojovníky občas připomínali kolumbijskou telenovelu. Sice se neřešilo, jestli je Rodrigo zamilovaný do Isabelly jejím ztraceným bratrem a jestli ona čeká dítě s ním, nebo jeho zlým dvojčetem Emilianem, ale orientovat se v tom, kdo zrovna kope za hodné, kdo za zlé a kdo si to ještě pořád rozmýšlí, mohlo být pro nováčky docela obtížné. Zvlášť, když v předchozím díle došlo na hrátky s časem. Takže začít „od znovu“ se jevilo jako celkem chytré a logické rozhodnutí.
Zdroj: Warner Bros.
Jako prakticky vždy je ideální začít od příběhové kampaně, kde si člověk osahá všechny novinky a připomene si staré známé. Tentokrát mimochodem dojde jen a pouze na ty staré známé, protože noví hrdinové nebo hrdinky nedorazí, ale není to vůbec problém. Oni totiž nakonec zase až tak známí nejsou. Mortal Kombat 1 se odehrává v nové časové linii, která by se měla ideálně obejít bez masakrů, nebo v něco takového přinejmenším Liu Kang, jenž ji stvořil, doufá. Turnaje mezi bojovníky Země a Outworldem sice pořád probíhají, ovšem víceméně na přátelské bázi, s respektem a bez snahy někoho vykostit. Jenže to se brzy změní… Dál se v příběhu rýpat nebudeme, protože se povedl a byla by škoda vás o něj ochudit. Asi ale můžeme prozradit, že v nové časové linii jsou často zcela odlišné charaktery hrdinů a zloduchů. U někoho jde jen o kosmetické změny a třeba takový Johnny Cage je pořád namyšlená hollywoodská primadona, jinde však došlo k podstatným úpravám. Do té míry, že někteří lumpové teď kopou za klaďáky a i když se často jde obvykle ve vyšlapaných stopách a hrdinové směřují k tomu, aby se stali tím, co známe, často bývá ta cesta klikatější a nakonec může dopadnout i trošku jinak.
Nová éra začíná chytře, důstojně a zábavně, víc bychom asi chtít neměli
Poměr novinek a změn vůči tradici a tomu, na co jsou znalci zvyklí, je vyladěný ideálně. Ti, kdo si s partou z Mortal Kombat prošli předchozí hry, dostanou pár příjemných zvratů a změn, ale jen málokdy jde o takové, které by násilně otočily celý svět a jeho obyvatele vzhůru nohama. A díky tomu, že se vlastně ocitáme na novém začátku, není pro nováčky problém sem naskočit, užít si příběhovou kampaň a pak si vybrat oblíbené charaktery, s nimiž se budou chtít lépe seznámit. Nová éra tak začíná chytře, důstojně a zábavně. Víc bychom asi chtít neměli. S novým začátkem také přichází i lehce nový audiovizuální styl. Mortal Kombat 1 vypadá a hýbe se skvěle, což ostatně vidíte sami na obrázcích. Zároveň od úplného začátku nepůsobí nijak zvlášť temně a agresivně a dejme tomu, že tak do třetiny příběhové kampaně jde o nečekaně celkem milou mlátičku. Ta se nevyhýbá humoru (ten naštěstí funguje), sází na sytější barevnou paletu a mnohdy depresivní atmosféru boje o život vyměnila za na první pohled dost pohodově působící řežbu. Ale nebojte se, na tu depku, urvané končetiny a ničení světů taky nakonec dojde. A asi by nebylo dobré vybalit tuhle mortalkombatovskou temnotu na nováčky hned na začátku.
Ve dvou se to lépe mlátí
No a jak se to celé hraje? Moc dobře. Máme tu pár menších úprav v samotných soubojích. Blokovat lze nově i útoky ze vzduchu, což se celkem hodí, protože NetherRealm značně vylepšil soubojový systém nad zemí a strávíte tam dost času, pokud tedy budete šikovní. A nebo tam strávíte dost času, pokud vám bude někdo šikovnější rozbíjet ciferník. Výraznější změnou pak prošel například flawless block nebo systém rychlých přískoků a úskoků. Pokud jste ale viděli alespoň jednu upoutávku, nejspíš tušíte, že hlavní novinkou a velkým lákadlem je systém Kameo bojovníků. Systém, který velmi snadno mohl skončit katastrofou. Naštěstí se tak nestalo. Díky Kameo bojovníkům si můžete vzít do bitky parťáka připraveného krýt vám záda, ale většina práce zůstane stále na vás. Kolegové však můžou často zcela změnit průběh zápasu, nebo ho i otočit. Mohou spolupracovat na kombech i fatalitách, naběhnout do arény a napálit do protivníka, když si od vás drží odstup, chytit soupeře, a nebo si je můžete přivolat v momentě, kdy nestíháte uhýbat a blokovat nápor soupeře a jednoduše potřebujete, aby tam naběhl Kano a vystřelil do nepřítele laserem.
Kameo bojovníci mají své vlastní pohyby a speciální údery a vyplatí se investovat čas, abyste zjistili, kdo nejvíc vyhovuje vašemu stylu a doplňuje primární postavu. Rychlá Mileena určitě ocení, když s ní do boje vyrazí svalovec Jax… a díky solidnímu množství kameo bojovníků (zatím patnáct a další přibydou) budete mít o zábavu postaráno i dlouho po tom, kdy se svého bouchače naučíte perfektně ovládat. Učení se spolupracovat s jednotlivými Kameo bojovníky, hledání ideálních dvojic a nutnost přizpůsobovat se kombinacím protivníka na nějakou dobu zabaví i ty nejzkušenější hráče. Kameo bojovníci zkrátka přinášejí zajímavou proměnnou, se kterou se nedá úplně počítat dopředu a je potřeba být připravený na nutnost přizpůsobit se. NetherRealm Studios z téhle novinky dovedli vytěžit maximum.
Invaze nápadů
Další příjemnou novinkou, díky níž se navíc objevuje nový důvod, proč se k Mortal Kombat 1 vracet, je mód Invasion. Jestliže vás nebere online hraní (mimochodem, vše funguje tak, jak má, na nic se nečeká a na technické potíže jsem nenarazil) a hrát znovu a znovu věže už vás obtěžuje, tady se můžete vyřádit. Jde o jednoduchou, ale ve skutečnosti dost zajímavou blbinu na první pohled připomínající třeba deskovou hru. V jednoduchosti – čeká vás návštěva různých světů, kde se dějí věci, kterým není od věci potřeba pořádně namlátit, takže budete chodit po vile Johnnyho Cage a dalších místech a na jednotlivých bodech se střetávat s invazními silami nepřátel. Obvykle to má podobu klasického souboje – i když jen na jedno kolo, takže žádné zdržování – naštěstí se velmi rychle ukáže, v čem tkví zajímavost tohoto módu. Často totiž jednotlivé bitky probíhají s upravenými pravidly a za jasně daných specifických podmínek, takže je nutné se přizpůsobit, nebo třeba i vybrat vhodnější postavu, se kterou do akce vyrazíte. A nebudete to dělat jen tak pro srandu. V módu Invasion se velmi sympaticky sbírají penízky, získávají výhody nebo bonusy v podobě artworků a podobných blbinek, ale třeba si tu můžete vybojovat i další Kameo bojovníky. NetherRealm Studios navíc slibují, že každých pár týdnů přijdou s novými výzvami, takže důvod vracet se tu je. A popravdě jde o dost fajn změnu oproti klasickému systému Tower, který se může rychle okoukat a ohrát. A důvod navíc, proč může nový Mortal Kombat bavit delší dobu i ty hráče preferující sólo hraní.
Nováčci nebudou mít problém rozkoukat se ve starém, ovšem notně upraveném světě a veterány čeká řada překvapení a nově uchopených postav k tomu, aby byli zvědaví na to, co všechno a jak se změnilo
Mortal Kombat 1 celkově nabízí přesně to, v co jsme mohli doufat a co jsme mohli chtít. Je to chytře vymyšlená kombinace prvků, které fungují už třicet let s atraktivními novinkami, které herní zážitek naopak dost zásadně mění a naštěstí tím správným způsobem. Nováčci nebudou mít problém rozkoukat se ve starém, ovšem notně upraveném světě a veterány čeká řada překvapení a nově uchopených postav k tomu, aby byli zvědaví na to, co všechno a jak se změnilo. A zároveň nebyli (troufám si říct, že ve většině případů) zklamaní, že se to změnilo k horšímu. Pořád je to stejně krvavé, atmosférické, zábavné a efektní jako vždycky, ale novinek a úprav jsme dostali dost na to, aby člověk nemusel váhat, jestli do Mortal Kombat 1 jít, nebo zůstat u prověřených předchozích dílů.
NetherRealm Studios se nebojí jít o krok dál a posouvat sérii novým směrem, přičemž si ale pečlivě hlídají, aby to nebylo zbytečně moc. Výsledkem je mlátička, kterou je radost hrát a objevovat její nové prvky a přitom si užívat, že ty staré fungují pořád výtečně.
Povedená kombinace osvědčených prvků a nových nápadů
Audiovizuálně perfektní
Vylepšený boj ve vzduchu
Kameo bojovníci jsou zajímavý herní prvek
Mód Invasion udrží u hry i ty, kdo nechtějí hrát online
Stále stejně krvavé, stále stejně zábavné
V základu žádné nové postavy
Až příliš „milá“ atmosféra, alespoň zpočátku
Pro někoho možná občasný humor
Studio NetherRealm se nebojí jít o krok dál a posouvat sérii novým směrem, přičemž si ale pečlivě hlídá, aby to nebylo zbytečně moc na sílu. Výsledkem je mlátička, kterou je radost hrát a objevovat její nové prvky a přitom si užívat, že ty staré fungují pořád výtečně.
Já se docela divím těm vesměs pozitivním recenzím. Špatné to není, to ani omylem, ale oproti MK11 jde (minimálně zatím) o krok zpět. Příběh je fajn, dohrál jsem ho jedním vrzem. Ale co dál? Zamrzí chybějící postavy, jako Kano, Jaxx či Sonya (Kameo nepočítám). Vtipné hlášky hrdinů před začátkem souboje jsou pryč, zůstaly jen ve versus local módu (a v singleplayeru člověk dělá spíše Invasion nebo Towers).
Když jsem nakousl věže, tak jen zmíním, že finální scéna po dokončení věže zatím nejde přeskočit. K věžím se pak váže ještě to, že v MK11 člověk přesně věděl, co za danou sérii věží dostane (Time Towers), tady je jen random shrine nebo Invasion (zatím, potenciál pro rozšíření je právě přes Invasion).
Kameo fighters jsou fajn nápad, ale daní za ně je kompletně vypuštěná interaktivita prostředí. Navíc kameo fighteři (minimálně pocitově) o hodně prodloužili Fatal Blows, které mi teď přijdou zbytečně dlouhé. Při aktivaci Fatal Blow se nově spustí jako výstraha asi 3 vteřinová animačka – nerozumím proč? Pokud to člověk udělá dobře, tak jej stejně nelze vykrýt, a pokud to udělá špatně, šlo by to vykrýt i bez animace.
A jako bonbónek je samozřejmě optimalizace na PC otřes, ale s tím jsem počítal. Jen mne zaráží, že se to nikde nezmiňuje – přitom na Steamu to najdete v každé negativní reakci. To neustálé přehazování mezi 60 fps a 30 fps prostě a jednoduše nemají vůbec vychytané, při tomto přechodu to je schopné dropnout i na 15 fps (a ve hře to jede stabilních 60).
No, ulevil jsem si 😀 . Přesto mě to baví hrát, líbí se mi, jak vystavěli příběh, dokonce i nějaký nečekaný zvrat v něm byl. Graficky je to také moc hezké, když pominu, jakou to dokáže udělat slideshow. Normálně bych asi byl ochoten i leccos překousnout, ale asi – jak je těch věcí u nového MK víc, co mne štvou – tak mi prostě všechno dokupy nějak úplně nesedlo, no.
Čtu první odstavec a říkám si, že to je začátek jak od Mr. Hlada z Moviezione.cz. A pak překvapivě koukám, že to fakt psal Matěj Svoboda. 😀 Vortex ulovil dalšího silného autora, zatímco z Games nebo Hrej se hromadně odchází. Gratuluji. 👍
Přidám také svůj pohled na hru. Právě jsem dohrál story mode, a celkově mám odehráno něco přes 20h, včetně online a invasion. Co se mi na hře líbí, je příběh ten je zdaleka nejlepší jaký jsem kdy v bojovkách viděl, a troufám si říct, že překonám může být už jen dalším MK. Grafika je zatím nejlepší jakou série nabídla, ikdyž se to zdálo nemožné, tak vývojáři opět posunuli hranice a nejlépe to lze vidět na arénách, které jsou v rámci žánru absolutní špice. Online hrani je stabilní bez nějakých pádů, co se týká ostatních online prvků, tak např. online store, kde si můžete koupit skiny na postavy atd. se zdá se, neaktualizuje, tak snad přijde fix brzy. Mod Invasion má celkem dost obsahu, čeká vás poustu fightů a taky sevrátil test your might, což je super. Bohužel odměny za hraní Invasion jsou velmi generické, a bohužel vývojáři nejlepší skiny zařadili jako odměnu pro hraní online modů, což je pro offline hráče zklamání. Dále pak chybí krypta, která byla v minulém MK naprosto famozní a taky lepší chybí customizace postavy jako bylo v MK11, což se mi zdá jako velký krok zpět.
IMHO to není dobrej nápad. Ta hra se tváří jako příběhovej reboot, ale během příběhové kampaně postupně přijdeš na to, že to tak úplně reboot není. Je to normálně přímej sequel MK11.
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Další nekategorizované soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Cookie
Délka
Popis
_hjSession_2633384
30 minutes
No description
_hjSessionUser_2633384
1 year
No description
A1
1 year
No description
A3
1 year
No description
aum
1 year
No description available.
bblosync
never
No description available.
bm2uu
3 months
No description available.
bsw_origin_init
past
No description
C
1 month
No description
cct
1 year
No description available.
custom_data
past
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
SONATA_ID
1 year
No description available.
syncdata_NEU
10 days
No description available.
syncdata_TAP
10 days
No description available.
test
1 hour
No description available.
xtc
1 year 1 month
No description
zuuid_k
1 year
No description
zuuid_k_lu
1 year
No description
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Když jsem nakousl věže, tak jen zmíním, že finální scéna po dokončení věže zatím nejde přeskočit. K věžím se pak váže ještě to, že v MK11 člověk přesně věděl, co za danou sérii věží dostane (Time Towers), tady je jen random shrine nebo Invasion (zatím, potenciál pro rozšíření je právě přes Invasion).
Kameo fighters jsou fajn nápad, ale daní za ně je kompletně vypuštěná interaktivita prostředí. Navíc kameo fighteři (minimálně pocitově) o hodně prodloužili Fatal Blows, které mi teď přijdou zbytečně dlouhé. Při aktivaci Fatal Blow se nově spustí jako výstraha asi 3 vteřinová animačka – nerozumím proč? Pokud to člověk udělá dobře, tak jej stejně nelze vykrýt, a pokud to udělá špatně, šlo by to vykrýt i bez animace.
A jako bonbónek je samozřejmě optimalizace na PC otřes, ale s tím jsem počítal. Jen mne zaráží, že se to nikde nezmiňuje – přitom na Steamu to najdete v každé negativní reakci. To neustálé přehazování mezi 60 fps a 30 fps prostě a jednoduše nemají vůbec vychytané, při tomto přechodu to je schopné dropnout i na 15 fps (a ve hře to jede stabilních 60).
No, ulevil jsem si 😀 . Přesto mě to baví hrát, líbí se mi, jak vystavěli příběh, dokonce i nějaký nečekaný zvrat v něm byl. Graficky je to také moc hezké, když pominu, jakou to dokáže udělat slideshow. Normálně bych asi byl ochoten i leccos překousnout, ale asi – jak je těch věcí u nového MK víc, co mne štvou – tak mi prostě všechno dokupy nějak úplně nesedlo, no.