Když jsem poprvé viděla záběry z Meet Your Maker, zaujala mě hektická akce a možnost vlastního stavění, což celé rámovalo zajímavě působící zasazení a atmosféra. Zamlouval se mi koncept hry, jež hráčům dovolí budovat megalomanské hrozivé a obzvláště smrtící základny, které podnítí zákeřnou kreativitu, a zároveň je vyšle s díly této podlé vynalézavosti bojovat. Vypadalo a znělo to stylově, vlastně tak trochu jako Minecraft a Super Mario Maker říznuté Doomem, a jevilo se mi to mimořádně zábavně s příslibem návykové hratelnosti. Ale dopadlo to tak?
Hra vás poměrně rychle uvrhne do příběhu, od kterého jsem si popravdě od samého začátku příliš neslibovala. Máte na starost Chiméru – plod, jenž je jedinou možnou záchranou lidstva – a k jejímu vývoji je zapotřebí genetický materiál. Ten se nachází uvnitř pevností, a proto se vydáváte je dobýt a tento materiál získat a tím posílit Chiméru i šanci na záchranu. A to je vlastně tak nějak vše, ač vás postupně provázejí její myšlenky a také komentáře vašich společníků, kteří se vám snaží váš boj usnadnit. Z nepřátel a pastí je totiž možné získat i další zdroje, které slouží k vylepšování výbavy, ale také ke shromažďování své obrany. Jakmile je z čeho stavět, nadejde čas na vybudování vlastní zrádné pevnosti, v nichž budou další nájezdníci se stejným posláním nacházet buď vzácný materiál, nebo svůj bídný a opakovaný konec. Překvapilo mě ovšem, že vše je v rukách hráčů a vývojáři toho sami příliš nenaservírovali, pouze připravili stavební plochy pro ostatní, díky čemuž obsah vzniká komunitně.
Už na samém začátku mě potěšilo intuitivní a příjemné rozhraní, stejně tak přehledné a zároveň důkladné uvedení do hry a jejího principu. Ten ostatně není tak těžké pochopit – vnikni do pevnosti, probojuj se nepřáteli nebo překonej pasti, získej materiál, vyhni se druhé vlně a uteč do bezpečí. Složitější je to provést, jelikož jedna chyba znamená smrt a opětovné oživení před pevností. Uvnitř mohou číhat různé zákruty, tajná místa plná bodců nebo ohně, chodby prošpikuje zvuk letících šípů, zavalí vás výbušniny nebo se do vás pustí robustní zmutovaní nepřátelé, kteří mají základnu chránit. Totéž naštěstí je k dispozici i pro vlastní základnu. Otázkou je, jak to využít, ale k tomu se ještě dostaneme a bohužel to nebude krátké povídání. Když však zůstaneme u průzkumu a boje, je zkrátka nutno počítat s nebezpečím na každém kroku. Pozornost a kradmý pohyb především, dokud neznáte všechny zrádnosti čekající vně komplexu. Málokdy se vyplácí do hry vtrhnout tak akčně, jako to zobrazoval trailer, to si lze dovolit jen u designu nakloněného takovému typu průchodu.
Krev a krychle
Boj je každopádně zdařilý a velice rychle se dostane do krve. Zásah znamená smrt, ale totéž platí i o většině běžných nepřátel a také pastí, které lze zničit. Střelná zbraň pojme jen dva náboje, jež však vystřelením nikam nezmizí a je možné či spíše nutné si je sebrat zpátky. Pro případ nouze je zde i zbraň nablízko, jejímž úderem je možné likvidovat nepřátele i pasti, ač je to o něco méně bezpečné. Hned na začátku nás hra obdaruje i granáty, ale objeví se i další vymoženosti a také vylepšení, která mohou boj usnadnit. Vzhledem ke koncepci některých brutálních ba až brutalistických staveb se nicméně hodí i přitahovací hák, který nás dostane tam, kam je potřeba. Celkově je pohyb i ovládání příjemné, citlivé a přesné, alespoň co se dobývání týče, a opravdu jsem si průchod řady úrovní užívala a skvěle se bavila, i když jsem narážela na místa, kde jsem neustále umírala. Přičítala jsem to však svému hraní, ale pochybnosti začaly být namístě, jakmile jsem se pustila do vlastní stavby.
Zdroj: Behaviour Interactive
Umírání během nájezdů se začalo stupňovat, pevnosti na mě působily stále častěji odfláknutým dojmem a ve mně pomalu klíčila netrpělivost. Nebudu lhát, některé mapy jsem s první nebo druhou smrtí málem odsoudila jakožto nehratelné, ale nakonec mi to nedalo. To bylo jedině dobře, neboť se po deseti, ale klidně i dvaceti pokusech ukázalo, že někteří hráči mají opravdu smysl pro design a jejich stavby ve skutečnosti nejsou pouze nesmyslně a nemožně postavené komplexy nevyhnutelné smrti. Jejich návrhy byly promyšlené, chytře navržené, zábavné a především hratelné. To, co se během prvních průchodů a smrtí jevilo jako neprůchozí, se stalo uspokojující zkouškou pozornosti, obratnosti a přesnosti. A zdolání těchto map do hry opět vneslo zábavu a dobrý pocit, takže bych nejraději některým stavitelům vysekla poklonu až k zemi za jejich nápaditost. Narazila i jsem na takové výtvory, u nichž bylo evidentní, že si dotyční nedali práci jen s obranou, ale i samotnou architekturou, která společně s výtvarnou stylizací vypadala opravdu působivě. Tyto zážitky jsou ovšem naneštěstí zastoupeny jen v malé míře…
Základ hry je obstojný a slibuje hodiny a hodiny nekončící zábavy, ale pokud člověk nemá štěstí na dobré mapy, brzy se dostaví déjà vu, v tom horším případě frustrace. Někteří hráči zkrátka nejsou dobří designéři, aby navrhli funkční a zábavné pevnosti, nebo je pro změnu stavitelská část jednoduše neoslovila. Tomu bych docela rozuměla, jelikož jsem se na tento prvek hry mimořádně těšila, a nakonec jsem mu věnovala méně pozornosti, než jsem původně zamýšlela. Editor byl k mému překvapení intuitivní i na ovladači, ale sama jsem narazila na dilema, zda rejžovat zdroje z nebohých hráčů, nebo jim raději naservírovat herní zážitek, po němž jsem sama toužila. Nicméně případný nedostatek citu pro design nelze pochopitelně hráčům vyčítat, ale vlivem toho se v obsahu hry objevuje spousta balastu, který vývojáři nijak nekorigují. A právě ti by přece jen měli být těmi skutečnými designéry a hru řídit, i když dávají hráčům prostor si hrát a masakrovat. Namísto toho i poctivé stavitele dožene nevyvážená herní ekonomika a nedostatek zdrojů na obnovování svých výtvorů. Proč se pak snažit? A tady se dostáváme do nepříjemné spirály.
Nápad jistě dobrý…
Samotné jádro hry je bohužel špatně uchopeno, ať už působí sebelíp. Hráči dostali až příliš velkou svobodu a někteří se jí rozhodli zneužít, další pak možná nevědomky. Ano, Meet Your Maker je založeno na budování v ideálním případě nedobytné pevnosti a odměňuje vás za nájezdníky, kteří budou ve snaze ji dobýt opakovaně selhávat a umírat. Zábava končí ve chvíli, kdy sami skončíte v malé místnosti, z níž není úniku. To musí být hloupost, ne? Přece to musí nějak jít, jen je potřeba se více snažit! Když jsem při stavění zjistila, že není vyžadováno pokořit svou vlastní obranu a ze své pevnosti uniknout, došlo mi, o co se někteří snaží. O nedohratelné mapy, jež by ostatní hráče měly navíc zahubit tím nejpodlejším způsobem. Například po 15minutovém bloudění v nepříliš nápaditém a složitém bludišti, na jehož konci vás čeká nevyhnutelná zkáza. Na podobné případy jsem bohužel narážela docela často a v dobré víře jsem řadu z nich zkoušela opakovaně, než jsem si uvědomila, že ne všechno v této hře bude o herních schopnostech a dovednostech. V tomto ohledu by si za mě koncept Meet Your Maker přece jen zasloužil nějaká omezení na svobodě.
Vlastně to ani nemůžu ostatním hráčům vyčítat. Hra jim to koneckonců umožňuje a ještě za to naděluje odměny v podobě zdrojů. V prvních hodinách hraní jsem si nebyla jistá, zda tomu tak skutečně je, a proto jsem zavítala na fóra, kde se mé domněnky potvrdily mnoha stížnostmi dalších hráčů. I proto jsem doufala, že by se tento problém, z mého pohledu dosti zásadní pro design hry, mohl opravit, ale bohužel se ani tři týdny po vydání nezdá, že by s tím vývojáři měli v plánu něco dělat. Nezbývá mi tedy, než tento mechanismus respektovat, ale výsledkem bohužel je, že často ničí herní zážitek. Některé pevnosti jsou nudné, ale budiž, alespoň mám, pro co jsem přišla, jiné pak opravdu nabízejí to, co jsem očekávala od celé hry. Jenže nakonec jsem ke hře usedávala po večerech tak na hodinu až dvě, kdy jsem se opravdu bavila jen u dvou či nanejvýš tří průchodů, a zbytek jsem rozmrzele opouštěla. Pokud systém zůstane nastaven takto, bylo by vhodné mít možnost nějak výrazněji ocenit opravdu povedené mapy než čtveřicí nálepek, ale především pak na tzv. „killboxy“ bez nápadu upozornit ostatní. Netřeba dodávat, že značení obtížnosti většinou neodpovídá skutečnosti.
Zdroj: Behaviour Interactive
Neustálé vyskakování z úrovní a zkoušení jiných je navíc kvůli dlouhému načítání velice nepříjemné a dochází také k poměrně častým pádům, většinou právě během načítání a bohužel i stavění. Mé další výtky patří už spíše mezi drobnější nedostatky, ale pochopitelně též zamrzí a hru shazují. Nejen kvůli stavbě, ale i z hlediska textur si často opravdu připadám jako v Minecraftu – vzhled jednotlivých bloků se opakuje, chybí variace, na což by přitom stačilo pouhé posunutí UV mapy. Kromě toho řada stavebních prvků a různých součástí vyhlíží nepříliš kvalitně, ovšem nutno říct, že estetika jako taková se mi zamlouvala. Bloků a pastí není zrovna málo a navíc budou i nadále přibývat, velice rychle jsem měla pocit, že už jsem všechno viděla, ať už s tím stavitelé zacházeli různými způsoby. Navíc mě už opravdu nudí začínat stále ve stejné pouštní pustině. Bohužel mě nezaujal ani zvuk. Ten rovněž postrádá variace, údery jsou stále stejné a zvuky jednotlivých povrchů nepůsobí nápaditě. Hudba se objevuje příležitostně, když jde do tuhého, ale většinu času u mě šlo jen o krátké úseky (mnohdy těsně před zlou smrtí), a tak jsem ji příliš nedocenila a v hlavě mi nezůstala.
Nemůžu však popřít, že mi Meet Your Maker nabídlo dost hodin nefalšované zábavy, která ovšem byla vykoupena nemálo hodinami vzteku a zoufalství. Popravdě se trochu obávám o životnost hry, jelikož je od vydání možné sledovat pokles nájezdníků, ale věřím, že je možné na hře ještě mnohé vylepšit a zachránit. V současnosti se však jedná o rozporuplný titul, jemuž by pomohla změna přístupu ze strany vývojářů, pro začátek alespoň nutností zdolat vlastní základnu a zaručit tím její funkčnost z hlediska hratelnosti. Zatím to na mě působí tak, že si absencí obsahu usnadnili práci, ale pro budoucnost by patrně bylo jistější, aby se i oni sami pustili do budování. A pořádně pečlivě.
Zajímavý nápad a obstojný koncept, který netradičně přistupuje k hernímu designu a hráčskému zážitku
Samotný základ je funkční z hlediska dobývání i stavění, obzvláště dobývání je pak skutečně zábavnou náplní hry
Rozhraní, nastavení, příjemné citlivé ovládání, pohyb celkově a úsporný, ovšem účinný boj
Oku lahodící estetika hry, smíšení nádechu brutalismu s konstruktivismem a jejich propojení v obřích a jistým způsobem krásně nevzhledných stavbách
Možnosti, možnosti, možnosti – ty jsou na rozdíl od zdrojů téměř neomezené
Koncept není domyšlený, špatně uchopené jádro hry ve výsledku hráče zrazuje a frustruje kvůli nepokořitelným úrovním
Absence vlastního předpřipraveného designu ze strany vývojářů, přenesení tvorby obsahu výhradně na hráče, v podstatě zbytečná příběhová linka
Nevýrazný a nenápaditý sound design i hudba, opakující se grafické prvky, slabší textury, bez rozmanitosti
Neuspokojivě nastavená ekonomika hry kolem zdrojů, vylepšení i budování
Časté pády hry, především během už tak dlouhého načítání a v editoru
Meet Your Maker má v mých očích obrovský potenciál, ale řadu věcí dělá zkrátka chybně. Je chvályhodné hráčům nadělit obrovské hřiště, na němž si mohou budovat své vražedné komplexy, vybíjet své běsnění a těžit z neúspěchu ostatních, ale i když jim k tomu poskytli nemalý počet možností, jejich přístup trochu vnímám jako lenost. Ve hře se objevují výborné mapy, které je zábava hrát, ale zároveň spousta takových, s nimiž není vůbec nutné ztrácet čas. Meet Your Maker by si zasloužila trochu jiný přístup, ale především pak samotní hráči, kteří vně pevností prolévají krev, mnohdy navíc zcela zbytečně. Ačkoli mě hra bavila, nemohu ji v tuto chvíli s čistým svědomím doporučit, pakliže ji neokusíte v rámci PlayStation Plus. Na druhou stranu jde o věci, které by šlo napravit. A já budu upřímně doufat, že se z Meet Your Maker stane titul, který oceňuje skutečnou kreativitu, ne jen tu z hlediska kosení nepřátel.
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Další nekategorizované soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Cookie
Délka
Popis
_hjSession_2633384
30 minutes
No description
_hjSessionUser_2633384
1 year
No description
A1
1 year
No description
A3
1 year
No description
aum
1 year
No description available.
bblosync
never
No description available.
bm2uu
3 months
No description available.
bsw_origin_init
past
No description
C
1 month
No description
cct
1 year
No description available.
custom_data
past
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
SONATA_ID
1 year
No description available.
syncdata_NEU
10 days
No description available.
syncdata_TAP
10 days
No description available.
test
1 hour
No description available.
xtc
1 year 1 month
No description
zuuid_k
1 year
No description
zuuid_k_lu
1 year
No description
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.