Přestože se jedna celá generace her blíží ke konci, herní průmysl stále hledá definice metrik pro měření kvality předělaných a remasterovaných her. Jaká je ta správná doba zrání a kolik věcí si můžete coby vývojář dovolit změnit tak, abyste pozdvihli kvality korunované ikony na moderní úroveň, ale současně nešlápli do hadího hnízda plného nadšených fandů? Square Enix přináší svou vizi ideální reimaginace zásadního titulu Final Fantasy 7, a to 23 let po jeho uvedení na trh.
Cesta do neznáma
Co si budeme povídat, předělávání natolik ikonické legendy, pokládající základy nejen značky, ale celého žánru těžkotonážních RPG her následujících dekád, je nepochybně náročná práce pro každého virtuálního kovboje. Skoro se dá říci, že se v takové pozici dobrovolně berete jako rukojmí, jelikož následování všemi oblíbené „sedmičky“, byť s dobrými úmysly, je plné pastí a nevyzpytatelností. A jak překlopit 100+ hodin trvající monstrozitu plnou unikátního obsahu a protkanou komplexním příběhem do moderní podoby, zvláště když jste pověstní produkčními kvalitami a až laboratorním smyslem pro detail? Můžete začít třeba tím, že hru rozbouráte na víc částí!
Zdroj: Square Enix
Magické sousloví „epizodická hra“ není v případě Final Fantasy 7 Remake vhodně použité, přestože se jedná jen o první část jinak mnohem delšího příběhu, který nám bude dávkován v průběhu nadcházejících let. Než začnete panikařit, revitalizovaná sedmička je plnohodnotná hra za plnohodnotnou cenu, nenechte se zmást vazbami na originál, který paradoxně může vaše vnímání remaku negativně ovlivňovat. Ale je to právě věrnost vyprávění a zasazení do industriálního města Midgar, které vás hned v úvodních minutách obejme a ujistí, že to tvůrci s potemnělým nádechem cyberpunku a zajímavých postav vtažených do víru událostí myslí skutečně vážně. A že se tentokrát ještě za hranice makem poháněného Midgaru nepodíváme? Nebojte, práce budete mít více než dost…
Úvodní průlet nad městem Midgar končí až v botách Clouda, ex-zaměstnance záporácké korporace Shinra a nynějšího žoldáka, který pro pár mincí chladnokrevně udělá cokoliv a třeba i zradí svého někdejšího zaměstnavatele. Svým zapojením do ekoteroristické organizace Avalanche nakonec spustí hned několik neočekávaných událostí, které vedou až k poznání nových přátel a neodkladné politické konspiraci. Na ploše bezmála 30 až 40 hodin vám hra naservíruje v jádru dobře známý příběh původní hry, který se v klíčových zápletkách nemění, ale je vám prezentován prostřednictvím upravené perspektivy, která už ovšem přináší řadu změn a svěžesti. Některé příběhové události jsou pryč, jiné naopak přibyly, stále však platí, že se vše točí kolem Clouda, Barreta, Tify a Aerith, čtveřice hrdinů, kteří se musí postavit falešnému obvinění z terorismu.
Počátek začátku
Stejně jako hra nabízí pohled na řadu fascinujících příběhových katarzí, průběžně rozvíjí i vztahy mezi postavami, které jsou nově mnohem živější díky dabingu. První díl slouží jako budovatel děje, jehož plného rozvoje se dočkáme teprve až v dalších hrách, přesto coby samostatný příběh odehrávající se na půdě jednoho města funguje velmi dobře a dává hráči k dispozici ucelený příběh, z něhož postupem času začne na povrch prosakovat příslib šťavnatější zápletky a hloubky postav. Velmi silný dojem celistvého světa posiluje vedle skvělého vyprávění i design Midgaru, který má tentokrát mnohem více vrstev a jehož vizuální styl v hráči přirozeně probouzí chuť prozkoumávat.
Výzva pro fajnšmekry
Majitele velkých virtuálních koulí potěší několik (bohužel málo) nepovinných soubojů! Věděli jste, že můžete na svou stranu získat bájného Leviathana nebo ikonického dračího Bahamuta? Zastavte se na slůvko u Chadleyho v poslední třetině hry a on vám dohodí prácičku!
Struktura hry je pevně daná, zapomeňte na typický lineární přístup, který je v pozdní fázi hry nahrazen plnohodnotným otevřeným světem. Místo toho se v několika kapitolách dostanete do otevřenějších hubů bez větší funkční hloubky, kde máte šanci splnit hrst vedlejších úkolů předtím, než se vydáte na další šťavnatou túru napříč městem. V tomto smyslu se hra vymyká svému vlastnímu DNA, svobodu a obsah mění v téměř čistě příběhové JRPG, v čemž je také jeho největší síla. Sám Midgar má hned několik příchutí, které dávají vaší cestě směr a pocitu růstu. Na začátku se prodíráte bohatým a čistým městem v sektoru 1, kde rozpoutáte peklo odpálením prvního reaktoru, jen abyste se následně probili až do chudinské čtvrti nacházející se pod vrchními štíty města.
Právě slumy vám poprvé dají více volnosti a také osvěží vaše putování prvními dotyky slunečního světla. Přímým kontrastem je pak návštěva Wall District, kulturní undergroundové čtvrti, kterou má pod palcem místní gangster a profesionální úchyl Don Corneo. Právě zde se odehraje ona památná scénka s převlékáním, zasoutěžíte si ve dřepech a přítazích a ochutnáte tak trošku jinou kuchyni. Detaily v designu úrovní skvěle vykreslují atmosféru světa a v kombinaci s hudbou i hlubokým ambientním ozvučením je Final Fantasy VII Remake důkazem, že i přes totální změnu konceptu lze zachovat a vylepšit základní kostru příběhového hry, kterou třeba už dobře znáte. Ačkoliv je to svět velmi hezký napohled, má i několik svých much.
Krásná napohled, mrtvá uvnitř
Problém tkví v absenci interaktivity prostředí a odstupu, který si tím od hráče vytváří. Většina úrovní představuje pouze izolované koridory propojující větší křižovatky, u nichž postrádáte zásadní motivaci k průzkumu. Když už totiž najdete dobře schovanou truhlu, nikdy neobsahuje zásadní předmět nebo tajemství, které vám zlepší život a odmění vás za dodatečnou snahu. Při cestování mimo zásadní příběhové oblasti pak spousta lokací připomíná spíše dlouhé chodbičky s účelem vás zabavit dialogem a uměle zpomalit opakujícími se potyčkami. Není to problém absence otevřeného světa, nýbrž bezvýznamnosti kulis, které nesou hodnotné vizuální poselství, bohužel bez funkčních implikací na váš postup hrou.
Změna koncepce se pak logicky nejvíce dotkla soubojového systému, kterého si užijete stejným podílem jako animovaných filmečků. Vývojáři nechali spářit originální sedmičku s patnáctým dílem, aby vyšlechtili ultimátní kříženec tahového systému s exekucí útoků a pohybem v reálném čase. Synergie jednotlivých prvků v „soubojáku“ je přímočará a snadno uchopitelná. Každá z postav může používat základní útoky, bránit se a uskakovat v reálném čase, čímž přirozeně nabíjí i bodíky pro aktivní skilly a kouzla. Čím efektivněji používáte tyto základní pohyby, tím rychleji nabíjíte i vaše speciály a zvyšujete svoje šance na přežití. Tímhle vzniká velmi pohlcující soubojový systém, který vám dává instantní zpětnou vazbu, stojí na bleskových reakcích a způsobuje orgasmy s každým úspěšným zásahem, který je doprovázen sprchou efektů a létajících zubů!
V základu se pak Final Fantasy VII Remake hraje jako hack’n’slash s dodatečnou taktickou vrstvou, kde každou z postav přímo ovládáte a určujete její akce. Na papíře skvělý model má ovšem v praxi řadu problémů a ve výchozím nastavení vás mnohdy iracionálně potrápí. Umělou inteligencí ovládaní parťáci totiž používají jen základní útoky, a to i v dost pochybné frekvenci, tím pádem je jejich přidaná hodnota založená na odlákání pozornosti, spíše než na větším přispění do chodu bitvy. Od hráče se pak čeká mnohdy až nepříjemná míra micro managementu, kdy musíte rychle přeskakovat mezi postavami a dávat jim příkazy, což bolí o to víc, když se snažíte zredukovat všechna rizika. Pokud například některá z vašich postav zemře nebo je na kritické hranici, musíte se přepnout na postavu, která má zrovna nabito a může léčit, případně oživovat.
Revoluce, jó, to je dřina!
V dobách, kdy jste jen rozhazovali příkazy to nebyl problém, tentokrát ovšem v reálném čase létáte z místa na místo a řešíte desítky hazardů kolem vás, často tak máte problém udržet naživu hlavní postavu a absence autonomie parťáků je tím pádem fatální. Přepnout se můžete do úplně základního „čekajícího“ módu, který ovšem vývojáři označují za ten nejsnazší způsob, jak hru hrát, spíše než za alternativní model. Nevykládejte si to špatně, souboje patří vizuálně k absolutní špičce herního průmyslu a když si všechno sedne a spojíte dohromady řetěz útoků, vznikne vám scéna jako vytvořená Bohem, která by zasloužila automatizaci alespoň základních akcí nebo nástroj umožňující jejich stavění. Absolutní chaos při kydlení skupinek nepřátel pak logicky potlačuje jakékoliv čtení vašeho okolí a ze všeho se tak často stane jeden velký a dokonale vypadající chaos, kterému v těsných koridorech nepomáhá ani ultra chaotická kamera. Přesto je průběžné osvojování schopností a využívání klíčových schopností postav maximálně uspokojující, postavené na odhalování slabostí jednotlivých enemáků. Cloudův sekundární režim útoku například dovoluje sekat ještě ostřeji výměnou za pomalejší pohyb, Barret je vynikající tank útočící na dálku, Aerith je esenciální mág a Tifa exceluje v oslabování nepřátel.
Absolutní chaos při kydlení skupinek nepřátel pak logicky potlačuje jakékoliv čtení vašeho okolí a ze všeho se tak často stane jeden velký a dokonale vypadající chaos, kterému v těsných koridorech nepomáhá ani ultra chaotická kamera.
Nutno podotknout, že většina výše zmíněných neduhů se týká běžných soubojů, boss fighty jsou pak benchmarkem kvality a stropem toho, co kdy značka Final Fantasy nebo konkurence nabídla. Prvně, jedná se o maximální vizuální balet, kde se scéna v průběhu bitvy často radikálně mění a kde jsou animované sekvence maximálně přirozeně integrované do přechodů akcí. Například Abzu, uslintaný mazlíček kterého má Don Corneo schovaného v kanálech pod svým bejvákem, má možnost ovládat místní kanalizaci a průběžně zaplavovat bojiště toxickou vodou, tudíž se musíte mít neustále na pozoru nejen ve vztahu k bossům, ale i svému okolí. Každý boss je unikátní a vyžaduje unikátní přístup, správným nasloucháním a čtením situace vám i okolnosti často dovolí využít taktických výhod ve váš prospěch, například tím, že někomu useknete část těla.
Hack sem, slash tam
Vaše počínání v soubojích pak přímo ovlivňuje i čtveřice základních rozvojových mechanismů vašich postav, přičemž nad základním levelováním a vylepšováním zbraní ještě stojí volba materií a summonů. Materie jsou spjaté s příběhovým jádrem hry, slouží tak k otevírání nových dovedností či pasivních vylepšení a nabízí nejkomplexnější systém ve hře, který je ovšem dostatečně přímočarý a snadno uchopitelný. Možnost linkování a kombinování specifických kusů vám pak dovolí vytáhnout potenciál vašich postav o fous výše, přesto se ale obejdete bez něj. Největším problémem je paradoxně rozvrstvené a podivně izolované uživatelské rozhraní, na jehož rozložení si budete tvrdě zvykat.
Kámo, zpomal trochu!
Není tajemstvím, že výchozí obtížnosti hry postavená na real-time ovládání je díky přehnanému vizuálnímu stimulu extrémně nepřehledná! Nebojte se využít klasický model, který se o útočení a pohyb postará za vás. Na vás je monitoring situace a vybírání těch správných akcí. Ačkoliv je tento mód nepochybně snazší, dává hře určitý řád a čas na taktizování.
Final Fantasy VII Remake je vynikající příběhové RPG, které se dokázalo povznést, byť jen v rozsahově omezeném vzorku, nad původní hru. O tom není pochyb a pokud očekáváte svých 40 hodin příběhu, budete maximálně nadšení. Největší slabinou novinky je paradoxně absence jakéhokoliv smysluplného endgame obsahu a nepovinných úkolů. Podotýkám, že se bavíme o žánru her, který na hustotě motivačních vrstev, prozkoumávání a odměnách buduje posledních 30 let, jejich absence je tak naprosto zásadní. Jistě, na konci hry si můžete vyšlápnout na nepovinné summony, které si lze přivlastnit, což je ale k ničemu, protože na vás nečeká žádná výzva, při níž byste je rozumně využili. Nečekejte schované hádanky nebo tajné lokace, nečekejte ani ultra tuhé bossy, u nichž nepřipravení hráči vydrží naživu zhruba 1 vteřinu.
Jen o kousek víc…
Postranní úkoly pak představují generické donášky a chytačky monster s jemnou narativní omáčkou, nic zásadního vám ovšem nepřinesou, a tak je i výsledný dojem z odměny zanedbatelný. Final Fantasy VII Remake pak funguje skvěle v přímce, jako cesta z bodu A do bodu B a jen zřídka odmění hráče očekávající JRPG standard. Oněch 40 hodin hraní je pak velmi reálná sazba, která je maximálně lichotivá a adekvátní. Jakmile závěrečné titulky odbijou konec, můžete se ponořit do nově odemčené obtížnosti nebo zpětně navštívit dohrané kapitoly, což je ale jen velmi slabou náplastí na téměř neexistující nepovinný obsah.
Mocná předělávka neméně mocné hry je pak audiovizuální pornografií, která už olizuje hranice nové generace. Nově nahraný soundtrack respektuje původní melodie a v tandemu s vizuálním stylem a technickou nedotknutelností grafiky zdvihá prostředníček konkurenci, a to i přestože má občas problémy s dočítáním textur. Hra zkrátka vypadá famózně a díky godlike úrovni detailů i ve vzdálených místech si město užijete z úplně jiné perspektivy. Za zmínku stojí i efekty všeho druhu, jakmile poprvé vypustíte summona a jeho speciální útok, všem dětem v okolí se roztečou zmrzliny!
Nový pohled na existující příběh přináší řadu svěžesti
Midgar je díky detailům a loru více než jen město bez duše
Hra patří vizuálně a zvukově k tomu nejlepšímu na trhu
Soubojový systém je snadno uchopitelný a maximálně odměňující
Vylepšování postav má více velmi přístupných rovin
Absence smysluplného endgame a jinak nepovinného obsahu
Vrstevnatost uživatelského rozhodnutí je obtěžující
Nutnost micro managementu i základních akcí v soubojích
Nepřehlednost soubojů na úkor vizuální kvality
Bojová kamera v těsných koridorech vás nemá ráda
Final Fantasy VII Remake začíná jako příběh jednoho obyčejného žoldáka a končí hodinovou sérií jedněch z nejexplozivnějších boss fightů všech dob. Brilantní příběhové JRPG s produkčními kvalitami jako z jiného světa uctívá originál a připravuje důstojnou půdu pro pokračování. Chaotický soubojový systém a velmi ploché postranní mise s prakticky neexistujícím endgame obsahem jsou ovšem výrazným šrámem na jinak skvělé pouti.
Odpověděla mi přesně na ty otázky, které jsem ke hře měl viz kostrbatý soubojový systém ve stylu nepřehledné kydlení, endgame, lineárnost, celková atmosféra a doba hraní.
Hru si určitě zahraju a jsem rád, že vím do čeho jdu bez zbytečných vizuálních youtube spoilerů. 🙂
Tak tohle je docela zklamání, jako Final Fantasy VIII a X mám určitě radši. Nicméně VII je kult a čekal bych větší číslo. Samozřejmně je tohle velmi subjetivní,ale i zahraniční média tomu nedávají ultimátní čísla. Je to asi „jen“nadprůměrná hra, což je vzhledem k přesahu hry rozhodně málo.
Death stranding je za mě nejlepší hra na současnou generaci konzolí, 10/10! Jinak tu Petrovu recenzi nijak nevyvracím, já remake nehrál a do doby než bude kompletní hrát rozhodně nebudu. Jen mě příjde škoda, že asi nejslavnější díl série není ultimátní pecka,ale „jen“ nadprůměrná hra. Což je jak tak koukám na recenze většinový názor.
Popravde ak sa bavíme o najlepšej hre súčasnej generácie konzolí tak Death Stranding sa absolútne nechytá na Witchera 3 alebo God of War 2018… obe hry čo som vymenoval sú vizuálne krajšie a gameplay s príbehom sú omnoho zaujímavejšie 😀
Tak popravde toto bolo prvýkrát čo som vôbec Final Fantasy hral … Najskôr som skúsil demo ktoré ma dosť bavilo… A kedže odložili Cyberpunk 2077 aj The Last of Us Part II a nemal som čo hrať tak som kúpil Deluxe Edíciu… Podľa mňa fakt úžasná hra… Mám tam už cca 21 hodín a nemám tomu čo vytknúť
Prostredie, postavy, dabing aj soundtrack sú fakt top a súbojový system funguje perfektne (hrám na normal a každý súboj som si fakt užil)
Nechcem sa tu ale moc rozpisovať kvôli spoilerom tak to skrátim:
Na to že je to hra do ktorej som šiel “naslepo“ tak sa parádne bavím a je to podľa mňa zatiaľ najlepšia hra čo tento rok vyšla
Či už ste fanúšikom Final Fantasy alebo je toto “vaše poprvé“ tak určite odporúčam (ale pre istotu aby ste 60€ nehodili do vetra radím vyskúšať demo ak ste tak ešte neurobili)
Síce to nieje úplne perfektná hra ale parádne zábavy
Za mňa teda 8,5 z 10
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Další nekategorizované soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Cookie
Délka
Popis
_hjSession_2633384
30 minutes
No description
_hjSessionUser_2633384
1 year
No description
A1
1 year
No description
A3
1 year
No description
aum
1 year
No description available.
bblosync
never
No description available.
bm2uu
3 months
No description available.
bsw_origin_init
past
No description
C
1 month
No description
cct
1 year
No description available.
custom_data
past
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
SONATA_ID
1 year
No description available.
syncdata_NEU
10 days
No description available.
syncdata_TAP
10 days
No description available.
test
1 hour
No description available.
xtc
1 year 1 month
No description
zuuid_k
1 year
No description
zuuid_k_lu
1 year
No description
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Odpověděla mi přesně na ty otázky, které jsem ke hře měl viz kostrbatý soubojový systém ve stylu nepřehledné kydlení, endgame, lineárnost, celková atmosféra a doba hraní.
Hru si určitě zahraju a jsem rád, že vím do čeho jdu bez zbytečných vizuálních youtube spoilerů. 🙂
Prostredie, postavy, dabing aj soundtrack sú fakt top a súbojový system funguje perfektne (hrám na normal a každý súboj som si fakt užil)
Nechcem sa tu ale moc rozpisovať kvôli spoilerom tak to skrátim:
Na to že je to hra do ktorej som šiel “naslepo“ tak sa parádne bavím a je to podľa mňa zatiaľ najlepšia hra čo tento rok vyšla
Či už ste fanúšikom Final Fantasy alebo je toto “vaše poprvé“ tak určite odporúčam (ale pre istotu aby ste 60€ nehodili do vetra radím vyskúšať demo ak ste tak ešte neurobili)
Síce to nieje úplne perfektná hra ale parádne zábavy
Za mňa teda 8,5 z 10