Kooperativní third person akci Aliens: Fireteam Elite jsem vyhlížel se směsicí obav a nadějí. Jako fanoušek Vetřelce jsem si moc přál, aby Cold Iron Studios uspěli. I když jde o nový tým, tvoří ho zkušení veteráni, kteří dříve vytvořili třeba Star Trek Online a další MMO. I s ohledem na to se dlouho před oficiálním představením hry proslýchalo, že jejich Alien bude nějaká onlinovka nebo multiplayerá hra s persistentním světem na způsob Destiny. Když se novinka konečně odhalila, ukázalo se, že koncept napodobující Left 4 Dead je mnohem méně ambiciózní. Především se ale na obzoru objevily také první obavy v souvislosti se zveřejněnými materiály ze hry. Přesto jsem chtěl zůstat opatrným optimistou a doufal, že výsledek předčí nelichotivý předpoklad. Vetřelec v podání jinak talentovaného týmu ale bohužel dopadl hůř, než jsem se obával.
Základní kostra hry je jednoduchá, dalo by se říct až banální. Na tom ale nemusí být samo o sobě nic špatného. Příběh je zasazen 23 let po událostech původní filmové trilogie a hráč bojuje s dvojící dalších lidí nebo umělou inteligencí řízených parťáků proti zástupům vetřelců a androidů korporace Weyland-Yutani. Vytvoříte si vlastního mariňáka, vyberete si jednu z dostupných tříd, mezi nimiž můžete v průběhu hry přepínat, vybavíte svého svěřence a pustíte se do čtveřice “kampaní”, jak je sami autoři nazývají, po třech misích. Vývojáři nás lákali na víc než dvacet druhů nepřátel včetně 11 rozličných xenomorfů, obrovské množství zbraní, širokou customizaci, levelování a podobně jako autoři Back 4 Blood také na systém kartiček, které mohou změnit nějaké podmínky mise, na kterou se chystáte. Jenže výsledek zůstává za očekáváním, přestože ta má nebyla příliš vysoká.
Hudební doprovod bohužel nedokáže dynamicky reagovat na dění ve hře, takže zatímco vy už tři minuty kosíte desítky xenomorfů, do uší vám hraje znepokojivé zlověstné šramocení naznačující nějaké blížící se nebezpečí.
Zformulovat spravedlivou kritiku není snadné, protože Aliens: Fireteam Elite podle mě selhává v celé řadě důležitých oblastí. Má ale také světlé momenty, které by v recenzi neměly zaniknout a chci se vyhnout tomu, abyste si z ní odnesli, že jde o úplný propadák. Bohužel ale v tomto testu kritiky zazní hodně. Začněme však tím pozitivním. Hru pohání technologie Unreal Enginu od Epicu a na multiplatformní titul nevypadá vůbec zle. Jen to podtrhuje skutečnost, že hra nemá AA nebo dokonce budgetové kořeny, jak se někdo zcela mylně domnívá a opakovaně tím obhajuje nedostatky, které notabene nemají s rozpočtem tolik společného. Samotná grafika je poměrně detailní, prostředí nabízí zajímavé výjevy a i když se animace neobešly bez chyb, i v pohybu vypadá hra s ohledem na náročnou látku většinou docela přesvědčivě. Uznání zasluhuje i česká lokalizace.
Musím pochválit množství zbraní, které vetřelci nabízí, včetně různých specialit pro jednotlivé třídy i úpravu postavy a nejrůznější módní doplňky. Samotný nápad levelovat postavy a jejich schopnosti není špatný, i když zavání tím, že původně měl být Fireteam něčím trochu jiným, ale k tomu se ještě dostaneme. Stejně jako skutečnosti, že provedení poněkud pokulhává. Fajn je i krycí systém, i když místy zazlobí, podobně jako v jiných hrách. I když zpočátku při boji s vetřelci, kteří se na vás hrnou ze všech stran, nedává moc smysl, jakmile narazíte na androidy, využijete jej. Líbila se mi také hudba inspirovaná pochopitelně soundtrackem původních filmů, zejména jedničkou a dvojkou. Bohužel ovšem doprovod nedokáže dynamicky reagovat na dění ve hře, takže zatímco vy už tři minuty kosíte desítky xenomorfů, do uší vám hraje znepokojivé zlověstné šramocení naznačující nějaké blížící se nebezpečí.
Zdroj: Cold Iron Studios
Stejně jako v případě hudby i zvuk, všechny možné rekvizity, prostředí, easter eggy a hlášky jasně dokazují, že autoři znají a milují předlohu. Hra skončila v tomto smyslu v dobrých rukou, i když možná někdy ten fanservis trochu přeženou a místy titul připomíná spíš fantazii nějakého autora komunitní povídky nebo zápisky z aliení wiki. Všechno tu je nicméně na svém místě, situace vám evokují momenty z filmů, prostředí vypadá, jak byste asi očekávali. Ale bohužel vás na druhé straně nic moc nepřekvapí. Neuvidíte nic, co z filmů neznáte, a vývojáři nevyužili příležitost ukázat nám něco jiného z tohoto vesmíru. Anebo možná nesměli. Jenže v tomto bodě se začne lámat chleba. I když jsem se zpočátku bál, že hra bude moc krátká, počet misí nakonec není na trvanlivosti tím hlavním problémem. První desítky minut neslibují nic revolučního, ale můžete se docela dobře bavit. Během jedné dvou misí, které v průměru trvají okolo 20 minut, však zjistíte, že hra je neuvěřitelně repetitivní a její náplň po čase až nudná.
Mění se jen kulisy okolo vás a mnohdy ani to ne, ale vždy děláte totéž. Autoři nijak nedávkují tempo, ničím vás nepřekvapí. Každá mise je jen nekonečným festivalem nikdy nekončící akce. Tu a tam aktivujete nějaký prvek, ale to je vše. Jdete stále kupředu v zásadě lineárním koridorem, občas se někde musíte zastavit a bránit se přívalům nepřátel a jdete zase dál. První kampaň je inspirovaná hlavně druhým filmem, další dvě pak zejména Prometheem. I tady ale narazíte na obdivuhodnou recyklaci. Občas se někam vrátíte, něco vypadá trochu jinak, ale v podstatě nedokážete odlišit jednu misi od druhé. Ani samotné dělení na kampaně nedává příliš smysl, protože jde v podstatě o jeden souvislý příběh, který je ale neuvěřitelně nepovedený a lajdácky prezentovaný. Mise nijak nekončí ani nezačínají. Na začátku se prostě objevíte ve hře a na konci akci přeruší černá obrazovka a výsledková tabulka. Žádná animace, žádné cut scény. Banalitu dialogů asi nejlépe podtrhují sáhodlouhé vyprávěnky a stohy textů, které byste měli vyslechnout a přečíst na vaší lodi, kam se vracíte po každé misi a která funguje jako social hub a prostor pro oddech a přezbrojení. Stěží si však dokážu představit, že by někdo ocenil statické rozhovory, při nichž postavy ani neotvírají pusu a jen vás zasypávají nudnými detaily, které nechcete slyšet a nemají pro hru tohoto typu pražádný význam.
Během jediné větší přestřelky tu pozabíjíte víc vetřelců než hrdinové celé filmové ságy dohromady.
Způsob, jakým hrajete první misi, se nijak neliší od té poslední. Mění se jen nepřátelé, kterým čelíte. Ale bojujete s nimi skoro stejně. I když samotný gunplay není zlý a líbí se mi speciální schopnosti jednotlivých tříd, člověka ubíjí, jak je to pořád totéž dokola bez špetky fantazie. Během jediné větší přestřelky tu pozabíjíte víc vetřelců než hrdinové celé filmové ságy dohromady. Respektuju, že Aliens: Fireteam Elite je inspirovaný druhým snímkem, že to není horor, v tom není problém. Ale i akční hru z tohoto vesmíru jde udělat tak, aby nepůsobila hloupě a nejobávanější vesmírné monstrum nedegradovala na tupé pobíhající krysy. Když už se navíc autoři pokusí přijít s nějakým osvěžením nebo trikem, nadužívají ho ad absurdum. Za každý druhým rohem na vás číhá vetřelec, který po vás skočí. Co chvíli ze stropu spadne poklop ventilace anebo u země začne syčet pára. Hra absolutně postrádá napětí a i když na pohled vypadá jako filmoví Vetřelci, nepůsobí tak. Výsledkem by ale pořád mohla být lehce nadprůměrná hra s nižší cenovkou okolo 40 eur.
Jenže to by se musel tým vyvarovat plejády zbytečných chyb a nesmyslů v samotném konceptu. I když na hře pracovali zkušení vývojáři, jak jsem uvedl, dopustili se řady pro mě zcela nepochopitelných přešlapů. Spojit levelování postavy, odemykání schopností a jejich aktivaci s připitomělou minihrou připomínající práci s inventářem jako z Resident Evilu považuji za naprostý úlet a inovaci na zcela nesprávném místě. Něco jako hranatý volant nebo lžíci s dírou. Hra se už teď i přes shovívavé přijetí některými fanoušky potýká s nedostatkem hráčů, protože nabízí jen cross-gen multiplayer a nikoli plný cross-platform. Hráči nemohou hrát stejné mise, pokud nejsou v kampani dostatečně daleko, což by měl být u podobných her naprostý standard. Zejména s ohledem na to, jak je příběh zbytečný a nemá na průběh akce žádný přímý vliv. Do akce ke kamarádovi se nelze připojit v průběhu mise. A když v misi neuspějete, namísto možnosti rovnou akci zopakovat se nejprve musíte vrátit zpět na loď. Hra bohužel podobně jako mnohé jiné bolestně postrádá lokální kooperaci. Občas zakolísá framerate, ale to se dá pochopit a v průběhu testování se to výrazně zlepšilo.
Jinak populární mód horda tu skoro postrádá smysl. Vždyť jednou velkou hordou je v podstatě celá hra, v každé jednotlivé misi se na vás pořád valí další a další vlny nepřátel.
I když karty, které sbíráte, mohou ovlivnit průběh mise, nepředstavují dostatečnou motivaci vracet se do stejných míst, jak autoři slibovali. Můžete si tak nastavit extra podmínky, něco si ztížit nebo drobně pozměnit, ale v podstatě je to skoro stejná mise, i kdyby na vás nepřátelé vylezli trochu někde jinde a vy je postříleli něčím jiným. Člověku splývají dohromady různé mise, natožpak, abyste chtěli něco opakovat. Hrát stejnou misi znovu je spíš za trest. To už má větší potenciál vyšší obtížnost, která aktivuje třeba friendly fire a učiní kyselinu vetřelců nebezpečnější. Podobnou záhadou je pro mě zřejmě na poslední chvíli přidaný režim horda, který si odemknete po dohrání všech kampaní. Jinak populární mód tu skoro postrádá smysl. Vždyť jednou velkou hordou je v podstatě celá hra, v každé jednotlivé misi se na vás pořád valí další a další vlny nepřátel. To je to poslední, co bych chtěl po kampani hrát.
Mluví ze mě zklamání. Nečekal jsem moc a dostal jsem ještě méně. I když výsledkem není propadák, mrzí mě, že autoři zcela promarnili obrovskou příležitost, kterou měli. Je to první velká hra s vetřelci po docela dlouhé době a i Cold Iron Studios na tomto projektu dělali celou řadu let. Větší část přímo pod hlavičkou držitele práv coby majitele studia. I to ostatně podtrhuje, že nejde o žádný menší levnější titul, kterému je třeba odpouštět. Nižší cenovka spíš dokládá, že si někdo včas uvědomil, že na pulty nemíří tak velká hra, jakou Aliens: Fireteam Elite měl být. Když totiž vidíte interface inspirovaný Destiny, pozůstatky širších plánů nebo rozsáhlé možnosti úprav, je těžké si nedomýšlet, jaká asi mohla být původní vize, a ubránit se zklamání. Třeba na tom dokáže ještě něco změnit další slíbená a naplánovaná velkorysá podpora. Vetřelci by se tak mohli zařadit po bok Fénixů, jakým byl Driveclub, No Man’s Sky nebo Rainbow Six Siege. Moc tomu ale nevěřím.
Hráči musí být stejně daleko, aby hráli stejné mise
Do akce se nelze připojit v průběhu mise
Zbytečný režim horda, hordou je už kampaň
Ze všeho nejzajímavější je, jak jsou vyhladovělí fanoušci ochotní Aliens: Fireteam Elite odpouštět podobné chyby, za které nemilosrdně pranýřovali Aliens: Colonial Marines. Nedělejme si ale iluze. Ani skutečnost, že dlouho a netrpělivě čekáme na pořádné vetřelce, by neměla omlouvat zjevné chyby. Polehčující okolností není ani příznivá cenovka, protože slavné značky si nezasluhují druhořadou péči. Jako fanoušek Star Treku o tom něco vím.
Mě to z recenze připadá, že autor čekal od hry nějakou AAA mega ultra příběhovou hru s kvalitami přinejmenším Horizon Zero dawn. Chápu spoustu připomínek v textu, ale tohle je primárně arkádová coop řežba, asi jako zmíněný Left4dead. A stojí 30 euro, tzn. půlku ceny velké hry. Já se u hry bavím. Ano je to repetitivní, ano člověk tam furt střílí vetřelce / androidy. Nicméně je tam potřeba souhra, nějaká taktika u větších bitev, rozmisťování věží, souhra povolání. Přijde mi že cílem recenze bylo hru jen co nejvíc shodit. Není to 8/10 – 10/10 a AAA hra, u mě je to solidní 7/10 s tím že hra s živými lidmi je vždycky dost velká zábava. čert vem cutscény a nějaký zásadní příběh, tohle je o akci. potřebujete propracovanej příběh u Left4dead?
Vždyť je to blbost dělat více méně jen další multiplayer hru , ve které na vás nabíhá jedna vlna za druhou . To už je jako druhořadý zombie shooter/ looter .K tomu nepotřebujete vetřelce ani vetřelčí lore.
Nemám chuť něco takového hrát a ani jednorožec a kočka s duhou pod ocasem by mi to nezpříjemnila .
Tohle si zahraju čistě jen kvůli grafice a zvuku útočné pulzní pušky M41-A. Jinak je to o ničem. Další hra, která deklasuje vetřelce (a hráče) na úplné imbecily…
Pěkná recenze. Diky. Snad se jednou dočkáme Isolation 2. Nebo klidně remake Alien Trilogy, či Resurrection. Nebo i novou IP, akční, ale s atmosférou a dobrým příběhem. Tohle je škoda, přesto hře časem šanci dám, třeba mě to bude bavit víc, než recenzenta. Ale chci to hrát spíš sólo, tak nevím, nevím.
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Další nekategorizované soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Cookie
Délka
Popis
_hjSession_2633384
30 minutes
No description
_hjSessionUser_2633384
1 year
No description
A1
1 year
No description
A3
1 year
No description
aum
1 year
No description available.
bblosync
never
No description available.
bm2uu
3 months
No description available.
bsw_origin_init
past
No description
C
1 month
No description
cct
1 year
No description available.
custom_data
past
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
SONATA_ID
1 year
No description available.
syncdata_NEU
10 days
No description available.
syncdata_TAP
10 days
No description available.
test
1 hour
No description available.
xtc
1 year 1 month
No description
zuuid_k
1 year
No description
zuuid_k_lu
1 year
No description
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
BTW tohle mě zaujalo daleko víc než Back4blood
Nemám chuť něco takového hrát a ani jednorožec a kočka s duhou pod ocasem by mi to nezpříjemnila .