Rainbow Six: Siege vstupuje do 6. roku aktivní služby

Chystají se noví operátoři a změny ve fungování hry i designu. Vše odstartuje už 16. března

Zdroj: Ubisoft
22. 2. 2021
Název hry: Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 1. 12. 2015 Platformy: , , Žánr:

Je to možná k nevíře, ale už příští měsíc vstoupí hra Rainbow Six: Siege oficiálně do svého šestého roku fungování. Ačkoliv se zpočátku nezdálo, že vývojáři z Ubisoftu s ryze multiplayerovým dílem slavné série uspějí, díky popularitě na poli e-sportu a obecně i v dalších regionech, včetně Jižní Ameriky, se pomalejší nástup podařilo zvrátit a hru můžeme směle považovat za úspěch. Podtrhuje to i dlouhé 45minutové video, které vývojáři potřebovali k tomu, aby vystihli všechny změny, které s první sezónou 6. roku Rainbow Six: Siege vstoupí v platnost, a jak vývojáři doufají, přilákají další hráče, případně udrží pozornost stávajících.

Jak už je zvykem, vše odstartuje novým sezónním obsahem, pojmenovaným již dříve jako Operation Crimson Heist. Konkrétně se můžete těšit na 16. března, kdy nová sezóna propukne na PC i obou aktuálních generací konzolí PlayStation a Xbox, navíc s vidinou nejen přidat nový obsah, ale také upravit či změnit stávající prvky a mechanismy. To je určitá změna v porovnání s uplynulými sezónami a zdaleka ne jediná. Vývojáři například otevřeně uvedli, že pro celý 6. rok fungování Siege nechystají žádnou novou mapu a nabídnou pouze přepracované verze již stávajících lokací. Border přijde jako první a bude následován vylepšenými mapami Favella a Outback s tím, že mezi posledními dvěma zmiňovanými, tedy ve 3. sezóně, přijde více drobných úprav do většiny zastoupených map.

Co se týče Floresovy další výbavy, ohánět se bude puškami AR33, nebo SR-25, k ruce bude mít i pistoli GSH-18 a jako sekundární prvky může vybírat z granátu, či nálože.

Co se týče nového operátora, tam už plány zůstávají neměnné a Ubisoft postupně doručí čtveřici postav, se kterými se můžete pustit do boje. První z nich bude střelec z Argentiny Flores. V jeho výbavě naleznete RCE-RATERO, což je dálkově ovládaný dron, který sice připomíná již známý průzkumný protějšek, ale chová se odlišně. V momentě, kdy RCE-RATERO vypustíte, dron postupně nabírá rychlost a nejde zastavit. Máte rovněž 10vteřinový časový limit, takže je nutné nasměrovat ho k nepříteli co nejrychleji a následně nechat vybuchnout. Co se týče Floresovy další výbavy, ohánět se bude puškami AR33, nebo SR-25, k ruce bude mít i pistoli GSH-18 a jako sekundární prvky může vybírat z granátu, či nálože. Po Argentinci Floresovi by pak postupně měl dorazit operátor z řad severoamerických Indiánů, dále Chorvat a na závěr 6. roku také Ir.

Zdroj: Ubisoft

Další změna se týká tzv. Year Passu, jehož fungování bude se začátkem nové sezóny ukončeno. Nahradí ho tradičnější a pro vývojáře jistě pružnější battle pass, v rámci kterého bude možné získat další odměny a na vrcholu celé pyramidy získat popisovaného operátora. Pokud byste se k nim chtěli dostat bez práce, tedy poklepáním peněženky o stůl, budete mít šanci stejně jako dříve, nově však budete muset počkat dva týdny, pokud si battle pass nekoupíte, než se vám operátor v obchodě odemkne. Ochuzeni byste ale v případě nezájmu o battle pass neměli být o speciální eventy, které vývojáři chystají ve stejné míře, jakých se jich hráči R6: Siege dočkali v předchozím roce a slibují pochopitelně i spoustu úprav, které se dotknou rozhraní a dalších prvků zpříjemňujících celý zážitek. Od poloviny března budou navíc upraveny začátky zápasů v plánovací, aby se hráči před zápasem nenudili, stejně jako ve fázi po vlastní smrti. Útočníci budou moci například změnit svého vybraného operátora před začátkem zápasu, což jim dovolí reagovat na informace získané z dronů. Po smrti pak například vyřazení hráči budou moci i nadále ovládat své gadgety a promlouvat tak výrazněji do probíhajícího zápasu.

Nad rámec podrobně vypsaných změn toho ale Ubisoft slibuje spoustu dalšího a je vidět, že nechtějí nechat Siege stát kdesi v koutě a desítky milionů hráčů hodit přes palubu. Ke slovu tak přijdou rozšířené možnosti úpravy vzhledu, úplně nové skiny od bývalé designérky z Capcomu či Platinum Games Ikumi Nakamury, přepracovaná vizuální prezentace, nové logo, artworky, barevná paleta, design menu… No, je toho zkrátka hodně a fanoušci mají proč slavit!

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím