Judas, První šťastlivci si vyzkoušeli Judas od Kena Levina

První šťastlivci si vyzkoušeli Judas od Kena Levina

V mnoha ohledech má skutečně působit jako BioShock ve vesmíru. Příběh sami ovlivníme

Zdroj: Ghost Story Games
27. 3. 2024
Název: Judas Vývojář: Platformy: , , Žánr:

Autor BioShocku Ken Levine konečně prozradil víc o své chystané hře Judas. Studio Ghost Story Games také dovolilo několika vybraným novinářům si hru vyzkoušet. Strávit s ní mohli několik hodin. Podle prvních ohlasů má být příběhová FPS fanouškům BioShocku a Kena Levina příjemně povědomá. Hlavní hrdinkou je znovuzrozená Judas, která se nachází na gigantické multigenerační kolonizační vesmírné lodi Mayflower. S ní letí poslední zbývající přeživší lidské rasy ze Země na planetu Promia Centauri.

Ken Levine mluví o narativním legu a to, jaké události prožijeme a jaké navážeme vztahy, má záviset na našich akcích.

Hráč v kůži Judas narazí na tři různé vůdce, kteří budou sami o sobě v mnohém speciální. Tady bych snad zatím ani neprozrazoval víc, pokud si to nechcete najít sami. Pomoc jednomu, ale bude znamenat, že si znepřátelte jiného. Máme se těšit na zajímavé postavy, budeme ovládat zvláštní síly a narazíme i na další atributy, které připomenou populární BioShock a jeho pokračování. Ostatně třeba skutečnost, že se můžete nechat obnovit po smrti připomene Vita-Chamber z BioShocku.

Ken Levine mluví o narativním legu a to, jaké události prožijeme a jaké navážeme vztahy, má záviset na našich akcích. Třeba Geoff Keighley přirovnal tuto věc k tomu, jak na hráče reagoval systém Nemesis ve hrách Middle-earth: Shadow of Mordor a Middle-earth: Shadow of War. Nakonec prý nebude možné udržet rovnováhu mezi vůdci a budeme si muset vybrat nějakou stranu.

Judas také láká na roguelite element, protože po každé smrti se loď změní. Na rozdíl od BioShocku také hlavní hrdinka není vržena do neznámého světa, ale ví, kde je a zná celou řadu okolností. Loď má působit jako velké město a budeme zde narážet na dynamické události, které se mohou spustit kdykoli a kdekoli.

V soubojích budeme používat speciální síly i klasické zbraně. K ruce nám bude i hackovací systém, díky němuž můžeme ovlivnit své nepřátele, ale také prostředí, ve kterém se nacházíme. Navzdory své modulárnosti a kýžené znovuhratelnosti má být hra velmi pěkná na pohled a působit začištěným dojmem.

Zdá se ale, že na dokončení hry si budeme muset ještě nějakou dobu počkat.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru