Project Vitriol vás vezme do Polska na začátku 20. století

Velké příběhové RPG vydá 11 Bit Studios. Má jít o jejich dosud nejambicióznější hru

Zdroj: 11 Bit Studios
17. 6. 2022

Ačkoliv máme za sebou řadu herních akcí, společnost 11 Bit Studios si jedno velké oznámení nechala až na dnešní den. Je to zarážející, zvlášť když se v uplynulých dnech blýskla oznámením velmi zajímavého sci-fi The Alters. Pokud ale nemáte dost, určitě vás potěší odhalení údajně nejambicióznějšího projektu, na kterém 11 Bit Studios pracovalo, musíme však vymezit, že v tomto případě mluví o svých vydavatelských aktivitách. Project Vitriol, jak je připravované příběhové RPG momentálně označováno, vzniká ve studiu Fool’s Factory, které dosud vypomáhalo s vývojem her jako Baldur’s Gate III nebo Outriders.

Project Vitriol má být propracovanou příběhovou záležitostí, na kterou byl vyčleněn rozpočet přesahující 17 milionů zlotých, tedy v přepočtu necelých 90 milionů korun. Podobně jako v jiných titulech, pod které se podepsalo 11 Bit Studios, bude Project Vitriol podléhat morálním volbám, které mají ovlivňovat příběh. A zajímavé je i zasazení, pro které lidé z Fool’s Theory vybrali Polsko na začátku 20. století. Konkrétně se budeme pohybovat ve Varšavě, kterou autoři označují za kotel, ve kterém se vařil folklór, energie mysticismu a skutečnost, že bylo Polsko pod nadvládou ruského cara.

„Naše hra je o ezoterické části reality, té temné části světa, kterou mnoho z nás nikdy nespatří a neví o ní,“ popisuje pak hru CEO Fool’s Theory Jakub Rokosz. Dále vysvětluje, že temnota číhá na každém kroku, pozoruje prý lidi ze stínů, a i přes to, že si to mnohdy neuvědomujeme, ovlivňuje naše životy. Víc o hře nevíme, na prvním artworku je ale vidět muž, který prochází poměrně znepokojivě vyvedeným portálem v kostele či katedrále, těžko ovšem usuzovat, jak hluboko se budou autoři nořit do naznačených mystérií a temnoty. Víc bychom se měli dozvědět už v průběhu léta, kdy má dojít na plnohodnotné představení dalších detailů, nebylo však blíže určeno, zda budou chtít vývojáři cílit například na Gamescom, nebo představí hru ve vlastní režii.

Zástupci 11 Bit Studios pak v závěru tiskové zprávy doplňují, že nad rámec první zmínky o projektu Vitriol dosáhli dvou milníků ve spojitosti s hrami Moonlighter a Children of Morta, které mají na kontě 2, resp. 1 milion prodaných kusů. U té příležitosti jsou oba tituly spolu s dalšími hrami tohoto vývojáře a vydavatele ve slevě na Steamu, a podle vyjádření 11 Bit Studios jsou součástí toho, že si může společnost dovolit financovat vývoj titulů, jakým je například Vitriol.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru