Forza Horizon 4, Microsoft Studios, Přísun nového obsahu pro Forzu Horizon 4 končí

Přísun nového obsahu pro Forzu Horizon 4 končí

Vývojáři se soustředí na vydání pátého dílu. Přesto budou chtít držet při životě i starší titul

Zdroj: Microsoft
29. 6. 2021
Název: Forza Horizon 4 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr: Datum vydání: 2. 10. 2018

Vývojáři ze studia Playground Games si na včerejší podvečer přichystali další komunitní vysílání Forza Monthly. Prostřednictvím videa informují o dění v sérii Forza Horizon a představují aktualizace, které v minulosti přinášely nová vozidla, eventy i herní módy. S blížícím se příchodem pátého dílu, který byl odhalen během letošní E3, se však dynamika vydávání updatů změní a fanoušci si začínají pozvolna uvědomovat, že éra fantastické Forzy Horizon 4 končí. Jak totiž vývojáři potvrdili, po dnešním updatu „Series 38“ už nepřinesou žádný další nový obsah a namísto něj začnou hráčům připomínat oblíbené části ze Sérií 7-32. Stav se logicky nezmění ani po vydání Forzy Horizon 5 – která je naplánovaná na listopad – nicméně vývojáři slibují, že budou pro hru z roku 2018 i nadále vydávat patche a postarají se, aby bylo stále zábavné čtvrtou Forzu Horizon hrát.

„Přestože v následujících měsících neplánujeme přidávat nová auta ani funkce, měli byste si užít spoustu zábavy s momenty, k nimž se vracíme. Sami uvidíte, jak je zvládnete podruhé,“ říká producent Tom Butcher. Vysvětluje, že k dispozici budou fotografické výzvy, spoustu odměn, obchod Forzathon a všechny oblíbené věci, které byly součástí předchozích updatů. Konkrétně se bavíme o vozidle Vuhl 05RR a dalších výzvách v rámci Super7 High Stakes, odkud můžete získat lákavé odměny. Po splnění každé Super7 karty navíc budete mít možnost vybrat si, zda chcete vzít nabízenou výhru, nebo hrát dál a dostat se k dalším lákavým odměnám, pokud se vám bude v tomhle obtížném módu dařit.

Co se týče Forzy Horizon 5, vývojáři v rámci Forza Monthly neprezentovali žádné nové video, což vzhledem k velkorysé ukázce z E3 zatím vůbec nevadí. Promluvili však o výkonu na jednotlivých zařízeních – tedy nových i starých konzolích, resp. PC, a snažili se uvést na pravou míru, jak se to bude mít s rozlišením a frameratem. Ačkoliv už víme, že ani na nejvýkonnějším Xboxu Series X nenabídne FH5 hraní v 60 fps při rozlišení 4K, nedostali jsme odpověď, kam rozlišení klesne v režimu výkonu, který 60 fps zpřístupní. Vývojáři pouze uvedli, že změní některá grafická nastavení, aby všechno běželo plynule, ale zůstali zřejmě i stran probíhající optimalizace nekonkrétní. Doplňujeme nicméně, že na Xboxu Series S poběží Forza Horizon 5 v 1080p a 30 fps, přičemž i zde bude možné dostat se s frekvencí snímků na dvojnásobnou hodnotu. Specifikace pro PC budou lidé z Playground Games zveřejňovat později, což se zřejmě týká i komentáře k tomu, jak poběží hra na Xboxu One.

Ihned po skončení probíraného Forza Monthly nicméně pokračoval další segment zaměřený na připravovaný pátý díl, ve kterém vývojáři promluvili o světle, počasí a vytváření oblohy. Na konto posledního tématu mluvili zástupci technických grafiků obsáhle a zmínili například, že mexickou oblohu fotili po několik dní ve 30sekundových intervalech. Výsledkem bylo přes 70 terabytů dat, zaznamenávajících přes 400 hodin oblohy, které slouží pro modelování oblohy. Vývojáři z nich samozřejmě vybírali dramatické a oku obecně lahodící momenty, které následně spojovali do cyklů, které se budou doslova přehrávat nad střechami závodních vozů, které se budou po Mexiku ve Forze Horizon 5 prohánět. Práce na obloze prý byla rozprostřena do celé délky vývoje hry a měla by být jedním z bodů, které mají ukotvit hru v realismu.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru