První obrázky z The Lord of the Rings: Gollum

Akční adventuru s prvky stealthu pro next-gen konzole a PC pohání Unreal Engine

Zdroj: Daedalic Entertainment
4. 5. 2020

To nám ten týden pěkně začíná. O víkendu příval novinek nepolevil a hned v pondělí k nám díky exkluzivnímu preview německého magazínu GameStar dorazily první screenshoty ze hry The Lord of the Rings: Gollum od studia Daedalic Entertainment.

Dříve autoři prohlásili, že grafika je inspirovaná estetikou původních kreseb samotného Tolkiena.

I když vývojáři opakovaně upozorňovali, že grafika nemá být realistická, ale víc stylizovaná a Glum nebude vypadat jako ten filmový (neopírá se koneckonců o filmovou, ale knižní licenci), nakonec svět v jejich podání ani hrdina samotný není zase tak vzdálený tomu, co byste od Středozemě čekali. Dříve autoři prohlásili, že grafika je inspirovaná estetikou původních kreseb samotného Tolkiena.

Určující má být Glumova pověstná rozdvojená osobnost, která podle autorů poskytla základ pro nějaké zajímavé herní mechanismy a volby. Díky ní může například hlavní hrdina mluvit sám k sobě, jako by mluvil k hráči, aniž by to působilo komicky. Vývojáři jsou takto schopní dát hráčům přirozeně nápovědu. Jinak ale protagonistu ničí neustálý konflikt dvou osobností uvnitř jednoho těla.

Nejde přitom o to jen vybrat si, zda budeme spíš Sméagol, nebo Glum. Jsou jedna bytost. Obě stránky jeho osobnosti přitom spolu neustále soupeří. V každé kapitole budeme činit různá rozhodnutí na základě konfliktů, které budou rvát osobnost hlavní hrdiny na dvě půlky – Sméagola a Gluma. Glumův přístup a stránka bude agresivnější, zatímco Sméagol bude preferovat defenzivnější postup.

Jak už jsme dříve psali, ve hře se objeví Nazgûlové a můžeme se prý těšit na gigantické úrovně, mezi nimiž se objeví Sauronovu pevnost Barad-dûr v Mordoru, ale i další známá místa. Každé přijde s vlastními úkoly a novými postavami. Pokud jde o příběh, budeme svědky toho, co Glum prožíval poté, co už jeho mysl otrávil Prsten, ale ještě před událostmi známými z trilogie Pán prstenů. Titul se bude hrát jinak, než jsme u tohoto universa zvyklí, slibuje Daedalic.

Pohání ji technologie Unreal Engine od Epicu a nepůjde prý o jediný projekt vzniklý ze spolupráce Daedalicu a Middle-earth Enterprises.

Akční adventura s prvky stealthu se má víc soustředit na příběh než předchozí hry z tohoto světa, tvrdí autoři. Pohání ji technologie Unreal Engine od Epicu a nepůjde prý o jediný projekt vzniklý ze spolupráce Daedalicu a Middle-earth Enterprises. Obě společnosti se chystají i na další tituly.

Titul jsme si prvně představili loni v březnu a znovu se k němu s dalšími podrobnostmi vrátili letos v lednu. Míří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X a vyjít by měl příští rok. Je možné, že se hra by se mohla objevit už tento čtvrtek ve vysílání Inside Xbox, které bude věnováno next-gen hrám od third party vývojářů.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru