Na začátku týdne čekalo na stovky hráčů nemilé překvapení při pokusu přihlásit se k PlayStation Network. Na fórech a napříč sociálními sítěmi se začaly šířit screenshoty a nechápavé dotazy uživatelů, na které čekala hláška o zrušení účtu ve službě PlayStation Network kvůli porušení smluvních podmínek. K tomu však neobdrželi žádné vysvětlení, proč si ban vysloužili, a sami si nebyli vědomi žádného prohřešku ze své strany. Se stejnou zkušeností se začali rychle přidávat další hráči, někteří se nepřekvapivě rozhodli svůj problém a dotazy předat na podporu, ovšem řešení přímo se společností Sony podle mnohých údajně nikam nevedlo.
Není jasné, jak rozšířený tento problém byl a podle čeho účty postihoval, důležité však je, že v tuto chvíli se již zdá být vše v pořádku. Během včerejšího dne začali titíž hráči sdílet, že se již oznámení neobjevuje a že se mohou bez problému ke svému stávajícímu účtu přihlásit. Zajímavé však je, že se neobjevilo například žádné oficiální upozornění právě od podpory na webových stránkách, případně na twitterových profilech PlayStation či přímo Ask PlayStation, na které se uživatelé rovněž obraceli. Společnost Sony si celkově nijak nevyjádřila a nevysvětlila, o co šlo, ani se za chybu neomluvila. Snad ale bylo vše zažehnáno a všichni neprávem zabanovaní se již nemusí o svůj účet obávat.
Without any notice, @PlayStation / @AskPlayStation permanently banned me from the #PlayStation Network. No one knows why! I don’t have a chargeback, I can’t appeal & no response to suspension status. CS says to create a new account & disconnected me.#sony #psn #gaming #ps5 pic.twitter.com/YdoeHM76Iv
— Michael Dhaliwal (@michaeldhaliwal) December 4, 2023
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.