Phil Spencer by si přál pokračování Killer Instinctu

Phil Spencer by si přál pokračování Killer Instinctu

Slibuje také, že hráči uvidí potenciál pro Fable v nové Forze Horizon a klidní fanoušky Halo

Zdroj: Microsoft
25. 6. 2021

Prezident herní divize Microsoftu Phil Spencer byl hostem 280. epizody podcastu Dropped Frames a debata se během několika minut stočila hned k několika potenciálně zajímavým tématům. Mluvilo se například o tom, proč připravované Halo Infinite nemá pevné datum vydání, jak jsou na tom vývojáři z Playground Games – kteří představili fantasticky vypadající Forzu Horizon 5 – s vývojem Fable nebo co se do budoucna stane se sérií Killer Instinct, po které fanoušci smutní od vydání dosud posledního dílu už téměř deset let.

Začněme hrou Halo Infinite, která se měla stát jedním z nejzářivějších klenotů v nabídce prvních titulů pro nový Xbox Series. Jak už ale sami dobře víte, vydání bylo i kvůli reakcím na nepřesvědčivou ukázku odloženo na neurčito a později přislíbeno na období letošních Vánoc. Tuto informaci zopakoval Microsoft i v průběhu své konference na E3 a v podcastu Dropped Frames došlo na dotaz, proč stále neznáme konkrétní termín? Phil Spencer proto ještě jednou ujistil, že hra skutečně vyjde ještě letos a přidal i důvod, proč zatím Microsoft nespěchá s odhalením očekávaného data: „Za nás máme přibližně třítýdenní rozptyl [ve kterém by hra mohla vyjít]. Konkrétní datum ale nemáme, protože čekáme ještě na načasování některých jiných her.“ Podle Spencera by mělo mít studio 343 Industries, potažmo celý Microsoft, jasno v průběhu léta a teprve tehdy se termín dozví i fanoušci. Pro Spencera je důležité, oznámit datum až ve chvíli, kdy s ním už nebude nutné hýbat, protože i posun o týden by mohli hráči vnímat jako selhání, a tomu se chtějí vývojáři jednoduše vyhnout. Na tomto místě pak musel reagovat i na dotaz, proč tedy – navzdory nastíněné strategii – mluvili o vydání Starfieldu sedmnáct měsíců před tím, než by se tak mělo stát, vše ale prý záleželo na Toddovi Howardovi a Spencer mu ve zveřejnění termínu vydání vyhověl.

Phil Spencer nechtěl slavný fantasy titul příliš komentovat, snažil se však na dálku hráčům vysvětlit, že právě podobu Forzy Horizon 5 mohou považovat za příslib toho, jak může vypadat i Fable

Poté se diskuze stočila ke studiu Playground Games, které v rámci E3 ohromilo představením skvěle vypadající Forzy Horizon 5 zasazené do Mexika. V týmu se však pracuje souběžně na více projektech a jedním z nich je i reboot slavného Fable, po kterém byla na E3 neúspěšná sháňka. Phil Spencer nechtěl fantasy titul příliš komentovat, snažil se však na dálku hráčům vysvětlit, že právě podobu Forzy Horizon 5 mohou považovat za příslib toho, jak může vypadat i Fable a vyslovil bezmeznou důvěru řediteli studia Gavinovi Raeburnovi a celému jeho týmu. Fable označil za jednu z nejdůležitějších značek pro fanoušky Xboxu a naznačil, že už se nemůže dočkat, až bude moci ukázat víc z toho, na čem úžasný tým v Playground Games pracuje.

Poslední zajímavé informace pak padaly na konto bojovkové série Killer Instinct, která se odmlčela v roce 2013 po vydání dosud posledního dílu určeného pro Xbox One. „V našem katalogu je tolik skvělých her, ke kterým bychom se chtěli vrátit a reakce na to, když jsme předělali Killer Instinct při vydání Xboxu One, byly fantastické,“ připomněl Spencer. Bez velkého překvapení proto dodal, že se o sérii už mnohokrát bavil s ředitelem Xbox Game Studios Mattem Bootym a podtrhnul, že značka zůstává v jejich srdcích a určitě by si oba přáli, aby nějak pokračovala. „Je to o najití správného týmu a správné příležitosti, není to z nedostatku touhy z naší strany,“ dodal šéf Xboxu a připomněl, že na hře původně pracovali vývojáři z Rare a následně také lidé z již zrušeného studia Double Helix a také tým Iron Galaxy. Těžko proto říct, zda by případné pokračování bylo opět svěřeno do rukou Rare, ale vzhledem k jejich problémům s Everwildem a neustálou prací na Sea of Thieves to nevidíme jako pravděpodobné.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru