Dragon Age: The Veilguard (Dreadwolf), Electronic Arts, Nový Dragon Age prý nebude obsahovat výplňové questy

Nový Dragon Age prý nebude obsahovat výplňové questy

BioWare doplňuje informace ze Summer Game Festu. Žádné mikrotransakce, ani battle pass

Zdroj: Electronic Arts
17. 6. 2024

Ačkoliv jsme se během Summer Game Festu dozvěděli spoustu nových informací o Dragon Age: The Veilguard, vývojáři se rozhodli během víkendu uspořádat komunitní stream na Discordu a odpovídat na dotazy od těch nejzanícenějších fanoušků. Informací z přibližně hodinu a čtvrt dlouhého vystoupení autorů hry přišlo opravdu hodně, několik z nich ale momentálně ční nad ostatními a jsou pro hru výhledově značně určující. Vývojáři například znovu potvrdili, že nový Dragon Age bude čistokrevnou singleplayerovou záležitostí, která jednak nebude vyžadovat připojení k internetu a jednak nenabídne žádnou formu mikrotransakcí nebo battle passů. Příjemné potvrzení ale nebylo ani zdaleka tím jediným, co zaznělo, takže pokud vás zajímají detaily o soubojích, questech, herní mapě nebo vztazích se členy vaší družiny, čtěte směle dál.

Celý záznam přenosu z Discordu pořídila youtuberka a velká fanynka Dragon Age vystupující jako Ghil Dirthalen. Nechytla jen samotný úvod, ale jinak je záznam kompletní a můžete se tak v případě zájmu sami zaposlouchat do toho, co vývojáři chystají a co už pro změnu nikoliv. My vám nicméně nabízíme výtah toho nejzajímavějšího, co může být určující pro samotnou hru a zážitek, který si z hraní Dragon Age: The Veilguard odnesete.

Z pohledu příběhu může být zajímavé, že se události chystaného pokračování odehrávají deset let po událostech Inquisition. Ještě zajímavější pak je potvrzení, že se postava Inkvizitora – hráče – objeví v příběhu. Vývojáři ale nebyli sdílnější, takže si na detaily musíme počkat. Až se ale rozběhnete vstříc novému dobrodružství, vývojáři varují, že vás nečeká otevřený svět, ale namísto toho pečlivěji připravené rozlehlé lokace naplněné smysluplnými questy bez nudných výplňových úkolů. Do již objevených lokací se navíc budeme moci vracet a hledat další úkoly, které by měly mít dopad na příběh i jeho ukončení.

Tím se dostáváme k významu hráčových rozhodnutí, které by měly mít ještě větší dopad než u předchozích dílů. To, jak se rozhodneme, ať už ve smyslu činů nebo dialogů, se může ve finále projevit i na podobě některých lokacích, což zní docela slibně. Jistotou je také více konců, byť o nich vývojáři nemluvili, a měnící se vztahy nejen s NPC, ale i členy družiny. V tomto ohledu vývojáři potvrdili, že počet spolubojovníků je pevný, bude jich tedy pouze sedm, s tím, že do soubojů budeme moci brát jen dva z nich. Tříčlenná skupina má dát větší prostor taktizování a plného využití potenciálu všech zúčastněných. Následně pak bude záležet na postupném budování vztahů, ať už v pozitivním slova smyslu – randit se dá s každým – tak v tom negativním, kdy může skupinu některý hrdina na čas opustit nebo být neaktivní pro další úkoly. Hlavní hrdina Rook pak vzejde z několika připravených příběhových šablon, ale jeho či její podobu budeme moci opravdu detailně upravit v editoru. Výsledkem má být nejpropracovanější skupina hrdinů, kterou kdy Dragon Age přineslo.

Z dalších bodů už vybírám jen telegraficky. Dragon Age: The Veilguard nabídne crafting, ale jinak zpracovaný nežli v případě Inquisition. Hra bude podporovat funkci transmog pro výbavu, abyste se nemuseli omezovat ve vizuálním stylu vašeho hrdiny či hrdinky. Postavy v družině budou mezi sebou neustále mluvit, ale průchod můžete kdykoliv pozastavit a třeba i pomocí titulků dočíst, co si postavy řekly. Hra rovněž nabídne široké možnosti přístupnosti, vrátí se také zpěv v hospodách a svou roli sehraje i základna – Maják – kterou budete moci vylepšovat.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru