Dragon Age: The Veilguard (Dreadwolf), Electronic Arts, Nové Dragon Age se mělo zbavit multiplayeru

Nové Dragon Age se mělo zbavit multiplayeru

Podle Bloombergu mělo jít o live service. Neúspěch Anthemu prý přiměl vývojáře ke změně

Zdroj: Electronic Arts
26. 2. 2021

Krátce poté, co vývojáři ze studia BioWare oznámili ukončení veškerých snah na revitalizaci neúspěšné akce Anthem, přichází ze studia další zprávy. Novinář Jason Schreier měl oslovit několik zaměstnanců s dotazy stran pokračování Dragon Age, které bylo podle BioWare spolu s dalším dílem Mass Effectu jedním z důvodů, proč se nad hrou Anthem zavřela voda. Schreier ve svém článku pro Bloomberg odhaluje, že se mělo vedení Electronic Arts rozhodnout k dramatické změně a právě po nezdaru Anthemu, resp. úspěchu příběhového Star Wars Jedi: Fallen Order vyjmout z nového Dragon Age robustní multiplayerovou složku.

„Nové Dragon Age, které dosud nemá oficiální název, ani datum vydání, bylo původně připravované s důrazem na multiplayerovou část. V uplynulých měsících se ale změnilo zpět na výlučně singleplayerovou záležitost,“ uvádí Bloomberg. Pokud ke změně skutečně došlo, pak jde o poměrně razantní obrat ve filosofii Electronic Arts, které před dvěma lety ústy CEO Andrewa Wilsona označilo live service hry za klíčovou součást vlastní budoucnosti. Právě nečekaný úspěch a více než 10 milionů prodaných kusů Fallen Order ale mělo podle Bloombergu přimět k přehodnocení celého přístupu a zdá se, že hráči konečně dostanou „obyčejnou“ hru, která nebude zatížena mikrotransakcemi a sezónním obsahem.

Čtvrtý díl Dragon Age se tak podle Bloombergu paradoxně vrací k úplně původní vizi celkového konceptu z roku 2015, kdy se mělo na hře začít pracovat. O dva roky později ale došlo ke změně, která měla mít za následek odchod řady klíčových zaměstnanců, včetně creative directora Mikea Lidlawa. On a další zaměstnanci měli od vývoje odejít, protože se nebyli schopní ztotožnit s myšlenkou, že by se mělo jednat o Anthem s draky a je otázkou, jestli v budoucnu dojde k podobným personálním změnám. Momentálně za vágně představenou hru mluví výkonný producent Mark Darrah, který měl do svého týmu v těchto dnech začlenit i 30 lidí, kteří pracovali na Anthemu.

Nahlásit chybu v článku

7

Napsat komentář

Další články
Nahoru