Next-gen vylepšení Avengers zvýhodňuje PS5 verzi

Vývojáři přinesli první detaily o upgradu. Nabídku grafických módů Xbox zřejmě neobdrží

Zdroj: Square Enix
23. 2. 2021
Název hry: Marvel’s Avengers Vývojář: , Vydavatel: Datum vydání: 4. 9. 2020 Platformy: , , , Žánr:

Avengers od vývojářů z Crystal Dynamics se 18. března dočkají vydání nového DLC s Hawkeyem a také vylepšení pro nové konzole. Těžko usuzovat, na co se fanoušci těší víc, faktem ovšem je, že next-gen upgrade může potenciálně přivést nové hráče, kteří titul odkládali do doby, dokud si ho nebudou moci zahrát na PS5 a Xboxu Series. Není proto divu, že se vývojáři snaží už dopředu nalákat, co mohou hráči očekávat a přináší podrobný rozpis novinek pro obě zmiňované platformy. Tabulky, které se objevily na sociálních sítích, jsou poměrně všeříkající a kromě vymezení, v jakém rozlišení či s jakou frekvencí snímků si na nových konzolích zahrajeme, vysvětlují také rozdíly mezi nativní next-gen verzí a hře běžící na nových systémech v režimu zpětné kompatibility.

V první řadě vývojáři potvrzují, že ať už budete hrát kdekoliv, hra umožní hraní napříč generacemi obou konzolí a počítat přirozeně můžete i s cross-gen uloženými pozicemi. Novinkami pro nativní next-gen verzi ale jsou ještě rychlejší načítací časy, textury ve vysokém rozlišení, vylepšená destrukce, lepší audio, odlesky světla či anizotropní filtrování textur. Rozdíly mezi verzemi pro PS5 a Xbox Series pak přichází na úrovni haptické odezvy, kterou konzole od Microsoftu nemůže nabídnout a překvapivě i v absenci výběru výkonnostních módů.

Zatímco na PS5 si podle tabulky mohou hráči zvolit, zda upřednostní stabilní framerate 60 fps, nebo nativní 4K rozlišení, Xbox Series X nic takového nenabízí. V případě výkonnějšího Xboxu je uvedena pouze možnost plného 4K a v případě Xboxu Series S technické maximum 1440p. Informace je ale matoucí především proto, že tabulka určená pro nový Xbox nikde nezmiňuje frekvenci snímků, a tak se můžeme momentálně pouze domnívat, jak na tom Avengers na této konzoli budou. Možné také je, že nabídka dvou režimů na PS5 je výsledkem úzké spolupráce Square Enix a Sony, tedy exkluzivní funkce, kterou si na jiné platformě (alespoň prozatím) užít nelze.

 

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím