Multiplayer Halo Infinite mění systém získávání XP

Vývojáři reagují na kritiku hráčů. Prvních šest zápasů denně vám dá víc zkušeností

Zdroj: Microsoft
30. 11. 2021
Název hry: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 8. 12. 2021 Platformy: , , Žánr:

Ačkoliv komunitní manažer studia 343 industries Brian Jarrad v minulém týdnu prohlásil, že hráči nemají do začátku příštího roku čekat příliš velké změny v multiplayeru Halo Infinite, na jednu úpravu nakonec došlo. Po kritice ze strany hráčů, kterým se příliš nelíbil systém udělování zkušeností a postup v battle passu, zvyšují příděl XP v prvních šesti zápasech každého dne, díky čemuž je možné dosáhnout nové úrovně odměn rychleji. O změně informoval další z komunitních manažerů John Junyszek, který potvrdil dřívější náznaky a způsob, jakým se hráči k většímu počtu zkušeností dostanou. Protože je levelování v Halo Infinite alespoň prozatím postaveno na plnění výzev, vývojáři jednoduše přidali úkol zahraj si jednu hru a přidělili mu různý počet zkušeností v závislosti na tom, o který zápas se v daném dni jedná.

Jednoduše to vystihuje tabulka, kterou sdílel Junyszek na Twitteru – za první zápas dostanete 300 XP, za druhý a třetí 200, za čtvrtý až šestý 100 a za všechny následující současných 50 bodů zkušeností. Jinými slovy, stačí vám těchto šest her, abyste dosáhli na hranici 1000 XP pro dosažení nové úrovně battle passu, a nikoliv předchozích 20 za předpokladu, že by se vám dařilo plnit jen onu základní výzvu v podobě dohrání zápasu. Ani ta přitom nebyla součástí původní podoby multiplayeru a přišla jako první odpověď na nepříliš vřelé přijetí celého systému. Připomíná to i Junyszek a uvádí, že budou i nadále sledovat data a činit další úpravy – jako je ta aktuální – aby byli hráči spokojeni. „Věříme, že toto zvýšení pomůže vyřešit problém s pomalejším přísunem XP a zároveň prospěje vám, kdo naší hru hrajete každý den,“ dodává pak komunitní manažer.

Reakce fanoušků je pozitivní a hráči obecně oceňují snahu vývojářů řešit nastalý problém a vyjít komunitě vstříc. Neustále se ale objevují nápady, jak vše ještě obměnit, aby například hráči plnili zadané úkoly v konkrétních módech. Stává se totiž, že hráči nejsou příliš motivováni k týmové hře a každý se snaží splnit vlastní výzvy, spočívající například v počtu zabitých nepřátel nebo používání konkrétní zbraně. Fanoušci proto volají po tom, aby hráči dostávali také extra zkušenosti za vítězství nebo jen plnění úkolů a přináší i další analýzy, jak by mohla hra fungovat, aniž by začala v tomto ohledu připomínat Call of Duty, kde XP doslova prší z nebe. Na to vše pak Junyszek reaguje a připomíná, že vývojáři a hráči jsou na stejné lodi: „Všichni chceme pro Halo to nejlepší.“

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru