Letošní Tokyo Game Show nabízí hybridní formát

Online přenosy budou přeloženy do angličtiny. Osobně smí na akci jen influenceři a novináři

Zdroj: CESA
30. 3. 2021

Nezdá se to, ale čtvrtina roku je za námi a nebýt pandemie koronaviru, pravděpodobně bychom se už minimálně nákupem letenek a zařizováním ubytování chystali na veletrh E3. Plány by se rodily také pro srpnový Gamescom a opět bychom si pohrávali s myšlenkou, jestli se poprvé nevydat také na Tokyo Game Show. Jenže situace ve světě veletrhům nenahrává, E3 proběhne pouze online, plány organizátorů Gamescomu na uspořádání akce za přítomnosti fanoušků zatím působí až příliš odvážně a Tokyo Game Show na tom není o nic líp. Už loni se „asijská E3“ konala výlučně v online prostoru a bez ohledu na pozdější zářijový či říjnový termín jsme ani pro letošní rok nebyli příliš optimističtí. Přesto nás ale organizátoři překvapili a ne nutně jenom tím, že akci budou moci někteří lidé navštívit osobně.

Zatímco na výstaviště v Kolíně nad Rýnem budou moci při splnění přísných hygienických podmínek i hráči a fanoušci, v případě Tokyo Game Show budou moci veletrh navštívit pouze vybraní novináři a influenceři.

Informace s odvoláním na asociaci CESA – která sdružuje vývojáře v Japonsku podobně jako ESA ve Spojených státech – přináší magazín Twinfinite. Jedním z určujících faktorů letošního ročníku Tokyo Game Show je 25. výročí celé akce, které organizátoři nechtějí i navzdory pandemii koronaviru odbýt. Chystají proto hybridní pojetí celého veletrhu, který ovšem bude probíhat trochu jinak nežli zmiňovaný Gamescom. Zatímco na výstaviště v Kolíně nad Rýnem budou moci při splnění přísných hygienických podmínek i hráči a fanoušci, v případě Tokyo Game Show budou moci veletrh navštívit pouze vybraní novináři a influenceři. Pro ně by nicméně mohla mít celá akce standardní charakter – na místě budou připraveni vývojáři se svými stánky, návštěvníci si vyzkouší nové tituly a stejně jako na všech podobných veletrzích dostanou možnost rozhovorů či dalších prezentací, případně možnost zúčastnit se tiskové konference, která proběhne přímo v místě konání TGS.

Všichni ostatní pak budou odkázáni na živé přenosy z místa, i s tím se ale pojí jeden velmi příjemný servis. Organizátoři totiž přislíbili, že všechny oficiální streamy nabídnou simultánní překlad z japonštiny do angličtiny, čímž se otevírá poměrně unikátní možnost, jak slavný veletrh „navštívit“ a plně rozumět všem vyřčeným informacím. Nepochybujeme pak, že přímo z místa budou streamovat i redakce velkých amerických magazínů, takže by pokrytí mohlo být dostačující a unikátní veletrh si budeme moci užít i v Evropě. Nad rámec přenosů a nových informací pak budou k dispozici demoverze, na jejichž distribuci prý organizátoři spolupracují s předními digitálními platformami. Dá se tudíž očekávat, že podobně jako v loňském roce zaplaví Steam plejáda ukázek, které ještě doplní možnost zakoupit si přes Amazon obligátní reklamní předměty.

Poslední věcí hodnou zmínky je příjemný časový posun plus sedm hodin, který činí z případného bližšího sledování nebo dokonce restreamování některých přenosů na Vortexu velmi pravděpodobnou možnost. A díváme se na tebe, Elden Ringu, ano!

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím