Komunitní manažer NFS urazil fanouška, EA se omluvila

Máš místo mozku milkshake, řekl admin účtu na Twitteru. Polepšíme se, slíbila společnost

Zdroj: Electronic Arts
24. 11. 2022
Název: Need for Speed Unbound Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 2. 12. 2022 Platformy: , , Žánr:

Podobně jako v případě The Callisto Protocol, v pátek 2. prosince dorazí také Need for Speed Unbound. Jenže zatímco jsme před několika dny chválili velkorysé gameplay video, teď se kolem hry strhla na pohled poměrně zbytečná nepříjemnost. Jeden z hráčů totiž reagoval právě na příspěvek, který zmíněné video uvozoval, a trochu si rýpnul do Electronic Arts i vývojářů z Criterion Games. Odpověď od administrátora oficiálního účtu Need for Speed však byla příkřejší, než by v rámci profesionální komunikace měla být a vše nakonec skončilo u omluvy a slibu, že se interakce s hráči na sociálních sítích zlepší.

„Ptali jste se a my se vás rozhodli vyslyšet,“ napsali vývojáři v pondělí na Twitter a sdíleli první skutečný gameplay trailer, po kterém značná část komunity volala. Věty se ovšem chytnul fanoušek s přezdívkou Kylo, kterému nebylo tak trochu jasné, na co vzkaz přesně naráží. „Moment, o co přesně jsme žádali a jak jste tomu porozuměli? Že máme zaplatit víc peněz, abychom si zahráli o tři dny dříve,“ zeptal se Kylo kousavě, bez ohledu na to, že informace o edici Palace, která podobně jako předplatné EA Play umožní zahrát si už 28., resp. 29. listopadu, věděli hráči dopředu. Snad i proto byla odpověď poměrně očekávaná a nebylo na ní nic závadného. „[Chtěli jste] gameplay video…? Předčasný přístup do hry tu byl celou dobu, číst je důležité,“ ozvalo se od admina NFS, ale Kylo u toho neskončil.

Svou další odpovědí, v níž kritizoval přístup EA, která si chce nechat zaplatit za 3denní předčasný přístup a přehlíží, že skutečně důležité jsou vztahy se zákazníky, vyprovokoval admina k urážce. „Máš místo mozku milkshake,“ zjistil Kylo, který urážku vrátil s tím, že jako milkshake působí celá společnost EA. „Neplač, brácho, nebo si prostě kup základní verzi,“ pokračovala rozmíška, která měla dávno skončit. Jenže Kylo opět pokračoval a vysvětlil, že ačkoliv měl chuť si hru koupit, teď už si je jistý, že vývojáři právě přišli o jednoho zákazníka. „Velmi dobře, dělejte ramena a zkuste se i nadále zalíbit 12letým dětem. Nejsi ani z poloviny tak cool, jak si myslíš, šéfe,“ dodal Kylo. Poslední slovo měl ale admin účtu NFS, který pouze dovršil tenhle žabomyší střet posledním vzkazem: „Všechno jsem nečetl, ale sorry, že se ti to stalo, nebo spíš blahopřeju.“

Bez ohledu na to, jak hloupě a marginálně celý tenhle spor působí, vývojáři se na Twitteru posléze omluvili a připustili, že komunikace neproběhla úplně bez chyb. „Souhlasíme, že jsme se nechali trochu unést atmosférou kolem uvedení hry na trh a některé naše nedávné odpovědi na sociálních sítích překročily hranici. Těm fanouškům, které jsme naštvali, se omlouváme. Polepšíme se a uvidíme se tu příští týden,“ uzavřelo oddělení pro komunikaci a podle očekávání opět dalo prostor k dalším reakcím ze strany hráčů. Někdo souhlasí, někdo ne, jde nicméně o skvělou demonstraci toho, jak složitá interakce s hráči, resp. zákazníky může někdy být. Ne někdy, vlastně pořád.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru