Scorn, Ebb Software, Jak dlouhý bude Scorn a co zůstalo z alfaverze z roku 2014

Jak dlouhý bude Scorn a co zůstalo z alfaverze z roku 2014

Vývojáři lákají na soundtrack a artbook. Brání se označení AAA hra. Nenabídnou fotomód

Zdroj: Ebb Software
1. 8. 2022
Název: Scorn Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: , ,
Datum vydání:
14. 10. 2022
3. 10. 2023 (PlayStation 5)

Vydání “gigerovského” first person hororu Scorn od studia Ebb Software se konečně blíží a jeho autoři zveřejnili po čase další update s čerstvými informacemi. Pro někoho možná nejdůležitější zmínka se týká délky. I když vývojáři říkají, že se může individuálně lišit, odhadují ji na 6 až 8 hodin. Jinde v updatu se ostatně také brání označení AAA hra. Scorn je podle nich nezávislý titul, který začali dělat jen 4 lidé s velmi malým rozpočtem. Od té doby sice vyrostli, ale hru považují za AA projekt.

Soundtrack i digitální artbook budou k dispozici samostatně na Steamu i na Epic Games Storu. Pokud se těšíte na hudbu ze hry, lákají autoři na přibližně dvě hodiny původní muziky. Při této příležitosti dokonce nabídli malou ochutnávku v podobě jedné sklady, která je k dispozici zdarma na YouTube. Soundtrack bude pro podporovatele z Kickstarteru také na vinylu a autoři zkoumají možnosti, že by jej nabídli v této podobě také ostatním.

Artbook bude mít 192 stran a nabídne důkladný pohled na krásně groteskní svět hry. Fanoušci se mohou těšit na detailní návrhy prostředí, zbraní i monster. Kromě digitálního artbooku autoři nabídnou rovněž klasickou tištěnou knihu. Bude mít stejný rozsah a už je možné ji předobjednat na Amazonu. Prodává se tu za 50 dolarů a vyjít má 6. prosince.

Vzhledem k tomu, jak je výtvarně hra zajímavá, asi nikoho nepřekvapí, že se množily dotazy na fotomód. Autoři sice říkají, že jej v plánu nemají, ale díky snaze o maximální ponoření do hry slibují, že UI je velmi minimalistické.

Týmu se stále také zjevně někdo ptá na původní vizi z alfaverze z roku 2014. Zda z ní něco zůstalo zachováno, anebo ne. Autoři říkají, že tyto původní návrhy a design nepochybně pomohly postavit základní pilíře hry. Od té doby se ale podle nich leccos změnilo a vylepšilo, aby to lépe odpovídalo současné představě vývojářů.

Poslední týdny podle nich byly velmi hektické. Dodělávali nejnovější milestone, oznamovali datum vydání. Šéf studia a creative director Ljubomir Peklar říká, že se dostávají do závěrečné fáze. Tým ladí poslední detaily a slibuje po Gamescomu ukázat další věci.

Scorn vychází 21. října.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru