Gray Zone Warfare, Madfinger Games, Gray Zone Warfare má na kontě již 400 tisíc kopií

Gray Zone Warfare má na kontě již 400 tisíc kopií

Čeští vývojáři se už druhý den po vydání zaslouženě chlubí prodeji a pracují na opravách

Zdroj: Madfinger Games
Název: Gray Zone Warfare Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: ,

Česká taktická akce Gray Zone Warfare vstoupila 30. dubna do předběžného přístupu na Steamu, přičemž už předtím nebylo pochyb o tom, že je o hru brněnských Madfinger Games velký zájem. To nejprve dokládaly seznamy přání a potvrdilo se to i se spuštěním early accessu, kdy se do hry rázem pustilo velké množství hráčů. Nechybí ale ani kritika a stížnosti. Nicméně jak jsme psali už ve středu, hře se daří nejen z hlediska prodejů na Steamu, kde se rázem dostala na první příčku, ale vyhledávají ji i streameři a diváci na Twitchi. Proto ani není divu, že se studio pochlubilo i konkrétními čísly.

„Nemáme slov! Už během druhého dne předběžného přístupu jsme přivítali 400 tisíc PMC na ostrově Lamang,“ stojí v příspěvku na Twitteru oznamujícím právě 400 tisíc prodaných kopií hry na Steamu. „Vaše podpora je více než neskutečná. Děkujeme vám všem! Pojďme se společně posouvat vpřed a vždy pamatujte, že #EveryMoveMatters,“ pokračuje pochvalný příspěvek slovy díků. Počet souběžně hrajících hráčů se stále pohybuje kolem 60 tisíc a po prvotních reakcích a recenzích na Steamu se hodnocení pořád drží nad 60 %. Rovněž stojí za to dodat, že hodnocení je zde už počítáno z více než 13 tisíc recenzí. Navzdory porodním bolestem lze tedy už na tomto místě říct, že si vývojáři mohou gratulovat. To samozřejmě ale zároveň znamená, že před sebou ještě mají spoustu práce.

Hra pochopitelně není bezchybná a někteří hráči se nadále potýkají s problémy, jež se snaží vývojáři řešit. Šéf studia Marek Rabas konkrétně uvedl, že v současnosti pracují na několika nejnutnějších věcech, které mají maximální prioritu. Mezi ty patří chyba s inicializací Skalla.dll na některých Windows a pády při zaplnění VRAM, dále přidávají možnost začít hru od začátku a zvyšují časový limit připojení. Hned poté se hodlají vrhnout na další optimalizaci za účelem navýšení fps a zvláště pak optimalizaci při nízkém nastavení, ale i další věci, které si údajně nepamatuje, jak sám udává. Další patch má pak přinést více než sto oprav, ale nejprve je vše potřeba řádně otestovat.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru