God of War Ragnarök, Sony Interactive Entertainment, God of War nebude trilogie, aby nevznikala 15 let

God of War nebude trilogie, aby nevznikala 15 let

Designér Cory Barlog vysvětluje, proč Ragnarök novou ságu ukončí. Sám pracuje na nové hře

Zdroj: Sony
17. 9. 2021
Název: God of War Ragnarök Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr:
Datum vydání:
9. 11. 2022
19. 9. 2024 (PC)

Minulý týden jsme se v průběhu PlayStation Showcase konečně dozvěděli víc o God of War Ragnarök. V první řadě došlo na potvrzení do té doby pouze domnělého podtitulu. Vývojáři nám rovněž ukázali první záběry ze hry. A nakonec došlo na vyjasnění, že na vývoj nedohlíží Cory Barlog – designér a creative director původní hry z roku 2018, ale jeho dlouholetý kolega Eric Williams. Střídání na vedoucím postu oba komentovali v duchu snah o novém pohledu na hru a osvěžení celkového přístupu, sám Barlog ale naznačil, že už pracuje na novém titulu a následně vyšlo najevo, že God of War Ragnarök severskou část Kratova dobrodružství ukončí. Ptáte se proč? Údajně proto, aby na vývoji možná trochu očekávané trilogie nestrávilo studio v Santa Monice dlouhých 15 let.

„Jedním z nejdůležitějších důvodů je, že vývoj prvního dílu zabral pět let,“ pustil se do vysvětlování Barlog v rozhovoru s kanadským fanouškem God of War, vystupujícím na YouTube pod přezdívkou přezdívkou Kaptain Kuba. Druhý díl, ačkoliv sám nevím, jak dlouho ještě zabere, se bude pohybovat kolem podobné doby. A pak byste si řekli – Wow, ještě tu je třetí díl – a to se bavíme o jednom příběhu rozprostřeném do 15letého cyklu,“ dodal Barlog. Sám by něco takového považoval za zbytečný průtah a přijde mu, že by vývojáři žádali fanoušky o příliš mnoho, aby trpělivě čekali na dokončení téhle severské linky tak dlouho.

Barlog ale nechce na druhou stranu vyvolávat pocit, že by rozhodnutí ukončit severskou linii God of War po dvou dílech znamenalo, že hráči o něco přijdou.

Společně s novým creative directorem oba vývojáři vysvětlili, že novou, severskou sérií God of War, chtěli vyprávět příběh o Kratovi a Atreovi, kteří se stali ústřední hybnou silou celého dobrodružství a na jejich vyvíjejícím se vztahu je vše založeno. Barlog přirovnal jednotlivé prvky příběhu k vlnkám na jezírku, které se stále pohybují od středu a zvětšují se. „Mohli jsme klidně udělat oceán a tyhle vlny by se šířily tisíce mil daleko. Cítíme ale, že by se od sebe příliš vzdálily a hráč by mohl přestat vidět celou pointu,“ dodal trochu vzletně designér. Nechce ale na druhou stranu vyvolávat pocit, že by rozhodnutí ukončit severskou linii God of War po dvou dílech znamenalo, že hráči o něco přijdou. Zážitek, o který se Sony Santa Monica snaží, by měl být podle Barloga srovnatelný například z dojmů sledování prodloužené verze všech tří filmů ze ságy Pán Prstenů. „Mohu si sednout a strávit 13,5 hodiny sledováním všech dílů za sebou a bude to úžasné. To samé pak budete moci říct o tom, že když si zahrajete God of War 2018 a pak God of War Ragnarök, dostanete kompletní příběh,“ uzavírá Cory Barlog.

A jak už zaznělo po první prezentaci popisované hry, sám Barlog už pracuje na dalším velkém projektu, se kterým chce podle rozhovoru s youtuberem opravdu zabodovat. Ani tentokrát ale ani nenaznačil, o co by se mohlo jednat, což je ale s ohledem na blížící se vydání God of War pochopitelné. Krást jakoukoliv pozornost dokončovanému titulu je nanejvýš nevhodné, takže si na odhalení nové hry od studia v Santa Monice budeme muset ještě nějakou dobu počkat.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru