The Callisto Protocol, Krafton, Glen Schofield prozradil herní dobu The Callisto Protocol

Glen Schofield prozradil herní dobu The Callisto Protocol

Šéf studia Striking Distance odkryl další detaily k příběhu i hratelnosti

Zdroj: Striking Distance Studios
7. 10. 2022
Název: The Callisto Protocol Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: , , Datum vydání: 2. 12. 2022

Autor The Callisto Protocol Glen Schofield prozradil v rozhovoru pro časopis Edge herní dobu této očekávané sci-fi survival hororovky. Dokončení příběhové linky by mělo zabrat zhruba dvanáct až čtrnáct hodin. Designér však dodal, že hráčům může průchod trvat i déle, pokud se rozhodnou poctivě prozkoumávat věznici Black Iron. „Naleznete tam skryté odbočky, které přidají několik hodin,“ sdělil šéf vývojářského studia Striking Distance a dodal, že by měly zajistit také znovuhratelnost. „Objeví se především v pozdější fázi hry, ale jsou opravdu boží,“ řekl v rozhovoru. Nechtěl však upřesnit, o co se přesně jedná, ani kolik jich bude možné najít.

Z předchozích informací již známe protagonistu Jacoba Leeho, který se ocitl ve věznici na měsíci Callisto obíhajícího kolem planety Jupiter. Nyní Schofield poodkryl další detaily k dějové lince a jejímu zasazení. Po celém komplexu narazíme na mnoho tajemných vzkazů, jež jsou typické pro hororový žánr, ale přesto nebudou mít funkci jen jakési kulisy. Jako příklady uvedl krví napsané varování „Střílej po chapadlech,“ nebo útržek se zprávou „Je to lež, pomozte mi,“ u něhož podezřele vyčuhují lidské nohy, které vzápětí neznámá síla stáhne dolů do šachty. Také zde najdeme mnoho audio nahrávek a různé anomálie. Díky tomu všemu bychom měli zjistit a pochopit, co se ve vesmírném nápravném zařízení stalo. Šéf vývoje také slibuje velmi členitý temný příběh, který naznačoval už dříve.

Schofield chtěl vytvořit nepřítele se dvěma hlavami, kterého by nezastavilo, když mu hráč ustřelí jen jednu z nich.

V rozhovoru se mluvilo i o tvorbě biofágů, hrůzostrašných nepřátelských nestvůr. Schofield se svěřil, že například při navrhování takzvaného Bigmoutha se inspiroval zombii z filmu Já, legenda. „Jejich tlamy jsou tak divné,“ řekl. Dále pověděl, že chtěl vytvořit nepřítele se dvěma hlavami, kterého by nezastavilo, když mu hráč ustřelí jen jednu z nich. Jenže předem neměl jasnou představu o jeho vzhledu, a tak se zkoušely různé návrhy, dokud neměl pocit, že to přesně vystihuje vše, co měl na mysli.

Také poznamenal, že stealth bude důležitou součástí hratelnosti. Jelikož bude mít Jacob po ruce futuristický šiv (podomácku vyrobený nůž, nejčastěji se objevuje ve věznicích – pozn. redakce), tak bude možné biofágy tiše eliminovat úderem do hlavy. Podle Schofielda se jedná o užitečnou techniku, zejména proti pozdějšímu typu nepřátel zvaného Blind. Budou to mutanti přirostlí ke zdi, ale schopní se od ní odlepit, aby zaútočili. „Proti těmto maníkům chcete využít kradmý postup, co nejvíc to půjde, protože jinak budete čelit smrtonosným hordám,“ pověděl. Dodal také, že potichu jich hráči zabijí třeba pět, ale pak se ale má stejně všechno v nějakém okamžiku pokazit a začít řežba. Tím narážel na fakt, že sám považuje akci jako významný prvek ve videohrách a nejinak tomu bude i v The Callisto Protocol.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru