Elden Ring, Bandai Namco Entertainment, FromSoftware odhaluje 5 tříd hrdinů pro chystaný test

FromSoftware odhaluje 5 tříd hrdinů pro chystaný test

Hrát se začne v pátek. Na všech platformách jen v 60 fps. Ray tracing dorazí později

Zdroj: Bandai Namco
8. 11. 2021
Název: Elden Ring Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 25. 2. 2022

Vývojáři ze studia FromSoftware potěšili minulý týden své fanoušky výživnou ukázkou z hraní očekávaného Elden Ringu a dále lákají na chystaný uzavřený test, který vypukne už tento pátek. Hráči se o přístup mohli ucházet dříve prostřednictvím registrace, která je už v těchto dnech uzamčená, a těšit se na několik fází testu rozprostřených do čtyř dnů. V omezených časech, které jsou shrnuty na oficiálních stránkách hry, budou moci ve tříhodinových slotech pomoci vývojářům s otestováním síťového kódu a stability serverů, aby bylo vše – zejména stran kooperace a dalších online funkcí – připraveno na únorové uvedení hry. Hrát se bude na konzolích PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series s tím, že v rámci jednotlivých rodin bude fungovat cross play, o testu PC verze zatím vývojáři nemluví. S koncem minulého týdne nicméně odhalili, jaké třídy hrdinů budou hráčům v rámci testu dostupné a prostřednictvím popisku herního obchodu GameStop se hráči rovněž dozvěděli něco málo o grafických režimech hry, ray tracingu a frameratu.

Začněme testem, ve kterém si budete moci vybrat z pěti připravených forem hlavního hrdiny. Jde o válečníka, zakletého rytíře, proroka, šampiona a krvavého vlka. „Už za sedm dní překročí těchto pět Pošpiněných Mlžné moře,“ lákali vývojáři minulý pátek na Twitteru a přinesli také obrázky vyjmenovaných tříd hrdinů. Bohužel, nemáme k dispozici žádné bližší informace o specifických vlastnostech, případně o tom, zda jde jen o šablony, které lze dále modifikovat, nebo rovnou vytvářet vlastní. Na druhou stranu, testy předchozích her probíhaly podobně a dá se očekávat, že jde o předem vytvořené postavy jen pro test, které v plné verzi nahradí vlastní editor bez jakýchkoliv mantinelů. Z obrázků je nicméně patrné, že všechny postavy budou hratelné za muže i ženu, i když mezi nimi není mnoho rozdílů. Nejvíce odlišný je z pochopitelných důvodů šampion, jinak si ale zachovávají obě verze patřičné třídy všechny své výrazné atributy a bude zajímavé odhalovat, jak odlišně se za ně bude ve finále hrát.

Pokud vás nad rámec obsahu také zajímá, jak na tom bude hra po technické stránce, v úvodu zmiňovaný GameStop – ale následně i oficiální web – přinesl informaci, že na nových konzolích bude možné volit mezi režimy výkonu a kvality. V prvním případě poběží Elden Ring  60 fps, ve druhém případě pak bude upřednostňovat hezčí grafiku a rozlišení, které by se mohlo dostat až ke hranici 4K. Jak podotýká například britský Eurogamer, bude to poprvé, kdy FromSoftware takové nastavení ve své hře nabídnou, zmínka jen o možném dosažení uvedených hodnot nás ale mírně znervózňuje i s odvoláním na informace o PC verzi. Ta by totiž měla být rovněž omezena jen na 60 fps, takže v honbě za co nejresponzivnější hrou a superrychlým výkonem se nedostanete příliš daleko. Na obzoru nicméně stále zůstává určitá naděje, protože v oficiální tabulce technických specifikací svítí u možnosti ray tracingu podpora prostřednictvím budoucího patche. Zatím se ale týká pouze konzolí, i když neexistuje důvod, proč by se takového vylepšení neměli výhledově dočkat také hráči na počítačích.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru