Final Fantasy VII Rebirth, Square Enix, Final Fantasy VII Rebirth ukazuje svět a vedlejší úkoly

Final Fantasy VII Rebirth ukazuje svět a vedlejší úkoly

State of Play přineslo nové záběry z další části remaku. Rozsáhlá demoverze už je venku

Zdroj: Square Enix
7. 2. 2024
Název: Final Fantasy VII Rebirth Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: , Datum vydání: 29. 2. 2024

Už několik dní lákala společnost Sony na další State of Play, které bude odvysíláno ve spolupráci s vývojáři ze Square Enix a zaměří se na druhou část rozsáhlého remaku Final Fantasy VII, která dorazí už na konci února s podtitulem Rebirth. Vývojáři během 20minutového přenosu ukázali spoustu úplně nových záběrů a stran informací se zaměřili hned na několik okruhů. Blíže představili herní svět a jeho regiony, zaměřili se také na plnění misí a vedlejších úkolů, zabrousili také ke vztahům mezi postavami v Cloudově družině a ukázali také, jak bude tentokrát vypadat Costa del Sol se zábavním parkem Gold Saucer.

Začněme tedy herní mapou, která ve Final Fantasy VII Rebirth bude rozdělena na několik známých regionů. Hned na začátku zavítáme do Grasslands jižně od města Midgar. Čeká nás ale také pouť do Junonu, který ovládá armáda Shinry, ale můžete se zde alespoň projet na chocobech a zlézt s nimi část útesů. Vydáte se ale také na Corel, kde se nachází zmiňované město Costa del Sol i zábavní park, navštívíte také Gongagu se Zackovým rodným městem a Mako reaktorem, čeká vás rovněž region Nibel – speciální místo pro Clouda a Tifu, nebo Cosmo Canyon a v neposlední řadě také oceán Meridian pro další prozkoumávání.

Pokud bychom se měli ještě krátce zastavit u Gold Sauceru, vývojáři nastínili řadu vedlejších aktivit a miniher, jako jsou závody na chocobech, G-Bike nebo 3D Brawler, čekají vás také vesmírné bitvy, střelba, karetní hra Queen’s Blood nebo fotbalu podobná hra, opět s chocoby. Podle vývoje vztahů ve vaší partě si pak můžete vybrat, koho vezmete v Gold Sauceru na rande, nepůjde však jen o tyhle rozverné a částečně intimní chvilky, ale vztahy budou přirozeně ovlivňovat náladu v partě a možnosti, které můžete s jednotlivými členy využívat třeba v soubojích. Hra rovněž počítá s dialogovými možnostmi a i ty by měly být ovlivněné úrovní vaší party alias Party Levelem.

Co se týče vedlejších misí, vývojáři v první řadě potvrdili, že se hráči nemusí obávat uzamykání regionů a nemožnosti splnit všechno průběžně a třeba až po dohrání příběhu. V tomto ohledu nebude Rebirth klást žádné překážky, což je i vzhledem k očekávané délce hry velmi příjemné a uklidňující zjištění. Misí mimo dějovou linku totiž má být opravdu hodně a budou ovlivňovat to, jak se vám bude Rebirth hrát. Jde třeba o nové materie, které si můžete hraním vedlejších misí nechat vyrobit, čeká vás objevování jednotlivých míst, dokonce i sekvence, které vás přenesou do prostředí připomínající podobu původní hry a nejrůznější menší zakázky s odkazy na známé momenty z Final Fantasy VII.

Jak už jsme totiž mohli zjistit v první části, ne všechno se odehraje v remaku tak, jako tomu bylo v původní hře, ale vývojáři nechtějí žádné spojnice zpřetrhat, a proto vám nabídnou některé části nebo odkazy na minulost právě v kratších misích. Samozřejmě pak hra počítá s tím, že na každém místě budete moci využít schopnosti kteréhokoliv člena party, ať už jde o Barretovu přesnou střelbu, překonávání propastí s Yuffie, přenášení a házení předmětů s roztomilou Cait Sith a další. Ruku v ruce s možnostmi party pak jde i systém progrese jednotlivých postav, kterou navíc lze vždycky vyresetovat a změnit podle potřeby.

Rychlé načítání, textury ve vysokém rozlišení nebo dvojice obrazových módů – 4K, nebo 60 fps – to vše působí jako standard, ale Square Enix odvádí alespoň podle videí skvělou práci.

Poslední částí, která nás zaujala, je technické zpracování a úroveň grafiky. Hra je jednoduše ještě hezčí než první část plánované trilogie a bere si z PS5 vše, co může konzole nabídnout. Rychlé načítání, textury ve vysokém rozlišení nebo dvojice obrazových módů – 4K, nebo 60 fps – to vše působí jako standard, ale Square Enix odvádí alespoň podle videí skvělou práci a je v tomto ohledu nač se těšit. Užijete si i po stránce hudby, protože vývojáři jednak vzdávají hold původním skladbám, ale přidávají záplavu dalších. Údajně bylo pro Rebirth natočeno přes 400 nových skladeb pro jednotlivá místa či situace, takže ani v tomto ohledu nemáme strach. A pak je tu samozřejmě demoverze, o které se mluvilo už dřív, před State of Play dokonce přímo od Sony přišlo nechtěné potvrzení a teď už si můžete hru sami zahrát. My se na ní také chystáme v některém z nadcházejících streamů.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru