Dragon Age: Dreadwolf, Electronic Arts, Dragon Age 4 je podle BioWare v polovině vývoje

Dragon Age 4 je podle BioWare v polovině vývoje

Tým však opouští producent Christian Dailey. Pracuje se také na prototypu Mass Effectu

Zdroj: Electronic Arts
24. 2. 2022
Název: Dragon Age: Dreadwolf Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:

Generální manažer studia BioWare Gary McKay se přihlásil fanouškům prostřednictvím nového blogu, ve kterém rozebírá stav kolem rozpracovaných titulů. Největší pozornost věnuje Dragon Age 4, o kterém se v posledních dnech spekulovalo v souvislosti s dobou, kterou by mělo zabrat dokončení hry. Jak jsme vás informovali minulou sobotu, novinář Jeff Grubb na základě informací svých zdrojů v EA, resp. BioWare odtušil, že by vydání mělo být vzdáleno minimálně 18 měsíců a slova Garyho McKaye tento předpoklad částečně potvrzují. Ačkoliv studio BioWare není v souvislosti s datem vydání Dragon Age 4 konkrétní, hra se má nacházet přibližně v polovině produkční fáze, do které vstoupila před rokem.

Gary McKay ve svém článku nejprve připomněl, jak vývoj hry probíhá. Tedy od předprodukční fáze a ustavování základní vize, přes budování konceptu, až po samotnou produkci a následně odlaďování chyb. „V případě Dragon Age jsme právě uprostřed produkce, což je skvělý pocit. Náš plán byl dokončen minulý rok, takže se nyní soustředím na budování naší vize – vytvoření úžasného prostředí, silných postav, hratelnosti, působivého scénáře, emotivních cutscén a mnoho dalšího,“ vyjmenovává pak McKay. Uvádí také, že každý člen týmu je s vizí nového Dragon Age dobře obeznámen a vše běží podle plánu.

Zároveň ale McKay oznamuje odchod vedoucího producenta Christiana Daileyho, který se k BioWare připojil v roce 2018 a už jen z povahy své pozice měl mít velký vliv na jednotlivé tituly i způsob práce dílčích týmů. „Herní průmysl se však neustále mění a někdy lidé chtějí odejít, aby mohli vyzkoušet nové věci – chápeme to, ale [Dailey] nám bude chybět jako přítel i kolega,“ komentuje odchod McKay. Sám Dailey se zatím k odchodu vyjádřil pouze na sociálních sítích, kde poděkoval vývojářům Dragon Age i Anthemu – s nimiž úzce spolupracoval – a ujistil fanoušky, že se personální změny vznikajícího čtvrtého dílu fantasy ságy nijak nedotknou. „Hra je ve skvělých rukou. Neuchylujte se k nadávkám. Kolem projektu je pozitivní nálada a nemohu se dočkat, až s vámi budou sdílet další informace [o hře],“ říká odcházející producent.

Pokud by vás zajímalo, kdo je momentálně přímo odpovědný za vývoj Dragon Age 4, jsou to Mac Walters, zastávající funkci ředitele produkce, dále vedoucí designu Corrine Busche a v neposlední řadě Benoit Houle, který řídí vývoj celé značky. Všichni jsou veteráni, kteří pracují v BioWare přes 15-18 let a jejich kariéra byla vždy spojená právě se sérií Dragon Age, případně s Mass Effectem. A i na ten v závěru citovaného blogu došlo – Gary McKay potvrdil, že se na oznámeném pokračování dál pracuje a tým, který vede Mike Gamble, se momentálně zabývá vývojem prototypů a zpracováváním nápadů. „Výroba AAA her nové generace ale trvá dlouho, i když víme, že by je naši fanoušci chtěli co nejdříve. Naší prioritou číslo jedna nicméně zůstává kvalita, a její dosažení zkrátka vyžaduje čas,“ uzavírá generální ředitel BioWare.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru