Don’t Nod hodlá do roku 2025 vydat osm her

Don’t Nod hodlá do roku 2025 vydat osm her

Studio stojící za Life is Strange nebo Vampyrem má velké plány. Na detaily ale stále čekáme

Zdroj: Don't Nod, koláž/Vortex
13. 10. 2022

Francouzské nezávislé studio Don’t Nod, které jsme ještě donedávna znali v psané podobě jako Dontnod Entertainment, má na následující roky velké plány. Už u příležitosti svého přejmenování a představení nového vizuálu, k němuž došlo na konci května letošního roku, studio ve svém videu naznačilo sedm projektů. Každý z nich byl reprezentován logem v jiném zasazení a výtvarné stylizaci, což mělo odkazovat právě k jednotlivým hrám, respektive jejich tématům. Jednou z her byla i adventura Gerda: A Flame in Winter od studia PortaPlay, která vyšla 1. září. Nyní se hovoří rovnou o osmi neoznámených hrách, které nás mají v následujících letech čekat.

Studio Don’t Nod, jež stojí za hrami Life is Strange, Vampyr, Remember Me, Tell Me Why a naposledy Twin Mirror, zveřejnilo své finanční výsledky, přičemž jejich součástí byly i plány do budoucna. Mezi lety 2023 a 2025 hodlá vydat osm titulů s tím, že pět z nich vyvíjí přímo v Don’t Nodu, jeden projekt je další koprodukcí s Focus Entertainment a na dvou dalších hrách pracují externí studia Tolima a Tiny Bull. Z předchozí spolupráce s Focus Entertainment vzešla akční upírská adventura Vampyr, jejíhož pokračování bychom se měli teoreticky dočkat. Obě studia si spolupráci pochvalovala a vzhledem k finančnímu úspěchu hodlala v partnerství pokračovat. Oficiálně však Vampyr 2 zatím oznámen nebyl. Rovněž se dříve spekulovalo o hře na motivy Robinsona Crusoe.

Nechtějí dopadnout jako Telltale Games, a tak slibují různorodost svých her.

Co se týče dalších her, stále nic nového bohužel nevíme. Dalo by se říct, že jsme nadále v podobné nevědomosti jako před dvěma roky, kdy studio lákalo na šest titulů. Don’t Nod je znám především svými příběhy ze série Life is Strange, nicméně zatím poslední díl s podtitulem True Colors vyvíjelo studio Deck Nine, kam vydavatel Square Enix zřejmě celou značku přesunul. Není ale vyloučeno, že jedna z chystaných her bude na podobný způsob, což bylo patrně naznačeno i v jedné stylizaci loga. Zároveň se však už dříve studio vyjádřilo, že nechtějí dopadnout jako Telltale Games, a tak slibují různorodost svých her. Ačkoli detaily budoucích her neznáme, ono představovací video minimálně zasazením různorodě působilo. Celkově však zbývá jen čekat na oficiální oznámení jakéhokoli z titulů, ovšem vzhledem k tomu, kolik toho studio hodlá za dva až tři roky stihnout, se dá předpokládat, že nebudeme muset čekat dlouho, ať už půjde o cokoli.

Don’t Nod se celkově snaží růst a tomu přizpůsobuje svoji strategii i nad rámec vyvíjení a vydávání her, což popisuje ve zveřejněném dokumentu. Studio se chce více zaměřit na koprodukci a její rozvoj v segmentech se silným prodejním potenciálem nebo navazování a posilování partnerství „prostřednictvím spolufinancování a ujednání o minimální záruce za účelem zajištění licenčních poplatků“. Pokud by vás zajímaly další podrobnosti nad rámec samotných her, výsledky studia za první polovinu roku 2022 můžete nalézt zde.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru