Dalším titulem Avalanche Studios má být roguelike akce

Dalším titulem Avalanche Studios má být roguelike akce

Fantasy hru Ravenbound si můžete prohlédnout na prvních uniklých obrázcích. Vývojáři mlčí

Zdroj: Avalanche Studios
18. 6. 2022

Před necelými dvěma týdny potvrdili zástupci Square Enix, že se pracuje na nové hře ze světa Just Cause. Nedozvěděli jsme se, zda má jít o plnohodnotné pokračování, nebo jen o menší spin-off a nebylo rovněž zřejmé, zda budou na hře znovu pracovat vývojáři z Avalanche Studios. Nové informace, nesouvisející s Just Cause, však naznačují, že se o budoucnost zběsilé sandboxové akce může postarat jiné studio, protože původní autoři mají očividně plné ruce práce. Jak víme už z loňska – byť jsme se letos nedočkali žádných nových zpráv – Avalanche Studios pracují na hře Contraband, podle nových spekulací ale pod jejich rukama vzniká ještě minimálně jedna ambiciózní hra, o níž v tradičním duchu spekulací promluvil insider Tom Henderson.

Ve svém článku publikovaném na stránkách magazínu Exputer odhaluje údajnou fantasy roguelike akci s pracovním označením Jackdaw. Jak ale dobře informovaný insider uvádí, ve skutečnosti by se měla hra jmenovat Ravenbound: Tales of Avalt a hráči se v ní vydají do středověkého fantasy světa, který budou muset ochránit od masivní invaze blíže nespecifikovaných nepřátel. Jedním z taháků hry má být možnost převtělit se do havrana, což má podle Hendersona působit přesně jako převtělování do ptačího společníka v posledních dílech série Assassin’s Creed. Také účel by měl být stejný – převtělení do havrana umožní obhlédnout prostor před vámi, označit nepřátele, případně vymyslet strategii, se kterou na ně zaútočíte.

Pokud se něco pokazí a vaše postava zemře, může se vrátit zpět ovládnutím jednoho ze tří dalších těl-hrdinů, vyznačujících se unikátními vlastnostmi, zbraněmi a schopnostmi. Ty budou zastupovat karty, které lze za získané peníze rozšiřovat, případně nahrazovat novými, což by mělo zaručit možnost upravit si celkový styl podle sebe a najít ten správný balanc mezi tím, co vaše postava a co vy sami chcete využívat. Zmínka o kartičkách je pak podle Hendersona úzce spojena se sezónním obsahem, který by měl do hry pravidelně přicházet, což logicky indikuje live service zpracování a nastavení budoucí monetizace. Když se pak Henderson ptal svého zdroje, kterého tentokrát jmenuje – jde o dalšího insidera Shauna Webbera – hra mu byla popsána jako Dead Cells, ovšem v otevřeném světě. I to slibuje mnohé a zdá se, že minimálně koncept by mohl na značnou část hráčů zafungovat.

Co Henderson ani Webber nejsou schopní říci, je datum oznámení, případně vydání. Hra však má být v pokročilé fázi vývoje a je pravděpodobné, že se objeví již brzy. Jisté to však není, stejně jako bližší informace o tom, které ze studií pod hlavičkou Avalanche Studios na hře vlastně pracuje. Není totiž zcela jisté, jak je vývoj Ravenboundu a Contrabandu rozdělen, není ovšem vyloučeno, že na dnes popisované hře mohou pracovat například lidé ze Systemic Reaction, autoři Generation Zero nebo Second Extinction. Na detaily si ale budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru