Eternal Strands, Yellow Brick Games, Creative director Dragon Age příští týden odhalí novou hru

Creative director Dragon Age příští týden odhalí novou hru

Ambiciózní akční fantasy RPG veteránů z BioWare, EA a Ubisoftu se ukázalo v prvním teaseru

29. 3. 2024

Studio Yellow Brick Games, které v roce 2020 založil creative director série Dragon Age Mike Laidlaw společně s dalšími herními veterány, se chystá na velké oznámení. Na 2. dubna připadá představení jejich debutového titulu, jímž má být v tuto chvíli ještě nepojmenované akční fantasy RPG. Po čtyřech letech ve vývoji, které vývojáři oslavili právě před pár dny, konečně nastal čas, aby se hra ukázala světu, přičemž se tak stane v rámci exkluzivního preview IGN First. Už nyní jsme se dočkali i krátkého teaseru, který dává na odiv několik půvabných pohledů a lokací i jakési podivné stvoření.

Dosud jsme ze hry měli možnost vidět jen pár artworků a zatím se toho o ní ani moc neví celkově, pomineme-li, že vývojáři mluvili o vskutku „ambiciózním titulu“. Řady vývojářů nicméně tvoří i někdejší zaměstnanci BioWare a EA, ale třeba i Ubisoftu. Odhalení každopádně již není daleko a studio na něj v předstihu láká, kromě toho však přichází i se i zajímavou novinkou týkající se samotného vydání hry. Zatím tedy nejde o stanovení či naznačení data, nýbrž o skutečnost, že si studio Yellow Brick Games svůj první titul nakonec vydá samo. Původně se hry měl ujmout label Private Division, jak bylo oznámeno v roce 2022, nakonec ale vývojáři toto rozhodnutí přehodnotili. Laidlaw ve svém vyjádření v tiskové zprávě nešetřil nadšením, zároveň však samovydání vnímá jako skok důvěry, ale také jako příležitost vzít osud do vlastních rukou a přímo oslovovat hráče a herní komunitu.

„Náš tým usilovně pracoval několik let a nemůžeme se dočkat, až světu představíme náš debutový projekt. Je to pro nás obrovský milník a vnímáme ho jako první krok pouti, která bude pro společnost, jak doufáme, dlouhá a přínosná, na níž si vytyčíme vlastní cestu a budeme rozvíjet naše talenty a produkty cihlu po cihle,“ uvedl Laidlaw. Rozhodnutí si pochvaluje i ředitel a spoluzakladatel studia Thomas Giroux: „Tuto změnu vnímáme velmi pozitivně, jelikož nyní máme plně pod kontrolou své ambice a rozsah naší hry se nemění. Hráčský zážitek bude vždy naším hlavním ukazatelem úspěchu. Ukázat světu náš projekt a vybudovat si autentické pouto s naší komunitou je dalším vzrušujícím krokem na naší cestě!“ Ta tedy započne už 2. dubna, jak již bylo zmíněno.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru