Stále přibývá možností, jak mohou případní nespokojení hráči reklamovat a vrátit Cyberpunk 2077. Tato nabídka se nyní rozšířila i na fyzické kopie, u nichž bylo už dříve možné o vrácení peněz žádat, nyní jsou ale pokyny konkrétnější. CD Projekt už začal kontaktovat zákazníky, kteří se na něj dříve obrátili. Bude tak činit ve vlnách.
Každý, kdo si přeje vrátit krabicovou hru a neuspěl třeba už jiným způsobem, má studio kontaktovat na adrese [email protected]. Je třeba mít přitom nějaký doklad o zaplacení. Autoři slíbili, že peníze vrátí z vlastních prostředků, pokud to bude nutné. Tedy v případě, že se nepodaří hru vrátit přímo přes obchod, kde ji zákazník koupil. Je ale nezbytné kontaktovat tým na příslušném mailu do pondělí 21. prosince.
Update on Retail Refunds https://t.co/7hAHo19jfa pic.twitter.com/nFMbhvokvl
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) December 18, 2020
Poté, co tento termín vyprší, CD Projekt podnikne další krok a popíše budoucí postup. Bude rozhodně zajímavé sledovat, kolik lidí této nabídky využije, jakou finanční újmu to bude pro CD Projekt představovat přímo a jak na tento vývoj zareaguje akciový trh a co to udělá s hodnotou společnosti. Už při posledním hovoru s investory bylo patrné, že ti jsou z vracení peněz zákazníkům poměrně nervózní.
V zahraničí už podle posledních zpráv kladně vyřizují reklamace krabicových verzí velké řetězce jako Best Buy, které ještě před pár dny váhaly. V případě digitálních kopií pro Xbox a PlayStation je pochopitelně možné o vrácení peněz požádat na speciálních stránkách výrobců konzolí, jak jsme psali už včera. Obě firmy už slíbily, že budou tyto reklamace přijímat bez dalších podmínek nad rámec svých standardních pravidel a umožní digitální kopii vrátit všem hráčům, kteří o to požádají.
Hotfix 1.05 is now live on Xbox and Playstation systems! PC version will follow soon.
Here is the full list of changes:https://t.co/445ZFw42Ib pic.twitter.com/0h0GaYm1Z0— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) December 19, 2020
Stojí ovšem současně také za zmínku, že v noci vyšel nových patch pro Cybepunk 2077. Update 1.05 už je k dispozici na Xboxu a na PlayStationu. PC verze má brzy následovat. Kompletní seznam oprav, změn a novinek, které přináší, najdete na oficiálním webu. Je to opravdu dlouhý výčet, přičemž řeší klasické bugy, opravuje chyby v gameplayi, grafiku, interface, výkon i stabilitu. Na konzolích třeba zlepší ostrost obrazu i při zapnuté chromatické aberaci a filmovém zrnu. A nastavení hry už by se nemělo resetovat na výchozí.
Vyvrcholil tak týdenní spor o to, zda je Cyberpunk 2077 v adekvátní kondici zejména na nejpomalejších základních konzolích dosluhující generace. Jak už jsme psali dříve, Na autory se snesla kritika za to, že záměrně neposkytli včas review kódy pro PS4 a Xbox One a první recenze z konzolí se objevily až po vydání hry. Zákazníci si stěžují i na to, že jim autoři nezprostředkovali reálnou představu, co mohou od grafiky na konzolích čekat. Problémem ale není jen samotná podoba hry, ale především její chyby a framerate. CD Projekt rovněž čelí kritice za to, že verzi pro PS4 a Xbox One dostatečně neprezentoval sám.
„Podcenili jsme rozsah a komplikovanost problémů, ignorovali jsme signály, že hra potřebuje víc času.“
Samotní autoři později tyto výtky uznali s tím, že podcenili rozsah problémů na starých konzolích a nevěnovali jim dostatečnou pozornost. “Podcenili jsme rozsah a komplikovanost problémů, ignorovali jsme signály, že hra potřebuje víc času k vyladění na základních starých konzolích,” uvedl šéf společnosti Adam Kiciński. “Byl to špatný přístup a proti naší obchodní filosofii. A navíc jsme během kampaně ukazovali hru převážně na PC,” doplnil. To podle něj vedlo ke ztrátě důvěry a pověsti, kterou dlouho budovali. Proto první kroky studia povedou k tomu, aby je znovu získali. “Opravdu doufáme, že naše úsilí povede k obnovení důvěry, kterou jsme ztratili,” dodal.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Víš co zameť si nejdříve před svým prahem co se týče jednoduchosti….
Tak ze tvůj hloupí příspěvek je úplně mimo , ale samo kdyby si něco HW věděl , tak takové ho* no ani nenapíšeš 😉
Jo a ještě jedna věc . To ne my jsme za každou cenu potřebovali tu hru rvát na staré konzole , ale CDP chtěli prachy z předobjednávek milionu uživatelů konzolí .