Comanche (2020), THQ Nordic, Brněnský tým Ashborne Games rozšířil Comanche o nové mise

Brněnský tým Ashborne rozšířil Comanche o nové mise

Early access verze se rozrostla o dalších singleplayerový obsah a nové kokpity vrtulníků

Zdroj: Ashborne Games
15. 4. 2021
Název: Comanche (2020) Vývojář: , Vydavatel: Platformy: Žánr:

Nové brněnské studio Ashborne Games dává světu takříkajíc poprvé ochutnat ovoce své práce. Hru Comanche původně od studia Nukklear totiž rozšířil jejich nový singleplayerový režim nazvaný Conflicts, který je nezávislý na příběhové kampani. Jedná se o nejnovější update early access verze, která se objevila na Steamu loni v březnu. Součástí nového módu jsou mise z celého světa, v nichž mají hráči plnit různé úkoly a sbírat medaile.

První mise je k dispozici hned od začátku a cílem je získat tolik vyznamenání, abyste si odemkli dvě zbývající.

Piloti bojových vrtulníků se podívají drsný vulkanický ostrov, do oblasti Filipínského moře i do Karélie. Každá mise má jiné cíle a je prý jen na hráčích, jak jich dosáhnou. První mise je k dispozici hned od začátku a cílem je získat tolik vyznamenání, abyste si odemkli dvě zbývající. Každá medaile přichází s vlastní výzvou, takže se člověk musí neustále zlepšovat. Autoři přitom slibují v budoucnu přidávat další mise.

Tím ale výčet novinek nekončí. Zkušení piloti mohou podle vývojářů objevit další. Kromě nových singlových misí update přináší také nové kokpity s funkčními přístroji. Ty autoři označují za asi nejvýraznější menší úpravu. Každá varianta vrtulníku Comanche by měla mít vlastní kokpit. Vylepšené je rovněž chování všech helikoptér. Ashborne Games už se proto těší na zpětnou vazbu od hráčů a co na novinky řeknou.

Nová verze hry přichází také s aktualizovanou roadmapou, která naznačuje, na co se fanoušci mohou těšit v budoucnu. Budou to už zmíněné další mise do Conflicts, vylepšený interface a další jazyky. Možná vzhledem k okolnostem dojde i na češtinu, mám takový dojem/přání.

Jde o první update přímo od nového české studia Ashborne Games. Tým jsme vám nedávno představovali a ve Vortexu #163 jsme si o něm a jeho projektech povídali s Petrem Kolářem. Ashborne převzali štafetu po studiu Nukklear a noví autoři poděkovali svým kolegům za odvedenou práci, kterou je pro ně ctí dotáhnout do finále.

Více o hře Comanche si můžete přečíst v našich starších článcích.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru