Bluepoint údajně pracuje na druhém díle Bloodborne

Naznačuje to novinář Colin Moriarty. Je si rovněž jistý, že dojde na PS5 verzí původní hry

Zdroj: Sony
12. 10. 2021

Novinář Colin Moriarty ve svém podcastu Sacred Symbols promluvil o dosud nepotvrzených plánech studia Bluepoint Games. Americká společnost, která se v minulosti proslavila kvalitními remaky a remastery svěřených titulů zejména z hájemství PlayStationu, byla před dvěma týdny oficiálně zařazena do rodiny PlayStation Studios a od té doby hráči spekulují, na jakém dalším projektu budou pracovat. Jejich posledním titulem byla ambiciózní předělávka prvního dílu Demon’s Souls od vývojářů z FromSoftware a má se za to, že nabyté zkušenosti zúročí tým z Austinu při vývoji další podobné hry. Podle Moriartyho jí bude Bloodborne 2 – pokračování dalšího oblíbeného soulslike počinu, po kterém by fanoušci volali ještě hlasitěji, kdyby už nebyl na obzoru Elden Ring.

Moriarty ve zmiňovaném podcastu nejprve uvedl, že se chystá opětovné vydání prvního dílu Bloodborne ve verzi pro PlayStation 5, což je krok, který fanoušci očekávají a volají po něm. „Dostaneme od nich ale také pokračování, podle toho, co jsem slyšel,“ dodal nicméně Moriarty a hodil mezi příznivce tohoto žánru další granát. Nesmíme však úplně zapomínat na to, co zaznělo od vývojářů a zástupců Sony v momentě, kdy byla oznámena v úvodu zmiňovaná akvizice. Tehdy společnost Sony jasně potvrdila, že v Bluepoint bude vznikat úplně nová hra, stále ovšem není jasné, zda je tím myšlen nový projekt – nikoliv předělávka nějakého existujícího titulu, jako bylo do Demon’s Souls běžné – anebo úplně nová IP, pak by byl totiž Bloodborne ze hry.

Vzhledem k četnosti spekulací proto za velmi pravděpodobnou vidíme onu PS5 verzi původní hry z roku 2015 a s ní potenciálně i verzi pro PC, o níž se rovněž spekuluje v souvislosti s aktivitami, které Sony rozběhla v nedávné minulosti. Pokud má dojít i na druhý díl, už musíme nechat na vývojářích, a to nejen na těch z Bluepointu, ale také z FromSoftware. Najdou se totiž fanoušci, kteří si neumí představit, že by na pokračování měl pracovat někdo jiný, než původní autoři, kteří se už navíc blíží do finiše s Elden Ringem a ve smyslu aktivního vývoje se jej zbaví už příští rok v lednu. Žádnou roli v případném vývoji hry by pak neměl hrát odchod producenta prvního Bloodborne Masaakiho Jamagiwy z Japan Studia společnosti Sony. Na vývoj skutečně dohlížel jen coby spojka mezi FromSoftware a právě Sony a jeho odchod je řízen restrukturalizací, která v japonské vývojové větvi společnosti probíhá.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím