Diablo IV, Blizzard Entertainment, Blizzard si chce promluvit o změnách v Diablu IV

Blizzard si chce promluvit o změnách v Diablu IV

V pátek proběhne pokec u ohně. Některé věci z posledního patche už byly „opraveny“

Zdroj: Blizzard
20. 7. 2023
Název: Diablo IV Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: , Datum vydání: 6. 6. 2023
Diablo IV

Jak už jsme vás informovali v průběhu středy, Diablo IV se před dnešním startem první sezóny dočkalo patche, který však zahýbal s řadou důležitých věcí včetně síly všech tříd zastoupených hrdinů. Obrovský nerf schopností, síly, ale také atributů napojených na předměty vyvolal silnou vlnu kritiky, na kterou se vývojáři rozhodli obratem zareagovat. Ačkoliv zatím nemáme k dispozici ucelené vyjádření a vysvětlení některých velkých změn, ještě před víkendem uspořádají vývojáři pokec u ohně a v komunitním streamu nabídnou svůj pohled na věc.

O livestreamu naplánovaném na pátek informoval ředitel komunikace Adam Fletcher na sociálních sítích. Uvedl, že vývojáři přirozeně zachytili, co si hráči o patchi na verzi 1.1.0 říkají a budou reagovat. Chtějí se pobavit o tom, co je vedlo k učinění tak výrazných změn a pravděpodobně i nabídnout kompromis, aby si komunitu udobřili. A nezůstávají jen u slov, protože věci se daly částečně do pohybu už i na úrovni hotfixu, který dorazil krátce po vydání zmiňovaného patche.

Řeší zejména snížený drop rate měny Aberrant Cinders v Helltide eventech a vrací možnost získat větší množství Seeds of Hatred, když útočíte na miniony nekromanta nebo zvířecí parťáky druidů s buffem Hatred’s Chosen. Hotfix pak řeší také další problémy se stabilitou a patrně i další drobnosti, které však už nejsou v poznámkách uvedeny. Mnohem podstatnější ale pro hráče je zpráva, že vývojáři nakonec zruší nutnost dosáhnout 40., resp 60. levelu pro zapnutí obtížnosti World Tier III a IV. Tahle změna přišla poměrně plíživě, hráčům se automaticky nelíbila a Adam Fletcher už potvrdil, že se vše vrátí do starých kolejí a podmínka v podobě dosaženého levelu nebude platit.

Bohužel se ale zřejmě začíná projevovat, že Blizzard nebude váhat činit větší zásahy do hry, ať už je motivací cokoliv, a měnit věci, které obstojně fungují. Jak už zaznělo opakovaně, live service přístup může způsobit takřka cokoliv, tak si jen přejme, aby zásahy byly ku prospěchu a nepříliš drastické. Více se, doufejme, dozvíme zítra.

# diablovka # hack'n'slash # rpg

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru