Autoři Homeworldu představili novou sci-fi hru

V Hardspace: Shipbreaker budeme rozebírat vesmírné lodě. Smrt vás tu přijde draho

19. 2. 2020
Název hry: Hardspace: Shipbreaker Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr:

Společnosti Focus Home Interactive a Blackbird Interactive nás před pár týdny lákaly na nově uzavřené partnerství, jehož výsledkem má být nějaká vesmírná hra s novou značkou. A teď už víme, o co půjde. Kanadští vývojáři, kteří mají na svědomí Homeworld: Deserts of Kharak a momentálně pracují na Homeworldu 3, představili netradiční first person dobrodružství Hardspace: Shipbreaker, které dorazí do programu předběžného přístupu na Steamu už letos v létě.

Zmrtvýchvstání vás přijde pěkně draho. Jak samotní vývojáři říkají, umírání je extrémně nerentabilní.

Ve hře budeme rozebírat vraky vesmírných lodí a samotní autoři ji nazývají sandboxem kreativní destrukce. Samozřejmostí tak mají být fungující fyzika a efekty demolice. K dispozici budete mít řezák ne nepodobnými tomu ze survival hororu Dead Space, ale tady na vás podle všeho žádní nepřátelé číhat nebudou. Naším úkolem je rozkrájet kdysi majestátní koráby, najít cenné komponenty a ty zpeněžit. Své vybavení samozřejmě budeme průběžně upgradovat ve snaze splatit dluh astronomických proporcí.

Časem se propracujeme k větším a cennějším lodím, ale jejich porcování a rozprodej se neobejde bez rizika. Díky vymoženostem moderních technologií se můžete v případě úmrtí nechat naklonovat. Zmrtvýchvstání vás ale přijde pěkně draho. Jak samotní vývojáři říkají, umírání je extrémně nerentabilní. Jak už asi tušíte, práce pro korporaci LYNX bude “potěšením”. Ale pořád lepší kariéra vesmírného popeláře, než se nechat zabít nějakým vetřelcem…

Do programu předběžného přístupu hra podle autorů dorazí už s mnoha funkcemi a dvěma třídami lodí. Z příběhové kampaně bude k dispozici první akt. Jen ten by vás ale měl prý zabavit na víc než 15 hodin a další stovky zábavy pak údajně nabízí sandboxový režim. Celá kampaň nakonec bude mít přes 40 hodin, odhaduje studio.

V rámci early accessu budou přibývat další třídy lodí, mise, denní výzvy, žebříčky nebo podpora modů. Tým si údajně velmi brzy uvědomil, že chce vydat Hardspace: Shipbreaker v programu předběžného přístupu. Navzdory tomu, že má pro hru jasnou vizi, jsou tu oblasti, které je třeba ještě vyřešit a doladit a podle Blackbird Interactive bude zábavné zapojit do tohoto procesu komunitu, aby s úkolem pomohla.

Vývojáři na hře pracují podle svých slov už několik let, ale věří, že narazili na potenciál a příslib úplně nového žánru.

I když Hardspace: Shipbreaker není nijak spojený se ságou Homeworld, rukopis autorů prostě nezapře. Svou estetikou a designem lodí tuto sérii jednoznačně připomíná. Nápad na titul se neobjevil jen tak zničehonic. Vývojáři ve skutečnosti na hře pracují podle svých slov už několik let, ale věří, že narazili na potenciál a příslib úplně nového žánru. V early accessu hra stráví podle střízlivého odhadu alespoň rok a tým připouští, že je pravděpodobné, že během té doby se ještě zvedne její cena.

Titul se představí důkladněji zítra odpoledne ve streamu na Twitchi za účasti vývojářů. Demonstrovat se pak bude také na akci PAX East 2020 od 27. února do 1. března na stáncích Focus Home Interactive a Blackbird Interactive. Hardspace: Shipbreaker vyjde v early accessu na Steamu v létě.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím