Autoři Hatred představují vlastní variaci na Commandos

Taktická hra War Mongrels ukáže druhou světovou válku z pohledu dezertérů wehrmachtu

Zdroj: Destructive Creations
31. 8. 2020

Polské studio Destructive Creations, které stojí za hrami Hatred nebo Ancestors Legacy, představilo nový titul War Mongrels. Jedná se o izometrickou real-time taktickou hru z druhé světové války, která je situovaná na východní frontu. Podobně jako autoři ruského titulu Partisans 1941 i polští vývojáři věří, že této části války se věnuje ve hrách nedostatečná pozornost. Navíc je zcela zjevné, že se nový projekt nebude vyhýbat ani různým citlivým až kontroverzním námětům, jako jsou třeba hromadné popravy.

Příběhová kampaň se inspirovala skutečnými událostmi a Destructive Creations nás lákají na klasický singl i možnost kooperace pro dva hráče. Hlavními hrdiny jsou dva mladí vojáci wehrmachtu, z nichž se poté, co neuposlechnou přímý rozkaz, stanou nejprve dezertéři a posléze partyzáni. Jejich skupina se postupně rozroste o další postavy, každá má přitom jiné schopnosti a přednosti. Hráč se proto musí naučit efektivně je kombinovat, aby přelstil své nepřátele.

Autoři nám na základě autentických příběhů chtějí zprostředkovat příběhy vojáků, kteří se stali obětí nacistické propagandy a snaží se napravit chyby, kterých byli nuceni se dopustit.

Podobně jako v Commandos nás čeká spousta plížení, schovávání, tichého zabíjení i obírání padlých, přičemž musíme využívat prostředí ve svůj prospěch. I když původně dvojice chtěla především uniknout samotné válce, nakonec musí nasadit vlastní životy při ochraně těch, kteří se ubránit nedokážou sami. Autoři nám na základě autentických příběhů chtějí zprostředkovat příběhy vojáků, kteří se stali obětí nacistické propagandy a snaží se napravit chyby, kterých byli nuceni se dopustit.

Vývojáři slibují historicky přesné reálie včetně míst, uniforem i zbraní. Prostředí má být interaktivní a nabízet mnoho příležitostí k získání převahy na bojišti. Jak je u Destructive Creations zvykem, hra má být velmi temná a ukázat válku ve vší syrovosti. Polští vývojáři také kromě schopnosti vyvolat svými tituly slušnou kontroverzi vynikají v technickém zpracování a ani War Mongrels nemají být výjimkou. Autoři výslovně slibují audiovizuální kvalitu, jakou jsme dosud neviděli v žádné real-time taktické hře.

Navštívíme vesnice, města i koncentrační tábory. V každé misi budeme ovládat čtyřčlenný tým. Naše řady časem rozšíří obyčejní lidé, nejen trénovaní vojáci. Budou to Němci, Poláci i Litevci. Destructive Creations tvrdí, že War Mongrels nabídnou velký potenciál pro znovuhratelnost a každou misi půjde dokončit za použití smrtících i nesmrtících prostředků a taktiky.

Titul míří na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X. Vyjít by měl ve třetím čtvrtletí příštího roku. Hra by se měla blíže představit včetně gameplay ukázky už za pár dní na akci Realms Deep, kterou pořádá společnost 3D Realms.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím