Autoři Halo naznačili v rozhovoru více nových Xboxů

Spekulace o revizi Lockhart dostávají nový rozměr. Dočkáme se představení už v srpnu?

Zdroj: Reddit u/jiveduder
25. 7. 2020
Název hry: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr:
Halo Infinite

Sledujete-li dění na trhu chystaných konzolí alespoň trochu podrobněji, z minulosti určitě víte, že Project Scarlett bylo kódové jméno nového Xboxu. Už nějakou dobu se ale zdá, že jde o označení celé rodiny nových konzolí a že Xbox Series X dostane ještě jednu revizi. Je totiž jakýmsi veřejným tajemstvím, že vedle Xbox Series X – projektové označení Anaconda – chystá Microsoft pravděpodobně i odlehčenější verzi konzole, které se prozatím přezdívá Xbox Series S, případně se zmiňuje její domnělé interní označení Lockhart. Dle dosavadních indicií a spekulací by k odhalení novinky mohlo dojít již na konci léta, i když se dříve mluvilo už o květnu a další náznaky, týkající se existence ještě jedné nové konzole, překvapivě vypustili do světa vývojáři z týmu 343 Industries, tedy aktuální autoři série Halo.

Ačkoli by dosud nepředstavený Lockhart měl být papírově slabší konzolí, nemělo by to nikdy ohrozit kompatibilitu nových titulů.

Nová informace pochází z webu Gameblog.fr, který měl možnost promluvit se šéfem studia Chrisem Lee a dalšími vývojáři po čtvrteční Xbox Games Showcase. Interview probíhalo za přítomnosti zástupců dalších médií a Gameblog následně zveřejnil už jen jeho souhrn od redaktora Romaina Mahuta. V přibližně 15minutovém videu rozebírá čtvrteční gameplay ukázku z Halo Infinite a popisuje její jednotlivé vlastnosti, jako je otevřený svět, způsob boje nebo příběh nebo jeho propojení s předchozími i budoucími hrami. V závěru však rozdmýchává spekulace o revizích nového Xboxu, když jen tak, mezi řečí, zmíní, že vývojáři během rozhovoru zřejmě omylem vypustili informaci o zařízeních rodiny Scarlett. Použili přitom množné číslo, nad čímž se Mahut logicky pozastavuje a dává informaci do kontextu s Lockhartem.

„Chtěl jsem vědět, jestli existují rozdíly mezi verzemi pro PC, Xbox One a Xbox Series X. A údajně žádné nejsou, protože vývojáři chtějí zaručit, aby měli hráči z Halo Infinite stejný zážitek na jakékoliv platformě,“ říká Mahut. „Vtipné však bylo, že v navazujících dotazech [patrně o rozdílech mezi konzolovými verzemi] jeden z členů vývojářského týmu zmínil „Scarlett devices“,“ dodává francouzský novinář. Pokud překlad z francouzštiny chápeme správně, měl se onen vývojář trochu zarazit, když si uvědomil, co vlastně řekl, do určité míry ale může jeho slova chránit skutečnost, že tím třeba myslel revizi, která přijde až za několik let. To však s ohledem na spekulace uvedené v úvodu není příliš pravděpodobné a i Mahut se nad touto eventualitou usmívá.

Více konzolí pro všechny

O tom, že by Microsoft mohl chystat více než jednu konzoli, se spekuluje už poměrně dlouho. Například už v červnu minulého roku jsme informovali, že Project Scarlett může být pouze zastřešujícím termínem celé jedné generace zařízení. Phil Spencer sice tehdy sotva o pár dní později přispěchal s ubezpečením o tom, že tyto spekulace jsou mylné, nicméně dnes už jeho dřívějším slovům rozumíme jinak. Project Scarlett byl v minulosti skutečně termín patrně vymezený pouze pro konzoli Xbox Series X a spekulovaný Series S vznikal a stále vzniká pod jménem Lockhart. Web Video Games Chronicle ale uvádí, že Microsoft už nově názvem Scarlett označuje celou generaci konzolí, jež se dnes dále dělí na projekty Anaconda (Xbox Series X) a na Lockhart, tedy spekulovaný Xbox Series S.

Z pohledu hráče je pak nejdůležitější ubezpečení, že ačkoli by dosud nepředstavený Lockhart měl být papírově slabší konzolí, nemělo by to nikdy ohrozit kompatibilitu nových titulů, což podtrhuje i dříve vyřčený slib, že Halo Infinite pohodlně poběží i na stávajícím Xboxu One. V řeči čísel to nicméně znamená, že Halo Infinite sice dokáže zaměstnat 12 teraflopů grafického výkonu Xbox Series X, vedle toho mu budou ale stačit i údajné 4 teraflopy, kterými má dle dosavadních úniků disponovat právě Lockhart. A pokud byste se snad s odstupem ptali, co stálo za tím, proč ukázka Halo Infinite příliš neohromila, můžeme posloužit jen zmínkou vývojářů, že jsme sledovali PC verzi, která bude odpovídat podobě na Xboxu Series X, stále bychom prý ale měli mít na paměti, že jsme sledovali rozpracovanou verzi, o čemž mluvila například novinářka Alanah Pearce ve svém nejnovějším videu.

# akční # fps # halo # sci-fi # střílečka

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru