Assassin’s Creed Valhalla nebude mít české titulky

Gameplay trailer uvidíme příští čtvrtek. S verzí pro Xbox One dostanete upgrade pro Series X

Zdroj: Ubisoft
1. 5. 2020
Název hry: Assassin’s Creed Valhalla Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 17. 11. 2020 Platformy: , , , , , Žánr:

Jak se dalo očekávat, včerejším představením hry Assassin’s Creed Valhalla příval novinky na konto vikinského dobrodružství neskočil, ale naopak odstartoval. V dalších hodinách k nám tak proudily nové podrobnosti, z nichž ty nejzajímavější musíme prostě shrnout v dalším textu, jakkoli začíná působit náš obsah poněkud monotématicky.

Gameplay trailer uvidíme ve čtvrtek

Pro řadu českých a slovenských fanoušků je jednou z nejzásadnějších zpráv, že nejnovější díl assassinské ságy nenabídne české titulky. Informaci přinesl jako první Michal Burian z magazínu Indian a Vortexu ji potvrdil i zástupce českého distributora. Lukáš Hruška ze společnosti ConQuest entertainment však zatím podle svých slov nemá stran lokalizace podrobnosti k dalším hrám od Ubisoftu. Proslýchá se však, že bez češtiny se budeme muset obejít i v jiných hrách, u nichž jsme dříve s překladem počítali. Zprávu o chybějící lokalizaci u Valhally komunikoval na svém Twitteru rovněž překladatel Filip Ženíšek.

Fanoušci se také pídili po informaci, kdy po cinematic traileru uvidíme hru přímo v akci, respektive alespoň v enginu. Odpověď přinesl Ubisoft spolu s Microsoftem. První gameplay trailer bude mít premiéru ve čtvrtek 7. května. Objeví se společně s dalšími hrami v Inside Xbox, který bude prezentovat tituly pro Xbox Series X. Tento program bude vyhrazen hrám, na kterých nedělá přímo Microsoft, vysvětlil Aaron Greenberg na Twitteru. First party hry redmondský gigant představí v létě.

Upgrade na Xbox Series X zdarma

Assassin’s Creed Valhalla bude podporovat službu Xbox Smart Delivery podobně jako třeba Cyberpunk 2077. To znamená, že ten, kdo si koupí hru na Xbox One, bude mít zdarma přístup k vylepšené verzi pro Xbox Series X. U first party her od Microsoftu půjde o samozřejmost, u ostatních vývojářů a vydavatelů jde o dobrovolnou funkci. Záleží jen na nich, zda se ji rozhodnou podporovat. Uvidíme, zda nějaký podobný cross-buy formát představí i Sony u PlayStationu 5.

Když už je řeč o novém Xboxu, na něm hra poběží v rozlišení 4K a s podporou HDR. Informace o rozlišení a frameratu na dalších platformách zatím nejsou k dispozici. Fanoušci doufají v 60 snímků za sekundu, ale je rozumné držet zatím očekávání na uzdě.

Obě pohlaví budou kanonická

A teď už spíš ke hře samotné. Ať už bude váš hlavní hrdina Eivor muž, anebo žena, obě pohlaví budou kanonická. Informaci na Twitteru uvedl narrative director Darby McDevitt ze studia Ubisoft Montreal. Zatím nicméně nevysvětlil, jak toho autoři dosáhli. Šlo by podle něj o spoiler. Naznačil jen, že to pochopíme, až si titul zahrajeme. Zajímavé bude také zjistit, jak se s touto skutečností popasuje chystaný román, který má doprovodit hru do prodeje.

Ani v novém dílu nebude podobně jako v Origins a Odyssey chybět pohled z ptačí perspektivy díky okřídlenému společníkovi. Naším zvířecím pomocníkem bude tentokrát krkavec. Bude jej možné využít pro průzkum okolního terénu. Má mít ale současně řadu nových schopností. V článku magazínu Eurogamer k tomu například padlo, že vývojáři chtějí hráče odměňovat za jejich zvědavost a povzbudit je k průzkumu světa. Proto také musí být zajímavý a atraktivní. Vikingové ostatně byli také průzkumníky, takže to do celého konceptu skvěle zapadá.

Namísto toho, abychom prozkoumávali jedno teritorium po druhém bez motivace vrátit se zpět, teď bude struktura díky vlastnímu sídlu jiná.

Hra se má méně spoléhat na tradiční systém číselného levelování a místo toho má dát větší prostor vybraným skillům a zbraním. Podobně mají být nepřátelé rovněž definování svými skilly. Prohlásil to creative director Ashraf Ismail třeba v rozhovoru pro Game Informer. Teoreticky to tak může znamenat, že nás nebudou s pomocí levelů autoři na začátku tak silně omezovat v tom, kam se po mapě můžeme vydat a kam nikoli. Navíc by nepřátelé z logiky věci nemuseli dorovnávat úroveň hráče a “levelovat” spolu s hrdinou, což se také řadě fanoušků nelíbilo. Matematika bude samozřejmě v pozadí stále hrát podstatnou roli, ale zřejmě nemá výsledek působit tak mechanicky.

Z rozhovorů vyplývá, že mnohem důležitější roli než kdy dřív bude hrát už včera zmíněná správa a stavba vlastní osady. Uvidíme, jak moc se bude lišit od renovací a možností koupit či opravit některé nemovitosti, což známe ze starších dílů. V naší vesnici máme doslova žít, činit tu klíčová rozhodnutí, pravidelně se sem vracet a vyrážet odsud na výpravy. Lead producer Julien Laferrière prozradil magazínu Eurogamer, že to mělo zcela proměnit styl hry. Namísto toho, abychom prozkoumávali jedno teritorium po druhém bez motivace vrátit se zpět, teď bude struktura díky vlastnímu sídlu jiná. A pravdou je, že když si odmyslíme plejádu úkolů, v posledních dvou dílech skutečně člověk neměl s ohledem na rozsah světa a příběh mnoho důvodů vracet se do „rodného kraje“.

Nahlásit chybu v článku

68

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím