Assassin’s Creed: Codename Red, Ubisoft, Assassin’s Creed Red má být příběhem samuraje a nindži

Assassin's Creed Red má být příběhem samuraje a nindži

Insider Gaming láká na dvě hratelné postavy a velký důraz na stealth. Hra je ale stále daleko

Zdroj: Ubisoft
17. 3. 2023

Tom Henderson v článku na magazínu Insider Gaming opět po čase přinesl nějaké nové informace o projektu Assassin’s Creed: Codename Red. Jen stručně připomeneme, že byl měl být součástí nové platformy Assassin’s Creed: Infinity, hra je zasazena do Japonska a její vývoj vede studio Ubisoft Quebec. Příběh z feudálního Japonska má být dobrodružstvím šinobi a vrátí se k pojetí akčního RPG. Po nějakých spekulacích vydavatel titul formálně oznámil v rámci loňské speciální assassinské prezentace, ale nic moc nám o něm jinak neřekl.

Vývojáři se prý inspirují Splinter Cellem nebo Hitmanem.

Teď Henderson přináší neoficiální informace od anonymního zdroje. Hra má nabídnout dvě hratelné postavy, jak Insider Gaming informoval už dřív. Jednou z nich má být šinobi/nindža a druhou samuraj. Podrobnosti prý nezná ani Henderson, ale tvrdí, že samurajem bude žena a nindža je prý zase nějaký uprchlík z Afriky, což zní trochu divoce.

Podle Hendersona má být Red zaměřen výrazně na stealth a plížení. Vývojáři se prý inspirují Splinter Cellem nebo Hitmanem a důležitou roli má hrát schovávání těl, skrývání ve vysoké trávě, zhasínání světel a podobně. V tomto smyslu by se tak mohla zase hra víc vrátit k náladě prvního dílu. Podle Insider Gamingu není zcela jasné, kdy bude Red představen blíže, ale hlavní důraz na E3 bude údajně Ubisoft klást na Mirage, jeho gameplay a VR titul Assassin’s Creed Nexus.

Až nyní mají prý vývojáři dostatek zkušeností, aby zvládli toto náročné téma.

Závěrem si zrekapitulujeme, co jsme se ještě o hře dozvěděli dříve. Projekt Red má být další opravdu velký Assassin’s Creed. Vývoj vede Jonathan Dumont. Hra vyjde nejdříve v roce 2025 a Ubisoft ji označuje jako třetí kapitolu v historii celé značky. Půjde o změnu na poli hratelnosti i technologie a plný přechod na nové konzole. Jednou ze změn má být ještě dynamičtější svět, který se má vyvíjet okolo hráče. Titul má být realističtější i díky animacím a prostředí komplexnější.

Ubisoft láká, že Red bude podporovat mnoho let po vydání dalšími rozšířeními. Pokud jde o to, proč až nyní Ubisoft vezme hráče do Japonska, po kterém fanoušci volali tolik let, věří producen Marc-Alexis Côté, že až nyní mají dostatek zkušeností, aby zvládli toto náročné téma. Do Japonska se prý chtěli pustit už dřív, ale teprve teď mají jistotu, že dokáží vystihnout kulturu, která je tak odlišná. Teď údajně mají vše pro to, aby dostáli vysokým očekáváním fanoušků. Zatímco Mirage má být akční adventura jako na začátku ságy, Red bude opět akčním RPG.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru