Sony představuje vlastní značku periferií pro PC

Brand InZone přinese monitory i sluchátka. Jde o další krok společnosti vstříc PC hráčům

Zdroj: Sony
29. 6. 2022

Není možné si nevšimnout transformace, kterou společnost Sony v souvislosti s hraním prochází. Po letech výlučného zaměření na konzoli PlayStation ve smyslu her, nejrůznějších akcí i periferií, můžeme už nějakou dobu sledovat zvýšený zájem o počítačový segment. V první řadě se to projevilo na iniciativě, prostřednictvím které japonská společnost vydala některé své starší tituly z PlayStationu na PC a hodlá v tom pokračovat i nadále. Dále můžeme mluvit o možnosti hrát některé tituly z cloudu i na PC díky oficiální aplikaci. A nově přidáváme také vytvoření vlastní značky pro periferie, jako jsou monitory či sluchátka, kterou Sony označuje jako InZone. S tímto brandem se tak budeme patrně v nadcházejících letech a měsících setkávat na akcích Sony a hráči se mohou těšit na novinky, které by měly zaručit na počítačích ty nejlepší zážitky z her, a to přirozeně nejen od Sony.

První produkty zmiňované značky InZone zahrnují dvojici herních monitorů a tři headsety, při jejichž výrobě měla společnost Sony zúročit všechny své zkušenosti průkopníka na poli audiovizuálních technologií. Design zařízení vychází z podoby PlayStationu 5, takže dochází ke kombinování bílé a černé barvy spolu s některými liniemi samotné konzole i ovladače DualSense. Sony chce zároveň poskytnout hráčům alespoň část know-how, které využila při výrobě nejnovějšího PlayStationu, a tak se chlubí například prostorovým 360stupňovým zvukem v případě sluchátek a vysokou odezvou v souvislosti s monitory. Jak navíc uvádí vedoucí oddělení herního obchodu a marketingu Jukihiro Kitajima, zájem o vstup na tento trh je posílen i rozšiřování soutěží v e-sportu i skutečností, že Sony koupila práva na organizaci největšího turnaje v bojovkách Evo.

Co se týče jednotlivých produktů, začněme monitory InZone M9 a M3, které jsou i svým designem určené zejména pro hraní na turnajích. Jak popisuje společnost Sony v tiskové zprávě, monitory mají například poměrně subtilní základnu, aby kolem ní bylo možné položit velkou podložku pod myš, případně obligátním profesionálním způsobem natočenou klávesnici. Malou základnu ale patrně ocení i ti, kdo nemají ve svém bytě dostatek prostoru na velký stůl, takže použití je rozhodně univerzální. Co se týče specifikací, dražší model M9 nabídne rozlišení 4K při maximální frekvenci 144 Hz, podporu HDR i funkce VRR a odezvu 1 ms. Monitor InZone M3 pak cílí na hráče, jejichž nejvyšší rozlišení je 1080p, ale tlačí na obnovovací frekvenci, která v tomto případě činí až 240 Hz. I tento monitor podporuje HDR, byť nižšího standardu, stejně jako VRR nebo Nvidia G-Sync. Rychlost odezvy u tohoto monitoru Sony neuvádí, stejně jako cenu, která by však měla být zveřejněna v průběhu letošního roku. Naopak cenu pro M9 známe – činí 27 709 Kč s dostupností v průběhu letošního léta.

Zdroj: Sony

Trojice headsetů je označena jako H9, H7 a H3, a také sluchátka vychází z výše popisovaného „PS5“ designu. Modely H9 a H7 jsou bezdrátové, oba disponují technologií 360 Spatial Sound for Gaming a můžete u nich využít proces rychlého 10minutového nabíjení, po kterém budou sluchátka fungovat minimálně hodinu. Rozdíly přichází v technologii potlačení okolního hluku, kterou nabídne jen Model H9, ovšem za cenu nižší udávané výdrže na jedno plné nabití, která činí 32 hodin, zatímco u modelu H7 je to 40 hodin. Poslední model H3 je drátový, rovněž nabízí 360stupňový prostorový zvuk, ale kromě shodného zpracování optimalizace akustiky nepřináší nic dalšího. Co se týče cen, ani v tomto případě nemíří Sony příliš nízko – jednotlivé modely pořídíte za 7 499, 5 749, resp. 2499 korun s tím, že u autorizovaných prodejců Sony budou dostupné už od příštího měsíce.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru