Vampire The Masquerade: Bloodhunt, Paradox Interactive, Pražská upírská akce Bloodhunt dostane team deathmatch

Pražská upírská akce Bloodhunt láká na team deathmatch

Do hry míří tradiční mód, jenž má oslovit i ty, kteří režim battle royale moc nemusí

Zdroj: Sharkmob
9. 7. 2022
Název: Vampire The Masquerade: Bloodhunt Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr: Datum vydání: 27. 4. 2022
Vampire The Masquerade: Bloodhunt

Free-to-play battle royale akce Vampire: The Masquerade – Bloodhunt od studia Sharkmob mě celkem pochopitelně velmi zaujala svým zasazením. Nicméně tomuto žánru moc nefandím a akce v ulicích Prahy mě nakonec nedokázala vtáhnout na dlouho. Teď by se ale na tom mohlo něco změnit díky chystanému updatu, i když to paradoxně popírá původní myšlenku. Vývojáři totiž naservírují hráčům klasický team deathmatch.

Beta nového režimu odstartuje 14. července a slibuje klasické zápasy dvou týmů proti sobě po osmi lidech. A když říkám klasické, tak tím myslím i s respawny. V boji zvítězí tým, který jako první dosáhne předepsaného skóre. Tento nový režim se nebude hrát v celé oblasti battle royale mapy, ale dostane pět arén, které z ní vycházejí. Jsou to jatka, disco, hotel, staveniště a přístav.

Sharkmob doplní existující lokace. Na nádraží zavítáte do nového vlaku a budova Rudolfina se rozrůstá o půdu.

Tím ale výčet plánovaných novinek nekončí. Autoři se pochlubili, že už zaznamenali 6 milionů registrací, což je korektní termín. Dobře ví, že ne každý, kdo hru vyzkoušel, u ní pak zůstal. Tým se také rozhodl upravit způsob, jakým přistupuje k updatům a opravám. Namísto delších sezón plánují vývojáři vydávat nový obsah v menších, ale častějších balíčcích. Otevřeně přiznávají, že udržet dosavadní způsob by nebylo pro jejich relativně malý tým snadné a takto budou moci rychleji posílat hráčům různé novinky.

Součástí letních novinek ale není jen plánovaný team deathmatch. Autoři samozřejmě neopomíjejí dál rozvíjet a vylepšovat na základě zpětné vazby jádro hry. Rozšíří tak třeba digitální Prahu. Mapa se ale přinejmenším zatím nerozroste o nové čtvrti a městské části. Sharkmob doplní existující lokace. Na nádraží zavítáte do nového vlaku a budova Rudolfina se rozrůstá o půdu. Do hry míří také nové zbraně – nůž a páčidlo. Součástí updatu jsou pochopitelně také různé opravy.

Další podrobnosti pak nad rámec oficiální tiskové zprávy přinesl magazín VG247. Producent David Sirland tu prohlásil, že nás v TDM čeká kratší kompaktnější režim. Autoři jej nazývají betou, protože chtějí celý zážitek vyladit společně s hráči. Jádro hráčů podle Sirlanda bude na novinku pohlížet jako na způsob, jak začít a procvičit si různé schopnosti, postavy a zbraně. Pro ostatní půjde prostě o alternativu k battle royale akci, kterou třeba nemusí.

Všechny tyhle novinky mají přimět vrátit se některé hráče, kteří titul opustili, přiznává otevřeně Sirland. Říká, že základnu mají slušnou, ale není tak velká, jak by si sám přál. Z odchodu ale nikoho neviní, sám poznamenává, že je to i vinou toho, jak pomalu tým dokázal reagovat na některé podněty. Autoři mají představu, kolik lidí má titul pořád nainstalováno, ale nehrají jej. Doufají přitom, že tento a podobné updaty jim pomohou zase některé hráče přilákat zpět a postupně základnu fanoušků zvětšit.

Na všechny možné novinky se můžete podívat v čerstvém traileru, který docela pěkně popsané změny prezentuje a budí ve mě chuť se do Prahy vrátit v klasickém multiplayeru. A co vy? Hrajete Bloodhunt, případně dáte mu znovu šanci?

# battle royale # multiplayer # upíři # world of darkness

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru