branding
branding
3
  • SpeedyRedy napsal:
    DOA6 vznikla jen proto, aby dojila hráčům peněženky. Je ale smutné, že má hra ve srovnání s pátým dílem tak ořezaný obsah, například chybí tolik oblíbený TAG mod, story mod je v šesté hře o ničem, animace postav a modely postav nezaznamenali některak výrazný posun vpřed z hlediska vizuální stránky, tj. postavám se stále boří ruce do oděvu, oblečení je při různých pohybových pózách zdeformované, polygonový model se deformuje třeba tvar nohy při výpadu vpřed atp. Kdyby ta hra byla alespoň nějakým posunem ale fakt říkám si, vznikla jen proto, aby se z hráčů mohlo rejžovat. Třeba absence tolik oblíbených bojovnic Momiji, Rachel, Phase4, Nyotengu v základní hře, tolik oblečků, které jsme si koupili v minulé hře si zde pokud je chceme musíme koupit znovu. Fakt, tahle hra je hnus. Nejlepší řešení je dát si to off-line na PC, kde není obtížné stáhnout verzi se vším obsahem, který už čítá částky za deseti tisíce korun. Za mě DOA6 hnus a zdvihnutý prostředníček směrem k těm, co si za to účtují tyto astronomické částky.
  • Forestix napsal:
    Běžná praxe i u jiných her, zmonetizovat běžné funkce. Jen to nebudí takovou kontroverzi. Hráči sami dávají hernímu průmyslu najevo, tím za co platí, že si s nimi může dělat co chce. Jen bych rád věděl jak to bude vypadat třeba za 10 let. To už bude zpoplatněno i zapnutí hry. 😀
  • Yharnam napsal:
    Nenasytnost některých vývojářů a vydavatelů je opravdu zarážející. Ale znáte to,tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne. Naše peněženky nejsou nafukovací.

Napsat komentář