Bývalý šéf Arkane dělá retro sci-fi s chobotnicí

Bývalý šéf Arkane dělá retro sci-fi s chobotnicí

Darwin's Paradox se inspiroval filmy z padesátých let, ale i hrami jako Limbo nebo Inside

Zdroj: ZeDrimeTim
7. 6. 2022

Bývalý šéf francouzského studia Arkane Lyon Romuald Capron po vydání akce Deathloop oznámil, že ve vedení končí a chce zkusit něco nového. Tehdy naznačil, že chce pomoci dalším herním firmám realizovat jejich kreativní vizi. Nyní už víme, do čeho se pustil. Připojil se k pařížskému týmu ZeDrimeTim, aby se podílel na plošinovce inspirované estetikou sci-fi z padesátých let.

Darwin’s Paradox je debutem nového studia a míří na PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series. Novinka se inspiruje hrami jako Limbo, Inside nebo Little Nightmares, píše britský Eurogamer. Veselou hru ale měly ovlivnit také moderní 3D animované filmy. Jako taková vzniká s využitím nejnovějších technologií. Vývojáři vsadili na Unreal Engine 5 od Epicu a vyjít by jejich titul měl začátkem roku 2024.

Zdroj: ZeDrimeTim

Capron u projektu zastává roli výkonného producenta a hned ho prý přilákal výtvarný styl a mechanismy hry. Samotné studio ZeDrimeTim je nové a u jeho zrodu stáli lidé z her i filmu. Hlavním hrdinou hry má být chobotnice hledající domov a titul má mít rozpočet 2 miliony eur. Na další podrobnosti byste se ale v tuto chvíli ptali marně.

Estetikou a atmosférou vědeckofantastických béček z padesátých let se inspirovaly mimo jiné hry Destroy All Humans! nebo Journey to the Savage Planet. Relativně blízko má k tématu také akce The Bureau: XCOM Declassified, i když ta už je zasazena do začátku šedesátých let.

Zdroj: ZeDrimeTim

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru