Death Stranding, 505 Games, Sony Interactive Entertainment, Zaseknutá vozidla v Death Stranding půjdou zlikvidovat

Zaseknutá vozidla v Death Stranding půjdou zlikvidovat

Jinými hráči vytvořené zátarasy by mohly začít mizet už do dvou týdnů

4. 12. 2019
Název: Death Stranding Vývojář: Vydavatel: , Platformy: , Žánr: Datum vydání: 8. 11. 2019

Jestliže jste se již ponořili do tajemného světa Death Stranding a pokud jste v tomto titulu zároveň už stihli nějaký čas strávit, tak už jistě víte o tom, jakým způsobem zde funguje multiplayerová složka hry. Ve sdíleném světě sice na druhou živou duši hned tak nenarazíte, jde však objevovat předměty a pozůstatky činnosti druhých, což má v pozdějších fázích hry podobu mimo jiné také vozidel. Zde si ale raději dovolím varování předem – pokud se hrou máte prozatím pramalé zkušenosti či zda netrpělivě vyhlížíte PC verzi hry a vyhýbáte se veškerým informacím o náplni, tak raději odvraťte zrak jinam a vězte, že následující řádky by se PC verze už určitě týkat neměly.

Jednou ze základních myšlenek hry je sdílení zkušeností a vzájemná pomoc mezi hráči. Díky tomu je možné v pozdějších fázích hry nalézt ve světě hry mimo jiné také vozidla a těm je navrch možné i budovat sdílené cesty. Nalezení palivem doplněného vozidla sice může mít podobu vítané pomoci shůry a usnadní složité doručování objednávky, nicméně nedlouho po vydání se právě toto stalo trnem v oku celé řady hráčů. Mnozí se totiž snaží za každou cestu dostat se se svým dopravním prostředkem kamkoli, jenže v této snaze mohou samozřejmě fatálně selhat v těžko přístupném terénu. Problém ale nastává v onom sdílení s druhými hráči. Těm totiž mohou opuštěná vozidla snadno znepřístupnit jindy schůdnou cestu a kolikrát s nimi nejde ani jednoduše pohnout a ukazují se být velkým problémem. Nicméně snad ne na dlouho – měsíc po vydání hry se ozývají vývojáři a slibují ještě v průběhu prosince přinést kýženou nápravu.

Výše přiložený tweet slibuje blíže nespecifikovaný způsob opravy, jež by měla být dostupná už okolo poloviny prosince, a to spolu s možností zvětšit si text titulků ve hře. Není tedy každopádně jasné, zda budou moci vozidla, jež se zasekla například ve vstupu do jeskyně, likvidovat hráči samotní, anebo zda se o jejich likvidaci postará sama hra, například nějakým autonomním způsobem. A že nejde o něco, nad čím by šlo jen tak mávnout rukou a že se jedná o velký problém, o tom již může svědčit například následující obrázek pocházející z Redditu hry:

Tento příklad používá britský Eurogamer jako ukázku složité situace některých hráčů, kteří se snaží dostat k postavě, jež je ve hře ztvárněna americkým moderátorem Conanem O’Brienem. V tomto případě jde o odlehlou lokaci, do níž se někteří hráči dostávají klidně i dlouhé hodiny a ve které se dle reakcí hráčů na Redditu podobné situace zjevují prakticky trvale. Výsledek dlouhého cestování tímto může být pro mnohé frustrující z toho důvodu, že odstranění takovéto překážky vyžaduje speciální výbavu. Třeba výbušné zbraně. Nicméně tento problém by měl ze hry vymizet a už tak pozoruhodný zážitek (připomínám, že od nás si hra v recenzi odnesla maximální možné hodnocení) by mohl být opět o něco lepší. A kdoví, třeba se jednou dočkáme i pokračování.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru