Watch Dogs: Legion nabídne 20 odlišných verzí příběhu

Všechny mají své vlastní postavy, dabing i cut-scény, říká designér Clint Hocking

24. 6. 2019
Název: Watch Dogs: Legion Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 29. 10. 2020 Platformy: , , Žánr:

Když jsme se o Watch Dogs: Legion dozvěděli poprvé, trochu jsme nad zamýšleným konceptem kroutili hlavami. Jen pro připomenutí – třetí díl městské akce od Ubisoftu, nově zasazený do Londýna, chce nechat hráče ovládat jakoukoliv postavu, na kterou ve hře narazí. Hlavním důvodem pro střídání jednotlivých postav mají být jejich unikátní schopnosti, jejichž kombinováním chce organizace DedSec zajistit svobodu a bezpečí obyčejným lidem, kteří tvrdě doplácí na chaos a bezpráví, bující po odchodu Velké Británie z Evropské unie. Unikátní a možná až příliš ambiciózní prvek ale není tím jediným, co tým v torontské pobočce Ubisoftu pod vedením Clinta Hockinga připravuje – vedle nekonečného množství hratelných postav se prý můžeme těšit i na 20 verzí příběhu, který počítá s odlišnými postavami a dokonce i rozdílnými cut-scénami.

Noční můra vývojářů?

„Ve hře není žádná hlavní postava, která by rozehrávala všechny filmové sekvence, abychom do nich formou vedlejších postav dostali rekrutované osoby,“ říká Clint Hocking v rozhovoru pro magazín Edge. Navíc dodává, že tím rozhodně nemá na mysli jen změnu modelu dané postavy na základě toho, koho právě ovládáte. Jak už bylo uvedeno výše, Hocking mluví o natáčení spousty cut-scén, které se během hraní vůbec nemusí objevit, a je logické ptát se – jak toho vývojáři dosáhli. To, co zní jako sen mnoha hráčů, totiž může být noční můrou vývojářů, nejste-li Rockstar a nemáte na vývoj jediné hry osm let…

„Využíváme technologii, která umí měnit hlasy, takže i když rekrutujete Joea a Johna, kteří mají hlas jediného herce, nepoznáte to ani ve chvíli, kdy se budou bavit spolu,“ říká Hocking. Co se týče množství postav, studio to podle Hockinga vyřešilo pečlivou fotogrammetrií obličejů, tedy technologií, kdy se z fotek sestavují realistické modely, které pak pokročilé a dle Hockinga inovativní způsoby animace rozhýbávají. „Vytvořili jsme tak tisíce unikátních lidí s odlišným oblečením a rozdílnými životními styly, takže byste opravdu neměli ve hře potkat stejnou osobu dvakrát,“ vysvětluje designér Watch Dogs: Legion.

Opatrnost!

Dále v rozhovoru pak Hocking rozebírá prvek trvalé smrti rekrutovaných postav, od kterého si slibuje jednak větší opatrnost při hraní a jednak určitou emocionální rovinu, která hráče u nového Watch Dogs udrží. „Zrovna před několika dny jsem přišel o jednu z nejlepších postav, se kterou jsem za poslední dobu hrál. Ztratil jsem ji kvůli bugu – spadl jsem do Temže a myslím, že se něco stalo s geometrií, takže jsem nemohl vylézt, přiletěl dron s brokovnicí a byl konec. Pak jsem vážně na několik minut musel odejít od stolu a trochu to rozdýchat, vážně mě to mrzelo,“ vzpomíná Hocking. Dodává ale, že na něco takového by se měli hráči připravit už dopředu, protože udržet postavu naživu po dobu celé hry – která by měla podle jeho odhadů zabrat přibližně 60 hodin – bude hodně složité.

„Ačkoliv mají jednotliví rekruti svou vlastní sadu unikátních schopností, vždy spadají do třech hlavních kategorií.

Úspěch bude podle Hockinga hodně záležet na tom, jak se vám bude dařit vybírat ty správné postavy na konkrétní typy misí a na tomto místě možná i nechtíc poodhalil, že to s chystanou variabilitou možná nebude až tak revoluční, jak se z jeho předchozích slov mohlo zdát. „Ačkoliv mají jednotliví rekruti svou vlastní sadu unikátních schopností, vždy spadají do třech hlavních kategorií – infiltrátoři, hackeři a bojovníci,“ vysvětluje Hocking a v rozhovoru se zaobírá detailnějším popisem jejich možností. V tomto ohledu nás asi nejvíc zaujala první zmiňovaná skupina, která bude moci využívat pokročilou verzi zařízení pro kontrolu CTOS a zdaleka nejvíc nám připomíná schopnosti hrdiny prvního dílu Aidena Pearce, je ovšem možné, že společné prvky budou schopní využít i ostatní.

Nakolik se však bude Legion prvnímu dílu podobat, nebudeme moci rozluštit dříve než po vydání hry na začátku března příštího roku. Do té doby určitě mrkněte na Jirkovy dojmy z bezmála hodiny hraní a těšte se na další přísun informací.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru