Warzone nabízí po týdnu i plnohodnotný sólo režim

Nový battle royale si už zahrálo 15 milionů lidí, opraveny byly nejvážnější chyby

Zdroj: Activision
18. 3. 2020
Název hry: Call of Duty: Warzone Vývojář: , Vydavatel: Datum vydání: 10. 3. 2020 Platformy: , , , , Žánr:

Jediný den stačil novému battle royale Warzone, aby překonal hranici 6 milionů hráčů. Po čtyřech dnech od uvedení pak hlásili zástupci Activisionu více než dvojnásobek – tedy 15 milionů lidí, kteří si alespoň jednou zkusili free-to-play přídavek k aktuálnímu Call of Duty: Modern Warfare zahrát. Obrovská popularita, poháněná zvoleným platebním modelem, velkým množstvím hráčů sedících neplánovaně doma a nepochybně také vlastními kvalitami hry, teď vývojáře z Infinity Ward přiměla k první velké změně a zapojení plnohodnotného režimu pro jednoho hráče. Aktuální patch ale samozřejmě opravuje také řadu menších i větších bugů a nově například připisuje zabití tomu hráči, který protivníka vyřadil z boje, nikoliv tomu, kdo ležícího hráče zabitím poslal do gulagu.

„Pro některé operátory jsou tři hráči příliš. Pro takové případy je tu sólo režim – novinka v battle royale módu Warzone pro Call of Duty, která právě přichází,“ lákají vývojáři na novou herní variantu prostřednictvím blogu. Uvádí, že sólo režim je určen těm, kdo se nechtějí na nikoho ohlížet a kdo si současně věří, že obstojí v konkurenci dalších 149 hráčů. Jen pro upřesnění pak vývojáři dodávají, že pravidla zůstávají neměnná – na mapu Verdansk skočíte z armádního letounu vyzbrojení pouze pistolí, nové zbraně a výbavu musíte najít a samozřejmě můžete v průběhu zápasů plnit kontrakty, vydělávat peníze a kupovat nové kill-streaky. Jediná změna přichází v gulagu, který přináší možnost, jak se do hry vrátit. Když uspějete v týmové hře, ke svým parťákům se vrátíte. Když neuspějete, mohou vás spoluhráči za poplatek oživit v nákupní stanici. V sólo režimu však v případě neúspěchu v 1v1 souboji uvnitř gulagu hra definitivně končí a musíte Warzone odstartovat znovu.

Už dříve mluvili lidé z Infinity Ward o tom, že interně testují všechno možné – včetně větších i menších skupin, případně vyššího počtu hráčů obecně – takže je absence dalších režimů pravděpodobně jen otázkou času.

Fanoušci přijali informaci s potěšením, ne všem ale varianta pro jednoho hráče stačí. Vždy s ohledem na počet hrajících přátel si mnozí přejí hraní ve dvoučlenných týmech, ale i ve čtveřicích, které však vývojáři na druhou stranu nikdy nesmetli ze stolu a je pravděpodobné, že se tyto varianty v budoucnu objeví. Už dříve ostatně mluvili lidé z Infinity Ward o tom, že interně testují všechno možné – včetně větších i menších skupin, případně vyššího počtu hráčů obecně – takže je absence režimů pravděpodobně jen otázkou času. Na místo toho se ale momentálně snaží odladit celkový zážitek a pochopitelně i odstranit chyby, které hraní narušují. Podle detailů k aktuálnímu patchi tak vývojáři vyřešili například problém se zvýšenou rychlostí pohybu některých hráčů, kteří se vrátili z gulagu zpět do hry. Hráči by se rovněž neměli zasekávat pod nákupními stanicemi, když v jejich blízkosti zalehnou k zemi a již by nemělo být možné využívat exploitu, který umožňoval střílet i z boje vyřazeným hráčům.

Jen pro připomenutí vás ještě odkazujeme na včerejší článek o tom, že diváci zápasů v gulagu mohou při troše štěstí a konstelaci okolností zabít bojující hráče vrženým kamenem. Případů bylo zaznamenáno již několik, ať už šlo o sebrání posledního zbytečku zdraví, nebo aktivace výbušniny a hráči pořád nemají jasno, jestli jde o záměr, nebo chybu. A na úplný závěr, stiskněte F na počest Jirkova snažení během streamu Warzone, jehož posledních deset patnáct minut už vešlo do dějin Vortexu.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru