Destiny 2, Activision, Vývojáři z Bungie vyrobili prototyp bojovky podle Destiny

Vývojáři z Bungie vyrobili prototyp bojovky podle Destiny

Během pár dní vznikla loni v lednu funkční a hratelná verze. Můžeme se podívat na video

22. 2. 2019
Název: Destiny 2 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 6. 9. 2017

Ve světě videoher není nic neobvyklého, když se zavedená značka pokouší vymanit z původního domácího žánru a nad rámec něj nabídnout fanouškům další zážitky ze stejného vesmíru, ale v jiném pojetí. Namátkou můžeme jako příklad vypíchnout sérii X-COM, respektive XCOM. Kultovní strategická sága v průběhu let experimentovala s vesmírným „simulátorem“, střílečkou z pohledu třetí osoby i taktickou akcí. Ne vždy tyto pokusy dopadnou dobře a často skalní fanoušky spíše rozčilují. Ale podobné nápady se nesporně rodí nejen v hlavách “hamižných vydavatelů”, ale i samotných autorů.

Skupinka vývojářů z Bungie tak dostala nápad vytvořit klasickou bojovku inspirovanou světem Destiny. S tímhle prototypem se na svém webu pochlubil bývalý dlouholetý zaměstnanec Bungie a designér série Halo David Candland, který dnes pracuje ve studiu Monolith Productions. Prozradil přitom, že jednou ročně autoři Destiny pořádají tradiční akci, v rámci níž všichni zaměstnanci na týden přeruší svou normální práci, spojí se organicky s dalšími lidmi napříč studiem a vytvoří malé týmy. To vše ve snaze vytvořit něco zajímavého a nového.

Loni v lednu takto vznikl základ bojovky Destiny of Fighters: Super Turbo. Candland se spojil s osmi dalšími vývojáři, kteří se chtěli přesvědčit, zda by v enginu Destiny dokázali dát dohromady klasickou bojovku. I když má pochopitelně ke skutečné hře výsledek jejich snažení daleko, je třeba zdůraznit, že prototyp vznikl během pouhých čtyř dní a pátý den už se prezentoval kolegům ve studiu. Candland měl přitom na starosti UI, HUD, základní design a ilustrace.

V boji se utkají postavy Ikora Rey a Shaxx, na nichž můžete sledovat drobné odlišnosti ve srovnání s původní hrou. Zajímavé je ale i pozorovat, jak by se v akci mohlo projevit něco z toho, co je typické pro původní Destiny. Na video se lze podívat přímo na webu autora. Kromě prototypu samotného je přirozeně zajímavé moci trochu nahlédnout do fungování studia, které tímto způsobem podporuje kreativitu svých zaměstnanců a zároveň zjevně posiluje i vztahy mezi kolegy. Bylo by pěkné, kdybychom měli možnost spatřit další podobné výsledky těchto experimentů.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru