Halo Infinite, Microsoft Studios, Vývojáři Halo Infinite vyvrací spekulace o dalším odkladu

Vývojáři Halo Infinite vyvrací spekulace o dalším odkladu

Hra vyjde v příštím roce, včetně verze pro Xbox One, potvrzuje komunitní manažer

Zdroj: Microsoft
26. 8. 2020
Název: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 8. 12. 2021

Minulou neděli se na portále Restera rozběhly spekulace na konto Halo Infinite. Insider Sponger, jehož informace blíže ověřovali administrátoři diskuze, varoval před dalším možným odkladem hry a hlavně rozhodnutím, nevydat Halo Infinite na Xboxu One. Pro vývojáře ze studia 343 Industries prý mělo být velmi obtížné, vyrovnat se s nedostatečným výkonem sedm let starého hardwaru a podle Spongera v těchto dnech prý skutečně řeší, jak se k problému postavit. Oficiálně to ale zástupci studia vidí jinak, a ačkoliv je nezvyklé, že se k podobným spekulacím vůbec vyjadřují, komunitní manažer John Junyszek se proti Spongerovu tvrzení otevřeně vymezil.

Na dotaz profesionálního hráče Halo Erica „Snip3downa“ Wrona, co se to poslední dobou v souvislosti s Infinite objevuje za zprávy, odpověděl Junyszek celkem jasně. „Ahoj, Ericu. Také jsme si všimli řady těchto falešných „úniků“, jen, prosím, nevěř všemu, co si přečteš. Termín vydání neplánujeme z roku 2021 měnit, stejně jako zařízení a platformy [na které Halo Infinite míří]. Snažíme se, aby hra na těchto platformách běžela co nejlépe,“ napsal Junyszek na Twitteru. Jeho vyjádření pak pochopitelně nezůstalo bez odezvy a stejně jako před několika dny, ani nyní s určitostí říct, co by se hráčům zamlouvalo víc. Vzhledem k tomu, kolik lidí Erica Wrona na Twitteru sleduje, je reakcí požehnaně, osobně bych ale řekl, že přeci jen převládá názor, aby si vývojáři vzali tolik času navíc, kolik potřebují a hru kvalitativně ještě posunuli.

Uvidíme tedy, jestli Junyszek reflektoval pouze aktuální stav, kdy se s dalším odkladem ještě doopravdy počítat nemusí, nebo k tomuto kroku studio nakonec přikročí. Ostatně, nebylo by to poprvé – a už vůbec ne poprvé v historii Microsoftu – kdy se plány o překot měnily na poslední chvíli a to, co platilo náhle platit přestalo. Určitě si vzpomenete na launch Xboxu One a nejasnosti ohledně nutnosti neustálého připojení konzole k internetu. Z nedávné doby se ale o veletoč postarali například i vývojáři z CD Projektu RED, kteří v červnu odložili Cyberpunk 2077, i když už nic nenasvědčovalo, že se tak znovu stane…

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru