Vývojáři Call of Duty opět naznačují „velký počet hráčů“

Battle royale je ale stále jen snem hráčů. Už dříve ho totiž vyvrátil designér multiplayeru

9. 8. 2019
Název hry: Call of Duty: Modern Warfare Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 25. 10. 2019 Platformy: , , Žánr:
Call of Duty: Modern Warfare

Není to ani týden, kdy se Joe Cecot, vedoucí designér multiplayerové složky chystaného Call of Duty: Modern Warfare, vyjadřoval na konto režimu battle royale. V rozhovoru pro IGN řekl, že Black Ops 4 a Modern Warfare vyznávají trochu jiné hodnoty, a i přes to, že Infinity Ward populárnímu multiplayerovému módu fandí, soustředí se tým v tuhle chvíli na standardní herní varianty a jádro celkového zážitku. Navíc je nutné dodat, že o velký počet souběžně hrajících hráčů Modern Warfare nepřijde – v módu Ground War se jich má potkat víc než sto a dalo by se tedy usuzovat, že myšlenky na battle royale v hlavách vývojářů opravdu nejsou. Pak by ale nesměl art director Joel Emslie v oblíbeném formátu desítek rychlých otázek od redaktorů Game Informeru znovu naznačit, jak ho velký počet hráčů fascinuje a doplnit to padoušským gestem z filmu o Austinu Powersovi.

Inkriminovaná pasáž začíná krátce po startu rozhovoru, přibližně v čase 0:45, kdy se redaktor Ben Hanson art directora Modern Warfare zeptá, kolik multiplayerových módu Infinity Ward ještě neohlásilo. Odpovědí mu je jen strohé – mnoho. Proto Hanson přijde s otázkou, který mód hraje Emslie nejradši, a po odpovědi, že jde o zmiňovaný Ground War pro spoustu hráčů, po které přijde ono vzpomínané gesto. I takhle málo ale stačí, aby se v tu ránu začalo mluvit o tom, že Call of Duty: Modern Warfare pravděpodobně obdrží battle royale režim, který si spojujeme s desítkami souběžně připojených hráčů, a znovu se objevuje i spekulace od insidera s přezdívkou TheGamingRevolution. Na začátku července mluvil velmi podrobně o tom, že v Infinity Ward se už na battle royale módu pracuje, a i když by neměl být dostupný k říjnovému vydání hry, stoprocentně s nějakým zpožděním dorazí. Zajímavě také zněla informace o tom, že by se na bojišti – mimochodem až třikrát větším než v Blackoutu z Black Ops 4 – mělo potkávat klidně až 200 hráčů a všechno do sebe hezky zapadá.

Vycházejí nové, a nutno říct, že zcela odlišné úvahy, z nějakého logického základu, nebo si zkrátka dělá Joel Emslie legraci?

Je ale nutné vrátit se zpět k designérovi multiplayeru Joe Cecotovi a jeho rozhovoru na IGN – vyjádření, že battle royale nepřipravují, citovala řada herních i neherních portálů a ještě před třemi dny bylo toto stanovisko považováno za přímé vyvrácení jakýchkoliv spekulací zástupcem Infinity Ward. Vycházejí proto nové, a nutno říct, že zcela odlišné úvahy, z nějakého logického základu, nebo si zkrátka dělá Joel Emslie legraci? Nehledě pak na to, že by smyslu pozbyly i všechny předchozí informace o novém Modern Warfare, které chce být realističtější v singleplayeru a staromilské v multiplayeru. A samozřejmě tu stále máme výše uvedený Blackout – chtěl by Activision opravdu provozovat dvě nesouvisející battle royale hry ve dvou dílech jedné a té stejné série? Naší odpověď pravděpodobně znáte, a i když je svět videoher často zmítán myšlenkovými veletoči, v tomhle případě bychom si stále na battle royale v Modern Warfare nevsadili.

# akční # fps # válka

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru