Skull and Bones, Ubisoft, Vývoj Skull & Bones opouští jeden z game directorů

Vývoj Skull & Bones opouští jeden z game directorů

Antoine Henry strávil v Ubisoftu téměř 15 let. Na prokleté pirátské hře pracoval od roku 2014

Zdroj: Ubisoft
5. 1. 2022
Název: Skull and Bones Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 16. 2. 2024

Pokud jste ještě nezlomili hůl nad Skull & Bones, nezačne pro vás rok 2022 zrovna vesele. Ačkoliv bychom rádi psali například o tom, že tým ze singapurské pobočky Ubisoftu významně pokročil a titul je po sérii odkladů a pravděpodobně i kompletních restartech připraven k vydání, takové zprávy jednoduše nemáme. Namísto toho je tu odchod jednoho z game directorů, který na Skull & Bones pracoval od roku 2014 a je zřejmě zodpovědný za předchozí podoby hry i její aktuální koncept. Přesto se Antoine Henry rozhodl po necelých 15 letech odejít a hledat nové výzvy.

Svůj odchod oznámil na síti LinkedIn před týdnem, takže už od začátku roku může hledat nové angažmá. Konkrétní ve svém rozlučkovém vzkazu nebyl, Henry pouze uvádí, že je vděčný všem lidem, se kterými v Ubisoftu pracoval a váží si toho, co mu přinesli jak po profesní, tak osobní stránce. „Vzhůru k dalším vzrušujícím dobrodružstvím,“ uzavřel svůj vzkaz, pod kterým se sešla řada komentářů s přáními k dalším úspěšným krokům v kariéře a poděkováním za spolupráci.

Co to bude znamenat pro Skull & Bones, není v tuto chvíli zřejmé. Projekt nadále vede Elisabeth Pellen, která byla do funkce ustavena v červenci 2020, kdy došlo zároveň na potvrzení restartu celého vývoje. Pellen tehdy pro magazín Video Games Chronicle uvedla, že si Skull & Bones zaslouží okázalejší přístup, což si logicky vyžádá další čas na dokončení vývoje. Hra byla nicméně oznámena už v roce 2017 a problémy se od té doby na vývojáře jen vrší. Situaci kolem pirátské hry popisoval loni v červenci magazín Kotaku na základě anonymních výpovědí několika zaměstnanců, podle kterých se na hře opakovaně pokazilo úplně všechno a zdánlivě nekonečná příprava hry měla Ubisoft stát v přepočtu už necelé 3 miliardy korun. Poslední zvěsti o možné podobě Skull & Bones naznačují live service model a postup od pirátské nuly až po krále všech moří. Alespoň tak o hře mluvil loni v září insider Tom Henderson, který rovněž specifikoval několik možných tříd lodí a jejich vylepšování.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru