Divinity: Fallen Heroes, Vývoj Divinity: Fallen Heroes je přerušen

Vývoj Divinity: Fallen Heroes je přerušen

Měsíc před vydáním vývojáři oznamují, že hra potřebuje péči, kterou nyní nemůže dostat

16. 10. 2019
Název: Divinity: Fallen Heroes Vývojář: , Platformy: Žánr:

Březnové oznámení spin-offu série Divinity s podtitulem Fallen Heroes muselo být rajskou hudbou pro všechny, kdo si v uplynulých letech zamilovali práci belgického studia Larian. Hra měla být taktičtější, vézt se na vypiplaném soubojovém systému a očekávat jsme ji mohli už letos v listopadu. I z tohoto důvodu fanoušci týmu kolem designéra Swena Vinckeho rádi pominuli, že Fallen Heroes vznikal ve spolupráci s vývojáři z Logic Artists a s velkým očekáváním vyhlíželi konec roku. Jenže kombinace výše uvedených faktorů – tedy šibeniční termín a tolik práce, že ji bylo nutné dělit mezi dva týmy – přináší přesně opačný výsledek, než si hráči slibovali. Vývoj Fallen Heroes byl přerušen na neurčito a oba týmy se vrací ke svým vlastním projektům. V případě Larian Studios se samozřejmě bavíme o třetím díle slavné RPG série Baldur‘s Gate, Logic Artists pak mají pro změnu plné ruce práce s dalšími Expeditions a údajně i úplně novou značkou.

„Pracovali jsme s Logic Artists více než rok před tím, než jsme hru 27. března 2019 oznámili. I přes pozitivní přijetí a vlnu energie od fanoušků jsme se ale nad projektem v uplynulých měsících dlouho zamýšleli a jsme připraveni mluvit o budoucnosti,“ začíná zpráva od vývojářů z Larian Studios, která se nejprve objevila na oficiálním fóru a posléze i sociálních sítích. Vývojáři v ní uvádí, že hlavním důvodem, proč byl Fallen Heroes uložen k ledu, je množství práce, kterou si hra zasluhuje a nemůže ji v tuto chvíli dostat: „Postupně začalo být všem jasné, že hra bude potřebovat více času a prostředků, než kolik jich je momentálně k dispozici, abychom ji mohli dokončit v klidu a přijatelných podmínkách.“ Rozumné rozhodnutí je navíc doplněno o příslib, že se hry v budoucnu fanoušci opravdu dočkají, a proto není aktuální zpráva jakýmsi parte celého projektu.

Lidé z Logic Artists si dosavadní spolupráci velmi pochvalují a přejí lidem z Larian Studios mnoho štěstí s Baldur‘s Gate 3.

„Velmi si ceníme práce, která byla do Fallen Heroes vložena, a i když je nám současného stavu líto, souhlasíme s tím, že jde o skvělou hru, která k hráčům jednou opravdu dorazí,“ říkají vývojáři. Coby nezávislí tvůrci pak ctí, že každý chce raději pracovat na svých vlastních hrách a nepřímo tak naznačují, že za přerušením vývoje může stát i aktuální zájem Logic Artists, pustit se do již zmiňovaného nového IP. Nad rámec třetích Expeditions sice není uvedeno, o co by přesně mělo jít, ale samotná zmínka může vyvolávat jisté pochyby. I přes to si ale Logic Artists dosavadní spolupráci velmi pochvalují a přejí lidem z Larian Studios mnoho štěstí s Baldur‘s Gate 3. Dá se proto předpokládat, že až budou na obou stranách ruce opět volné, spojí obě studia své síly a Fallen Heroes dokončí.

Přijít o další Divinity by totiž byla nesmírná škoda, a to nejen stran ocenění, kterých se dočkal zejména druhý díl, ale čistě proto, že Fallen Heroes působilo alespoň na papíře velmi dobře. Jak už je uvedeno na začátku, mělo jít o poměrně zajímavý titul, který by prostřednictvím starých známých postav z Original Sin mrknul na fanoušky hry a zároveň jim nabídl trochu jiný zážitek, zaměřený především na souboj. Chystalo se více než 60 misí, 30 odlišných typů jednotek, ale stále více než 200 skillů pro ty, kdo by absenci RPG systému nepřenesli přes srdce. Tak snad, někdy…

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru