Tomb Raider, Eidos Interactive, Vydavatel údajně zrušil remaster Tomb Raider: Anniversary

Vydavatel prý zrušil remaster Tomb Raider: Anniversary

Vylepšená verze remaku prvního dílu měla oslavit 25. výročí značky. Mohla vyjít už loni

Zdroj: Square Enix
9. 8. 2022
Název: Tomb Raider Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 25. 10. 1996
Tomb Raider

V posledních dnech opakovaně informujeme o sérii Tomb Raider. Hodně jsme psali o zrušeném pokračování filmové adaptace, ale také o další možné hře, jejíž synopse unikla na internet. Teď se však nebudeme bavit ani o jednom z těchto projektů, ale něčem dalším. Už v roce 2007 vyšel remake úplně první hry, který dostal podtitul Anniversary. Vytvořilo ho studio Crystal Dynamics a byl to slušný úspěch. Teď fan stránka The Raider přišla s informací, že měl 25. výročí značky, jejíž první díl vyšel v roce 1996, oslavit remaster Tomb Raider: Anniversary. Ano, remaster remaku.

Vyjít měl už loni a na starost jej údajně měla primárně společnost Virtuos. Hra mohla vyjít na PS4 a Xbox One s tím, že díky technologii z nových her mohla obsahovat i některé nové prvky hratelnosti. Titul byl prý plánován na rok 2021, ale společnost Square Enix projekt zrušila a narážku odstranila z původního zakončení Shadow of the Tomb Raider. Zpráva přitom pochází z čínských zdrojů. S dalšími informacemi pak přišel polský fan web LaraCroft.pl. Měla to podle něj být cesta, jak sloučit časové linie nové a původní série.

Pár lidí ze studia Crystal Dynamics asistovalo vývojářům z Virtuos a cílem bylo zkrátit fanouškům čekání na další poměrně vzdálené plnohodnotné pokračování.

Magazín připomíná, že součástí nechvalně proslulého úniku z GeForce Now byly i záhadné hry  Tomb Raider Anniversary (2021) a Tomb Raider 25th Anniversary (2021). Druhý se přitom na krátko objevil i na webu Square Enix bez dalších podrobností. Oslavy 25. výročí se nakonec obešly bez oznámení vylepšené verze, ale podle čínských fanoušků hra existovala a začala se vyvíjet ještě před vydáním Shadow of the Tomb Raider. Pár lidí ze studia Crystal Dynamics asistovalo vývojářům z Virtuos a cílem bylo zkrátit fanouškům čekání na další poměrně vzdálené plnohodnotné pokračování nějakým menším levnějším projektem, informuje web LaraCroft.pl.

Snaha použít engine Rise of the Tomb Raider ale přišla vniveč, protože se nepovedlo skloubit technologii s Anniversary. V roce 2020 byl projekt zrušen. Dalším důvodem ale byl údajně dojem vydavatele, že titul se nezaplatí. Studio Crystal Dynamics odmítlo na dotaz fan webu informace komentovat. Je proto potřeba brát vše vyřčené s rezervou, jelikož se nemůžeme odvolat na žádný další relevantní zdroj.

# dobrodružná # lara croft # tomb raider

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru